Ο Ουίλιαμ τις επόμενες μέρες παρακολουθούσε τη Μάριον με τη Σεσίλια όπως ποτέ άλλοτε.
Η Ραβένα από τότε που ανακοινώθηκαν οι γάμοι του Γκάμπριελ και της Μάριον δεν είχε κατέβει από το δωμάτιο της. Προς το παρόν αυτήν, θα την άφηνε ως έχει.
Μα είχε βάλει σκοπό να ξεδιαλύνει την υπόθεση πρώτου φύγει για τη μάχη.Καθώς η Σεσίλια κατέβαινε να πάρει το πρωινό της εκείνο το πρωί ένα χέρι την άρπαξε απ το μπράτσο και ένα άλλο της έκλεισε το στόμα.
Στην αρχή η γυναίκα τρόμαξε ,η καρδιά της κόντεψε να σταματήσει απ' το φόβο,μα όταν τα μάτια της συνάντησαν εκείνα του Σερ Ουίλιαμ το πρόσωπο της χαλάρωσε."Σεσίλια, σωστά?",της είπε ο Ουίλιαμ καθώς ελευθέρωνε τη γυναίκα ενώ με το δάχτυλο μπρος στο στόμα του της ζητούσε να κάνει ησυχία.
"Μην και δεν με γνωρίζεις άρχοντα μου? Σεσίλια είναι το όνομα μου. Τι μπορώ να κάνω για σένα,συμβαίνει κάτι?".
Ο Ουίλιαμ την περιεργάζονταν προκαλώντας της αμηχανία έτσι που την κοίταζε απ' την κορυφή ως τα νύχια.
"Και είσαι η μητέρα της Μάριον,θαρρώ",ρώτησε με ανασηκωμένο το ένα φρύδι του.
Η Σεσίλια ξερό κατάπιε. Έγνεψε μόνο το κεφάλι με αμηχανία.
"Κι εγώ γιατί νομίζω πως είσαι η υπηρέτρια της Μάριον Ντε Μπερ και όχι η μητέρα της?",της ειπε κοφτά κάνοντας τα μάτια της να ανοίξουν διάπλατα.
Η κανάτα που κρατούσε στο χέρι της γυναίκα, έπεσε σπάζοντας σε χίλια κομμάτια."Σερ Ουίλιαμ ,εγώ...εσείς πώς? Θέλω να πω, πώς ξέρετε για την κοκόνα μου?".
"Ώστε είναι αλήθεια, λοιπόν Σεσίλια,η δική μας Μάριον είναι η Μάριον Ντε Μπερ,η χαμένη λαίδη του φέουδου Σεμιγέ και Φοντεβρό, και μικρότερη αδερφή της Ραβένα?".
"Αχ!άρχοντα μου,σώπασε μην σ' ακούσει κανείς".
"Μα,γιατί γυναίκα? Ποιό είναι το μυστικό? Τι κρύβεται πίσω από όλο αυτό? Και, γιατί η Ραβένα δεν αποδέχεται την αδερφή της?",πολλές μαζεμένες ερωτήσεις που η γυναίκα δεν ήξερε σε πια κι αν πρέπει να απαντήσει.
"Όλα ξεκίνησαν εκείνο το βράδυ,που ο καταραμένος ο Γκρουμπερ μπήκε στο κάστρο.....", η Σεσίλια άρχισε να εξιστορεί τα γεγονότα και ο Ουίλιαμ την παρακολουθούσε με απόλυτη προσοχή.
"Εμένα με ξύπνησε ο Τζον,ένας απ' τους υπηρέτες. Ανοίγοντας τα μάτια είδα πως το δωμάτιο είχε γεμίσει καπνούς.
Τρόμαξα. Αμέσως σηκώθηκα και γύρεψα τις κυράδες μου. Μόνο η Μάριον ήταν εκεί. Ο Τζον είπε πως η Ραβένα είχε πάει από νωρίς στο δωμάτιο των αφεντάδων. Το έκανε καμία φορά σαν φοβόταν τα βράδια.
Πήρα την κοκόνα μου γρήγορα και κατέβηκα σε μία κρυψώνα που είχαμε για τέτοιες ώρες. Ήταν κι αλλες γυναίκες εκεί.
Ο Τζον μας άφησε και έτρεξε να φέρει τους άρχοντες μας.
Δεν ξέρω πόση ώρα πέρασε. Φωνές,καπνός,ποδοβολητά αλόγων και μετά, σιωπή.
Η πόρτα άνοιξε ξαφνικά κι ο Τζον μπήκε κουβαλώντας τη Ραβένα στα χέρια του.
Έτρεξα αμέσως κοντά της. Το όμορφο πρόσωπό της ήταν, χαρακωμένο και ανάμεσα απ' τα πόδια της κυλούσε αίμα. Όποιος κι αν ήταν της είχε κάνει μεγάλο κακό.".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Αιχμάλωτη Του Μίσους Της
Tarihi KurguΌταν το φέουδο του Σεμιγέ πολιορκείται ένα βράδυ, απ' τον αδίστακτο κατακτητή Ρόμπερτ Γκρούμπερ, οι ζωές των αδερφών Ντε Μπερ,θα αλλάξει για πάντα. Η Ραβένα,η μεγαλύτερη κόρη θα δεχτεί την άγρια επίθεση ενός εκ των πολεμιστών,σημαδεύοντας την ψυχή μ...