Multimedya: Ada Öykü
Batın'dan
"Nasıl yaa senin bütün notların 100 mü şimdi?" diye sordu Ceren şaşkınca. Ceren bizi korkuttuktan hemen sonra normal odaya alınmıştı. Şuan hastane odasında zar zor yer bulup oturmuş konuşuyorduk. Gamze Aral'ı ve beni tanıtıp onun moralini yükseltmek için şakayla karışık bir şekilde inek olduğumu falan söylemişti. Kafamı sallayarak Ceren'i onayladım.
"Vay amk yaa bizde geçersek iyidir diyoruz." Utanarak Gamze'nin yüzüne baktım. "Amk tam sözlük anlamı olarak ne demek?" Hepsi gülmüştü ama Aras dışında kimse birşey söylememişti.
"Ameke daha güzel kazın." Ceren hızlıca kafasını Aral'a çevirmesiyle yüzünü buruşturdu. "Ahh boynum" dedi m yi uzatarak. Gamze hemen bağırmaya başladı."Ay çok ağrıyor mu doktoru çağıralım mı? Ayy birşey söylesene!" Biz erkekler olarak şaşkın şaşkın bakarken Ada Öykü ve Ceren gayet normal karşıladı Gamze'nin bu kadar hızlı konuşmasını. "Motor yuttu amına koyayım" diyerek Gamze'yi susturdu Ada Öykü. "Ceren iyi misin kanka? Yardım istiyon mu?" Gözlerim iyice irileşti. Ada Öykü'nün içindeki kıro dışarı çıkmıştı resmen. Aral Ada Öykü ye boş boş bakarken"Ben boşuna erkek Fatma demiyorum buna " diye mırıldandı Aras'ın anırır gibi gülmesiyle tüm bakışlar Aras'ın yüzüne odaklandı. "Kafan mı güzel gerizekalı?" diye sordum. "Açlık yaramadı buna" diye cevapladı Aral hâlâ gülen kardeşine bakarak. " Çok acıktıııııığğğğmmmm" diye bir ses yankılandı oda da. Ağzı açık bağıran Ceren'i görünce yankılanmadığını anladım. Aras ve Ceren aynı anda bağlamışlardı ve ses yankı gibi duyulmuştu. "Ben dedim ama benim yeğenim asla Aç ka-la-maz!!! Bu üç saat aç kalacak imkansız" dedi Gamze. Ceren ilk uyandığında babasını göremediği için hâlâ üzgündü ve bkz ona mutlu olması için bir sürpriz hazırlayacaktık. Bunun için doktorla konuşmuştuk ve ona Ceren'e bir sure aç kalması gerektiğini söylemesini istemiştik. Az sonra da gelip odayı boşaltmamızı isteyecekti Erdem Bey. Biz de o sürede alttaki kafeteryayı hazırlayacak ve gece geç saatte sürpriz yapabilecek duruma getirecektik. O sürede vakit kalırsa Gamze'nin uyumasını sağlayıp ders çalışacaktım ama tabii vakit kalırsa. 2 hafta sonra final sınavları vardı ve çalışmam daha doğrusu çalışmamız gerekiyor ama biz şuan hastane odasında mal mal konuşuyoruz.Kesin tüm sınavlardan 90 alacağım.."Batoş?" diye seslenen Gamze ile kendime geldim. "Anaokul mu lan bu çocuk Batoş ne?" diyen Ada Öyküyü "Bence çok sempatik ve tontiş kanka"diyerek cevapladı Gamze. "Ya ne demezsin" dememle Kaşlarını çatarak bana baktı. " Şaka yaptım küçücük bir şa-" Konuşmamı bölen ('Arasın dudaklarıydı bizler geyiz be kuzen kuzene evleneceğiz' dermişim) Erdem Beydi. Gülümseyerek Ceren'in yanına iledi. Ceren'e gereken muaneyi yaptıktan sonra "Vücudundaki yaraların enfeksiyon kapma riski var o yüzden pansumanı düzenli olarak yapılmalı. Yaralıyken kaybettiği kan oranı fazla olduğu için kan tahlilleri yapılmalı. Bir de gençler odayı boşaltın çok kalabalık ve havasız ortamda bulunmaması şimdilik daha iyi" diyerek kapıya doğru adımladı. O sırada Aras seslendi." Yaptıklarım için çok özür dilerim" Anlayışla gülümsedi adam "Üzgünlükten öyle davrandığını biliyorum o yüzden önemli değil" Aras elini ensesine koyarak kaşıdı. Erdem Bey son birkez odaya göz atıp çıktı.
"Hadi bizde çıkalım" diyen Gamze ile ayaklandık. Biz odadan dışarı çıkarken Aras bağırdı. Oda da kalacaktı. Onunda kolu iyi değildi zaten. Hem oda aynı kazayı atlatmıştı sonuçta.
"Kamkimler bizim telefonlar öldü. Ceren ve bana bir iyilik yapın ve telefon alın." dedi pişkince.
"Biz para sıçıyoruz sanki yaa" diye mırıldanan Aral ın elinden telefonu aldım ve "Aç şu şifreyi" dedim. Aral hızlıca saklamaya çalışarak şifreyi girdi. Benim telefonum Samsung J7 edge iken onun telefonu iPhone 6s plus dı. O yüzden herşey tamamen tersti. Biraz zorlansam da en sonunda şifre kaldırma ayarlarına gidebildim. Hemen şifreyi kaldırıp instagram ve Facebook dan çıkış yaparak telefonu Aras a uzattım. Kendi telefonuma da aynı işlemi yaparak Ceren'e uzattım. "Omen tonrem 7 edge. Üff. Harika." diyerek telefonu açtı. " Biz de önlü arkalı dışarı çıktık.
Ada Öykü'den
Son bir balon daha şişirip bağlaması için Aral'a uzattım. "Bağlamayı bilmiyor musun" dedi ezilkleyici bakışlar atarak. Artist artist bağlamaya başladı. Bir ana bom diye bir ses geldi. Kafamı çevirip bakınca Aral'ın bağlamaya çalışırken yüzüne balon patlattığıni gördüm. "Ne gülüyorsun yaa? Bilmiyorum ben bağlamayı". Sözleri daha çok gülmeme sebep oldu. Sakinleşmeye -gülmemi durdurmaya- çalışırken götümün titrediğini hissettim. Telefonu cebimden çıkardım. Whatsappdan mesajım varmış.
Bilinmeyen numara: S.A kanka.
Ben: Kimsin?
Bilinmeyen numara: Ceren ben kankiş Batın'ın telefondan.
Ben: A.S o zaman kanka.
Ceren: Kanka çok önemli bir şey anlatmam lazım.
Ben: Söyle kanka
Ceren: Ama bak çok önemli sakın gülme.
Ben: Hadi söyle
Ceren: öhehahaha
Ben: Fake mi? Yoksa dalga mı geçiyon? Adam gibi söylesene lan
Ceren: Söyledim ya... Öhehahaha
Ben: ağzına sıçayım amk veledi yaa.
Ceren:😂😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eziğin Gamzesi
HumorTüm hakları Batın'ın gamzesinde saklıdır.!!! ... Değişim hikayesi değildir!!! ... -Batın? +Efendim balım? -Ne yapıyorsun? - Seni Seviyorum aşkım +Hayır yanı şu an ne yapıyorsun? -Seviyorum aşkım +Hayır yani evde ne yapıyorsun yaa -Seviyorum +Aşkım...