Multi: gamze nin söylediği şarkı.
Batın'dan
Kahretsin Gamze karşımda ağlıyordu hem de benim yüzümden. Kendimden nefret ediyorum.(+ Gamze, " Batın,- Aras)
+ Esas ben özür dilerim ağlayıp sizi de üzdüm.
- Önemli değil kanka. Kuzboy bana yemek alsana?
Ahh yine kuzboy demeye başladı. Birgün benden fena dayak yiyecek gereksiz
"Kuzboy deme bana.
Cebimde ki parayı Aras'a uzattım
"Git ne alacaksan al.
Aral'dan
Benim salak ikizim ve mal kuzenim nerede acaba. Benim gibi yakışıklı bir insana haber vermeden nereye gittiler?Koridorda tostumu yiyerek boş boş yürürken bir çocuk "Batı sen misin" diye sordu. "Evet benim de sen ne istiyorsun?" diye sordum. "Beden öğretmeni takım kaptanlarının hemen spor salonunda toplanmasını söyledi" Off yaa daha 1. tostumu yiyorum kalan 3 tost?
"Tamam sen git" diyerek çocuğu yolladım. Kesin yeni öğrenci gelecek.Ada Öykü'den
Hoca bana burada oyalanmamı söyleyip dışarı çıktı. Ben de bir basketbol topu alıp atış yapmaya başladım. Aniden kafama bir şeyin çarpmasıyla yere düştüm. Ve sonrasında gelen kahkaha sesleri. Kafamı kaldırdığımda yeşil bandanalı bir çocuk gördüm.
"Ne gülüyorsun oğlum sen? Kafama topu sen mi attın lan" diye bağırdım.
Açıkçası çocuk Mert kadar olmasa da yakışıklıydı. Ama gıcık biri gibi görünüyordu.
" Biliyor musun yerinde başkası olsa şuan ne kadar mütüşlü güldüğümü söylerdi. Topu ben attım nolmuş?" dedi bilmiş bir tavırla.
"Egon kadar IQun olsa fazla zeki biri olurdun. Ayrıca hemen özür dile." deyip sert bakışlar attım. Ama o sadece piçsmile yapıp konuştu." Bir Aral Yaman asla özür dilemez" Ben bunu döverim. " Oğlum bak sınırını aşma döverim" Sağ eliyle tişörtünü yukarı kaldırıp kaslarının görünmesini sağladı.Oğlum şu cılız görüntünün altında baklava mı varmış?
"Bende bu kadar çok baklava varken beni dövmen biraz imkansız sanki ha?" Sinirimi bozuyordu. " Bak oğlum seni öyle bir döverim ki nefes alamayacak hale gelirsin" deyip üstüne yürümeye başladım. Tam yumruğu çakıyorken hocanın sesini duydum.
" Neler oluyor burada çocuklar" arkadaş kaşınmış da onu kaşımak gerek demek istesemde
"Hiiç hocam arkadaşla şakalaşıyorduk öyle" dedim. Hoca ikimizde de gözlerini gezdirdi ve sol elini benim sağ elini Aral'ın omzuna atarak konuşmaya başladı.
" Sizin iyi anlaşmanıza çok sevindim çocuklar. Çünkü büyük bir ihtimalle Ada Öykü takım kaptanı olacak ve bildiğiniz gibi takım kaptanlarının iyi anlaşması gerekiyor." Nee nasıl yani ben bu salakla neredeyse her gün antrenman mı yapacağım?
Aral'dan
Perşembe gününü zaten sevmiyorum bir de perşembe günü bu kızla uğraşmak...Off yaa bir kız basketboldan ne anlar ki? Aslında karşımda duran güzel kız fazla erkek çocuğu gibiydi ama yine de beni asla geçemeyeceğinden eminim. Hem seçmeler olmadan Ada denilen kız nasıl kaptan oldu ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eziğin Gamzesi
HumorTüm hakları Batın'ın gamzesinde saklıdır.!!! ... Değişim hikayesi değildir!!! ... -Batın? +Efendim balım? -Ne yapıyorsun? - Seni Seviyorum aşkım +Hayır yanı şu an ne yapıyorsun? -Seviyorum aşkım +Hayır yani evde ne yapıyorsun yaa -Seviyorum +Aşkım...