EG2-OKUL

588 24 4
                                    

Multimedya: aras

.Batın'dan
"Çocuklar bildiğiniz üzere Pınar'ın kendisine ait bir okulu var ve Batın'da bu okulda eğitim görüyor." Hepimiz  Adnan Beyi onaylayıcı bir şekilde başımızı salladık. Pınar söze devam etti." Bundan sonra Melis ve Gamze de bu okulda okuyacak" Ne diyor bu kadın yaa? Ben bu Melis'in yüzünü hergün görmeye katlanamam ki...
Gamze bir anda ağlayarak konuşmaya başladı" Ne diyorsunuz siz yaa? Ben Ada Öykü'den ayrı okuyamam ki.."
Ada Öykü kim acaba? Kesin çok bağlandığı öylesine bir arkadaştır ya da sadece kullandığı bir arkadaşı ama öyleyse niye ağlıyor ki?
"O zaman o da sizinle aynı okula gelsin" dedi Adnan Bey. "Ama o bizim okulda basketbol takımı kaptanı ama bu okulda yeni öğrenci olduğu için büyük bir ihtimalle onu takım kaptanı yapmazlar. Hatta takıma alıp alamayacakları bile belli değil."diye itiraz etti Gamze. O an anladım ki Gamze Ada Öykü ye değer veriyor ve onun mutluluğunu önemsiyor. Söze atıldım. "Okul annemin değil mi? Okul anneminse onun takıma alınması müdürleri bir konuşmaya bakar. Zaten o da dalında yeterince iyiyse kaptan olur". Bir anda Gamzenin umutla parlayan gözlerini gördüm. Onun mutlu olması beni de sevindirdi çünkü insanları çok sevindiren biri değilim. Pınar hemen beni çok seviyormuş gibi konuşmaya başladı. "Ah oğlum ahh! Bir izin versen de herkese benim oğlum olduğunu söylesek. İnsanların sana ezik demesini bile kabullendin ama izin vermedin." Ahh yine sinirimi bozmaya başladı. Ondan nefret ediyorum. "Bu konuyu birçok kez konuştuk. Torpil istemiyorum. Birşey olacaksa benim emeğimin karşılığında olacak." Evet böyle düşünüyorum çünkü ben onun oğlu değil babamın oğluyum. Melis onu azarladığımdan sonra ilk kez konuştu. " Seni okulda ezikliyorlar mı? Bence sizin okula geçmemiz çok iyi oldu. Düşünsene her gün birbirinizi göreceğiz." Bu da yapıştı düşmüyor yahu. Adnan Bey gece mavisi kravatını hafiften gevşeyerek " Neyse ne. Batın'ın dediklerini yapalım. Zaten Ada Öykü basketbolda fazlasıyla iyi seçmelerde onun kaptan olacağına inanıyorum." dedi. "Herkes yediyse kalkalım mı?"diye de ekledi. Onaylayıcı sesler çıkarıp arabaya doğru ilerlemeye başladım.
Ada Öykü'den
Evet Galatasaray maçı 2-1 öncelikle kazandığına, ben de sevinç dansımı yaptığına göre(yerinde hayvan gibi sekip bönürdüğüme göre) yatağıma yatıp aşk acımı çekmeye devam edebilirim. Yahu o Mert denilen öküz, aptal, mal, gerizekalı yaratık nasıl o Melis orospusunu seviyor anlamadım. Tam ağlamaya başlıyordum ki telefonun çaldı. Arayan Gazoşumdu. (+ Ada, - Gamze)
+Alo kankaların en salağı naber?
- Öyküş sana bomba haberlerim var
+Noldu lan?
- Bak biz her zamanki gibi babamın tanıştığı bir kadın ve kadının oğluyla yemeğe çıktık. Kadının oğlu bizimle aynı sınıf.
+Eee bunda ne var?
- Ya bir kesmeden dinle. Biliyorsun biri sözümü kesince sinir krizi geçirecek boyuta geliyorum. Neyse işte kadının Özel bir lisesi var ve artık ikimizde o okuldayız.
+ Ne başka okulu oğlum yaa. Ben bizim basketbol takımını bırakamam. Bunu bildiğin halde nasıl kabul edersin yaa?? Onuda geçtim bir daha Mert'i nasıl göreceğim?
Nasıl kabullenmişti Gamze bunu hemen yaa
- Sakin ol ben herşeyi düşündüm
+Ne-neyi dü-düş-düşündün?
Ahh kekelemiştim resmen.
- Benim erkek gibi olan kankam sakin ol. Bak okul Pınar Hanımın olduğu için o seni takıma aldıracak. Mert de büyük ihtimalle Melis geleceği için gelir. Sen sakin ol.
+Bir anda Gamze sen bir tanesin bee. Eee nasıl bari oğlu yakışıklı mı?
Dıt-dıt dııııt Yine yüzüme kapattı lan!!!
Gamze'den

Yataktan kalktığımda  bileğim acıyordu. Burktum herhalde dün diyerek yataktan kalktım. Kıyafetlerimi seçtikten sonra odamdaki kendime özel banyomda soğuk bir duj aldım. Hava bulutluydu bu yüzden üstüme beyaz bir sweatshort, altıma bir şort seçmiştim

 Hava bulutluydu bu yüzden üstüme beyaz bir sweatshort, altıma bir şort seçmiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçlarımı yaptıktan sonra şapkamı ve kolyemide takıp ayakkabılarımı giydim. Bu gün okulun ilk günüydü ve pek de heyecanlı değildim. ada yı arayıp hazır olup olmadığını sordum. Uyuya kalmış gerizekalı. Bende melisle gitmeye karar verdim. Melis te benim gibi sade giyinmişti her zamankinin  aksine.

Hadi dediğinde tamam diyip melisin arabasına doğru yürüdüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Hadi dediğinde tamam diyip melisin arabasına doğru yürüdüm

Hadi dediğinde tamam diyip melisin arabasına doğru yürüdüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Arabasının rengi güzeldi, ama bana göre değildi. Araba sürmeyi sevdiği için şöför tutmamıştı ve benim daha ehliyetim olamadığından süremiyordum. Arabaya bindik. 15-20 dk sonra okula varmıştık.
Okulun kapısında gördügüm kişiyle ağzım yere kadar açıldı.
ARAS!!!!

Aras'tan
Eski arkadaşım gamzeyle yarım saate varan bir kucaklaşmanın ardından arkasındaki çirkef kızın bakışlarından dolayı geri çekildim.

Bu kim diye sormadan gamze beni melisle tanıştırdı. Ada öykünün de geleceğini öğrendiğimde pek şaşırmasam da sevinmiştim. Onlar sınıflarını öğrenmek için müdürün odasına kadar gidince bende Batın'ın yanına gittim.
(- =batın,+=aras)

-naber kazın?
+İyidir ördeğin.
-allah belanı versin Aras .
+Bel anı veremez ki mal
-siktir git
+Siktir kim?
Batın ondan sonra bana öyle bir bakış attı ki koşmaya başladım
Arkamdan koşunca yanılmadığımı anladım.
Arkama bakarak koşarken  anide...(düştü.)
Gamze'den
Aras geri geri koşarken aniden bana çarpınca  acıyan ayağımı burktum ve yere düştüm. Bide burkulmuş ayağımın üstüne  düşünce ayağım iyice ağrımaya başladı ve ağlamaya başladım. Ayağımı oynatmaya çalışmaya cesaret bile edemiyordum. Aras gülüyordu ve ayağımın üstünden kalkmıyordu. Artık ağrıdan bayılacak hale geldiğimde gözlerim kapanacak gibi oldu ve sonra birinin beni kucağına aldığını hissettim.
...
Gözlerimi açtığımda üzerimde çok büyük bir ağırlık vardı. Puslu görüyordum ama odada birilerinin olduğunu görmüştüm. Ağrıyan ayağımı hissetmiyordum. Görüşlerim netleştiğinde ayağımın alçıda olduğunu gördüm. sonra kolumdaki serumu fark ettim. Bu yaşıma kadar 1 kere bile hastaneye yatmamıştım ve hastanelerden korkardım. İyiki hastaneye geldiğimde ve bana alçı ve serum takılırken baygınmışım. Yoksa doktorlara hiç birşey yaptırmazdım. Odaya baktığımda başımda bekleyen insanları gördüm. Sadece Aras ve dün şu bizimle yemeğe çıkan çocuk vardı. Galiba adı Batıydı... Yok yok Batın. Bunu düşünürken farketmeden gözlerimi istemeden de olsa batının üstüne dikmişim. Batın da bana bakınca utanıp arasa baktım ve kaşlarımı çattım.
+ Sen bay gerizekalı, senin yüzünden ayağımı KIRDIM!!!!!!
-bişey olmaz gamze ya, her şeyi çok büyütüyorsun
+Boşoy olmoz gomzo hor şoyo çok boyotoyoson!
-gerizekalı.
+Ya şu ayağımın haline bak nası yürüyicem ben???
-yi şi iyiğimin hilini bik nisi yiriyicim bin???
+Gerizekalı.
(Ve batın araya girer. "=Batın)
"Siz tanışıyomusunuz?
-maalesef!
+maalefes?
-malefes ne gerizekalı?
+ Dilim dönmüyo ya aras dalga geçme.
"Durun bi ya siz nereden tanışıyosunuz?
+Sigane?
" Sigane mi?
- kanka yani sanane demek istiyo.
"Olurmu canım öyle dememiştir biz kardeş sayılırız(!)
-ne ?!?!??!
+ Onun annesiyle üvey babam sevgili de.
"Üvey mi?
+Evet. Annem ve babam ben 6 yaşına girerken öldü. Doğum günümde.

Bunu dedikten sonra gözlerim doldu. Bu yaşıma geldim, neden hala kabul edemiyordum? Neden hala onların bir yere saklanmış olduğunu düşlüyordum? Göz yaşlarım yer çekimine yenik düşünce herkesin önünde ağladığımı fark ettim. Ben bunu hiçbir zaman yapmazdım. bundan dolayı utandım ve kulaklarım uğuldamaya başladı. Gözlerimi kapattım.

"Özür dilerim...

Eziğin GamzesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin