Κεφάλαιο 16

1.1K 154 16
                                    

Τα χείλη του κόλλησαν στα δικά της.
Ήθελε να μπορούσε να φύγει μακριά του,μα ήταν αδύνατον.
Το στόμα του ήταν τόσο ζεστό και η μυρωδιά του σαπουνιού πάνω στο κορμί του,ηταν μεθυστική.
Του μυαλό της είχε θολώσει,πέρασε τα δάχτυλα της απ' τα βρεγμένα του μαλλιά και τον τράβηξε ακόμα πιο κοντά της. Ξαφνικά είχε γίνει τόσο τολμηρή.
Πετάχτηκε όρθιος, και βγαίνοντας απ' τη μπανιέρα την άρπαξε στην αγκαλιά του.Ηταν βρεγμένος και τώρα ήταν κι εκείνη,μα δεν την ένοιαζε.
Την οδήγησε στο κρεβάτι του,και αργά της έβγαλε τα ρούχα. Έμεινε ολόγυμνη μπροστά του,μα η ντροπή δεν υπήρχε μέσα της, παρά μονο αυτό, το ανεξήγητο που ένιωθε για αυτόν.
Γιατί δεν της μίλησε ποτέ γι αυτό η Σεσίλια. Πώς θα μπορούσε να πει όχι σ' αυτό που ένιωθε το κορμί της κι η  καρδιά της ,γι' αυτόν τούτη τη στιγμή.

Ο θαυμασμός του και ο πόθος του για εκείνη φαινόταν στον τρόπο που την κοιτούσε. Θαύμασε και ποθούσε κάθε σπιθαμή της.
Και τότε άρχισε το ανελέητο ταξίδι με το στόμα του, παντού.
Στο στόμα,στο λαιμό,στα στήθη,στην κοιλιά, εκεί....
Τα βογκητά της έβγαιναν ακανόνιστα απ' το στόμα της χωρίς να το θέλει,χωρίς να το επιδιώκει. Ήταν αυτά που της έκανε το στόμα του.
Έβαλε το δάχτυλο του μέσα της και εκεί σταμάτησε ο χρόνος.
Άνοιξε με τα πόδια του τα δικά της και χώθηκε ανάμεσα τους. Με το χέρι του βοήθησε τον σκληρό ανδρισμό του να μπει μέσα της.

Η κραυγή που έβγαλε,τον έκαναν να σταματήσει για μία στιγμή. Άνοιξε τα μάτια του και είδε δάκρυα να κυλούν στα μάγουλά της.
Μα πως απ' το πάθος του για εκείνη ξέχασε την αθωότητα της.

"Μόνο για λίγο ακόμα, μετά ο πόνος θα χαθεί",της είπε φιλώντας τη απαλά και  σπρώχνοντας ακόμη περισσότερο γεμίζοντας την ολοκληρωτικά.
Έμεινε για λίγο ακίνητος να συνηθίσει την αίσθηση του κορμιού του μέσα της.
Και μετά άρχισε να κουνιέται αργά,νωχελικά ,χαρίζοντας της μοναδική , ηδονή.
Ο πόνος είχε αρχίσει να περνά,όπως της είχε πει και τη θέση του τώρα είχε πάρει κάτι άλλο. Τα χέρια της τυλίγονταν πότε στην πλάτη του και πότε στο λαιμό του. Ένα κάψιμο κάτω χαμηλά έκαναν το σώμα της να τεντωθεί σαν τόξο και να έρθει ακόμα πιο κοντά στο δικό του.
Η έκρηξη της κορύφωσης της τράνταζαν το σώμα της για ώρα, μέχρι που εκείνος άφησε τον εαυτό του και τελείωσε μέσα της , πέφτοντας πάνω στα στητά της στήθη.

Όταν όλα τέλειωσαν, γλύστρισε πλάι της και την τράβηξε στην αγκαλιά του.
Πόσο ντρεπόταν τώρα για τη γύμνια της.
Γύρισε και την κοίταξε στα μάτια  σηκώνοντας ψηλά το πηγούνι της.

Αιχμάλωτη Του Μίσους ΤηςOnde histórias criam vida. Descubra agora