Επίλογος(α)

1.3K 168 47
                                    

Τα νέα έφτασαν γρήγορα στη Ραβένα,ο ίδιος ο Ουίλιαμ της τα πήγε ενώ προσμενε  την απάντηση της στην πρόταση γάμου που της είχε κάνει.
Εκείνη δέχτηκε να τον παντρευτεί χωρίς ακόμη να πιστεύει πως η ζωή,  της επιφύλασσε τέτοιο όμορφο  τέλος.

Το σμίξιμο των αδερφών ηταν μοναδικό,με δάκρυα στα μάτια και ανοιχτή την αγκαλιά της υποδέχτηκε η Μάριον τη Ραβένα.

Αγκαλιασμένες έκλαιγαν ενώ η Ραβένα ζητούσε συγχώρεση απ' την αδερφή της.

Ο Ουίλιαμ ήταν πανευτυχής,ανυπομονούσε να αρχίσουν οι ετοιμασίες του γάμου και έπειτα να πάρει τη Ραβένα να ζήσουν στο φέουδο του.
Η νέα του αρχόντισσα θα έδινε άλλη ζωή στο κάστρο του.

Οι μόνοι που έστεκαν παράμερα επιφυλακτικοί με τον ερχομό του κοριτσιού ήταν η Σεσίλια και ο Γκάμπριελ.
Οι δυο τους είχαν έρθει σε επαφή κρυφά απ' τη Μάριον και τον Ουίλιαμ και είχαν ανταλλάξει τους προβληματισμούς τους για τον ερχομό της Ραβένα.
Μαζί είχαν συμφωνήσει να έχουν το νου τους και να  προσέχουν το κορίτσι.

Η Ραβένα θέλησε να πλησιάσει τη Σεσίλια εκείνη την καλοσόρισε και της ευχήθηκε κάθε ευτυχία,φρόντισε όμως παρ' όλα αυτά να κρατήσει τις αποστάσεις.

Ο Γκάμπριελ απ' την άλλη,δεν μπόρεσε να κρύψει το συνοφρίωμα που ήταν μόνιμο στο πρόσωπό του από όταν έφτασε εκείνη.
Τη έδωσε μονάχα το χέρι, τον  ψυχρότερο απ' όλους τους χαιρετισμούς και παρ' ότι η Μάριον τον είχε καρφώσει με το μάτια της,έκανε μία ελαφριά υπόκλιση και αποχώρισε απ' το δωμάτιο.


"Τι θα γίνει λοιπόν,έτσι θα ειναι απο δω και πέρα?",του είπε το βράδυ καθισμένη στην τουαλέτα της ενώ χτένιζε τα μακρυά μαλλιά της.

"Τι εννοείς?",απάντησε ο Γκάμπριελ καθώς την πλησίασε.

"Εννοώ τα μούτρα σου καλέ μου. Έτσι θα είναι από δω και πέρα?".

Ο Γκάμπριελ βρέθηκε γρήγορα κοντά της και αρπάζοντας τη χτένα απ' τα χέρια της, τη σήκωσε με το ένα χέρι μόνο φέρνοντας τη κοντά στο πρόσωπο του.

"Αυτά τα μούτρα εννοείς? Τι έχουν δεν σ' αρέσουν?",της είπε ψιθυριστά στο πρόσωπο, χαϊδεύοντας τη με την καυτή ανάσα του.

Η Μάριον δεν μπορούσε να του αντισταθεί ποτέ. Με το που την άγγιζε ή της έλεγε κάτι και πάντα είχε τον τρόπο και το πιο απλό πράγμα να το κάνει ερωτικό, έπαιρνε φωτιά.

"Μου αρέσουν άρχοντα μου,πολύ μόνο που...",δεν την άφησε να ολοκληρώσει τι ήθελε να πει. "Να πάρει πάλι τα ίδια", σκέφτηκε εκείνη λίγο πριν της κλείσει το στόμα με το δικό του.

Αιχμάλωτη Του Μίσους ΤηςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora