Η Μάριον είχε αρχίσει να εκτελεί τα καινούρια καθήκοντα που της είχε αναθέσει ο Γκάμπριελ.
Καθημερινά έμπαινες στην κάμαρά του και την καθάριζε,τίναζε και έστρωνε τα σκεπάσματα δίπλωνε και τακτοποιούσε τα ρούχα του, όλα αυτά όμως τα έκανε σαν εκείνος έβγαινε από εκεί μέσα.
Παρακολουθούσε να δει πότε θα κατέβει και τότε έμπαινε και άρχιζε τις δουλειές.
Αυτό που δεν γνώριζε όμως ήταν πως αυτά τα καθήκοντα πριν από εκείνη ανήκαν στην ερωμένη του,την Αουρόρα,η οποία μαθαίνοντας πως ο αφέντης έβαλε άλλη στη θέση της,έσκασε απ' τη ζήλια της.
Μα κάθε βράδυ συνέχιζε να παίρνει εκείνη στο κρεβάτι του,κι αυτό την είχε μπερδέψει λιγάκι.
Απ' όταν είχε δει την Μάριον είχε ενοχληθεί απ'την τόση ομορφιά της. Ποιός άντρας θα έμενε αδιάφορος σε τέτοια ομορφιά όταν κι ή ίδια όταν την πρώτο αντίκρυσε την είχε προσέξει?
Μετά ήταν κι οι καταραμένοι τρόποι της που την ξεχώριζαν απ' όλες τις γυναίκες εκεί μέσα.
Θα την έβαζε στη θέση της μία και καλή,αλλά το άγρυπνο μάτι της Σεσίλια και ο τρόπος που κοίταζε όταν κάποιος πλησίαζε το κορίτσι, την έκανε να μαζευτεί.Η Μάριον απ'την άλλη δεν είχε ιδέα για την ύπαρξη της Αουρόρα. Την είχε συναντήσει πολλές φορές αλλά τη σχέση της με τον Γκάμπριελ δεν τη γνώριζε.
Σήμερα ο αφέντης θα έλειπε,το 'χε πάρει το αυτί της όταν κατέβηκε στην κουζίνα για πρωινό.
Θα καθάριζε το δωμάτιο νωρίς και μετά θα είχε χρόνο για τον εαυτό της.Πήρε τα ξεσκονόπανα της και την αχυρένια σκούπα της και ανέβηκε όλο κέφι στο δωμάτιο του.
Η Αουρόρα που ήταν πονηρή και ήθελε να σφραγίσει τη σχέση της με τον αφέντη ώστε να μην φοβάται κάθε φορά που η κοπέλα θα ερχόταν να του καθαρίσει το δωμάτιο πως θα τον βάλει σε πειρασμό, κείνο το πρωί με το που έφυγε ο Γκάμπριελ,τρύπωσε κρυφά στην κάμαρά του,έβγαλε τα ρούχα της και ξάπλωσε φαρδιά πλατιά στο κρεβάτι του κάνοντας πως κοιμάται.
Η Μάριον μπήκε κεφάτη στο δωμάτιο,χωρίς να κοιτάξει και πήγε κατευθείαν να ανοίξει τα παράθυρα."Τι στο καλό κάνεις εσύ εδώ πρωί πρωί,τράβα τις κουρτίνες και με τύφλωσες".
Γυρίζοντας η Μάριον ξαφνιασμένη αντίκρυσε την Αουρόρα,ολόγυμνη στο κρεβάτι του Γκάμπριελ.
Μπορεί να 'ταν αθώα,όμως ήξερε καλά τι έκανε γυμνή στο κρεβάτι του αφέντη.Και μάλιστα ότι έγινε, έγινε το βράδυ και τώρα εκείνη είχε ξεμείνει εκεί για να απολαύσει ανενόχλητη τον ύπνο της.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Αιχμάλωτη Του Μίσους Της
Ficção HistóricaΌταν το φέουδο του Σεμιγέ πολιορκείται ένα βράδυ, απ' τον αδίστακτο κατακτητή Ρόμπερτ Γκρούμπερ, οι ζωές των αδερφών Ντε Μπερ,θα αλλάξει για πάντα. Η Ραβένα,η μεγαλύτερη κόρη θα δεχτεί την άγρια επίθεση ενός εκ των πολεμιστών,σημαδεύοντας την ψυχή μ...