EG1-YEMEK

710 25 3
                                    

-GAMZE!!! MELİSS!!!!

+ Efendimmmm !!!!!

-Melis kızım baban çağırıyor.

+ Tamam Esma sultan.

Evimizin yardımcısı Esma abla, üvey kardeşim Melis'e ve bana çağırınca odamdan çıktım ve aşağıya indim. Melis de oradaydı. Adnan babam da her zamanki gibi elinde içinde ağır bir içki olan kristal bardağı tutuyordu

 Adnan babam da her zamanki gibi elinde içinde ağır bir içki olan kristal bardağı tutuyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Kızlarım, size yeni bir haberim var. Bu akşam yeni sevgilim ve onun oğluyla yemeğe çıkacağız.

Ah bir bu eksikti! Babam her hafta böyle kadınlarla tanıştırırdı bizi.
O kadar canım sıkılmıştı ki...
����

-Alo lan Öyküş, niye aramıyon kaç zamandır?

Karşı taraftan ağlamaklı bir ses çıkınca sustum ve dinledim

- Ulan Öyküş n'oldu???

+Ya Gamze..

-Öykü bak gelirim oraya söyle ne oldu?

+ Hani Mert var ya...

-He evet var biliyom,devam et?

+İşte şimdi o.. diyemeden bönürerek ağlamaya başladı.

+İşteğğ işteğğğ o şeye aşıkmığğşşş şeye ıhıııııı şeye böhüüüü Melüseğğğğğğğ

Ağzım açık telefona baka kalırken erkek gibi olan arkadaşımın aşk acısı çektiğini anladım . Ona yarım saate kadar orada olduğumu söyledikten sonra sırt çantamı da alım merdivenlerden aşağıya indim. Tam dış kapıyı açmıştım ki arkamdan bir ses seslendi.:

-nereye böyle küçük hanım? Akşam yemeği için hazırlanman gerekmiyor muydu?

Hay aksi! Akşam yemeğini unutmuştum. Babama durumu anlattıktan sonra babam kimse den sana ne dedi.
Ve tekrar odama çıktım. Asık bir suratla Ada Öykü'yü tekrar arayıp gelemeyeceğimi söylerken sakinleşmiş gibiydi. Hazırlanmaya başladım bende. Saçlarmı yandan salaş bir örgü yaptıktan sonra lacivert pilili etekli elbisemi giydim.

Göz kalemi ve bordo renk bir ruj sürdükten sonra bordo topuklularımı giydim ve bordo bir çanta aldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Göz kalemi ve bordo renk bir ruj sürdükten sonra bordo topuklularımı giydim ve bordo bir çanta aldım. Aşağıya indiğimde saat 8 olmuştu. Melis portakal rengi bir elbise giymişti.

 Melis portakal rengi bir elbise giymişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Batın'dan

Mavi bulutlu kotumun üstüne beyaz bir tişört giydim. Üstünde de bordo rahat bir ceket.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.






Bu gün annem olacak Pınar orospusunun yeni sevgilisinin ailesiyle yemeye çıkacaktık. Pınar şimdi de Adnan diye bir herif buldu. Adnan'ın 2 kızı varmış. Kız kelimesinden bile o kadın yüzünden nefret ederken nasıl 2-3 saat 2 kızla aynı masada oturacağımı bilmiyorum. Tam aşağıya iniyordum ki telefonum çaldı. Arayan gereksiz kuzenim Arastı.

"Kuzen İnstagrama bak hemen" deyip yüzüme kapadı. Kesin yine okuldan bazı çocuklar benimle dalg

a geçti diye düşünerek instagrama baktım. Haklıydım yine benim başımdan su döktükleri fotoğraflardan birini attmışlar. Gözlerim doldu ama hemen akmamak için direnen göz yaşlarımı geri gönderdim. Aşağıdan gelen korna sesiyle hızlıca basamakları inerek dışarı çıktım. Arabadakiler Annem olacak Pınar sürtüğü, Adnan ve Adnan'ın kızlarıydı. Annem hemen tanıtmaya başladı.

"Batıncığım bak bu Adnan artık baban sayılıyor, bunlarda kardeşlerin Gamze ve Melis." Melis hemen sırıtarak göz kırptı. Gamze ise çok hafif bir tebessüm edip önüne döndü.

Restorana ulaştığımıza tam arabadan iniyorduk ki Gamze hafiften çığlık attı

" Yaa saçımın ucu düzleşmiş." Onun bu halleri çok çocuksuydu ama saf ve masum görünüyordu. Melis bana sırıtıp yanıma geldi ve

" Boş ver o salağı sen hadi içeri girelim" dedi. Melis'e gıcık olmuştum. Bakışları anneminkine benziyordu ve iğrenç davranışlarına bakarsak sürtüktü. Ama Gamzeyide pek fazla sevmemiştim sonuçta kesin o da böyle biridir. Restorana girdiğimizde telefonumdan mesaj sesi geldi.

Gönederen: Gereksiz Kuzen

Kuzboy kızlar güzel mi? Birde yemekte ne var bana da getirsene?

Aklı fikri yemekte zaten hiç sorar mı 'kuzen nasılsın mutlu musun' Diye.

Gönderilen: Gereksiz Kuzen

Kuzboy ne yaa? Yemekte de bok var sever misin?

Siparişleri almak için bizden en fazla 3-4 yaş büyük bir garson masaya geldi. Herkes yemeğini söyleyince sıra içeceklere geldi.

Melis " Ben ve Batın şarap alalım" dedi. Şaşırmıştım çünkü benim adıma karar vermişti. Sinirlenmeye başladım ve sesimi biraz yükselterek " Belki ben alkollü içecek içmiyorum seni beni tanımadan nasıl ne içeceğime karar verdin? Onu da geçtim benim kararlarıma kim olarak karışıyorsun?" diye çıkıştım. Herkes şaşırmıştı buna bende dahil. Bende kendimden bu kadar büyük bir çıkış beklemiyordum.

Yemekler gelince herkes sessizce yemeğini yemeye başladı. Bir süre sonra Adnan Bey boğazını temizleyerek söze başladı ...

Eziğin GamzesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin