EG6-MAÇ

266 15 9
                                    

Batın'dan
Gamzenin karnının guruldamasından sonra yakında güzel şirin bir restorana gelmiştik ve kahvaltı yapıyorduk. Aslında ikimizde kıtlıktan çıkmış gibi yiyoruz. Bunun farkındayım. Gamzenin seslenmesiyle ona baktım. Ağzı doluydu
"Batın son bir poğaça kalmış onu da şuradaki kedilere atsak mı zaten çok güzel bir kahvaltı yaptık" derken de bir yandan acıların çocuğuyum bakışları atıyordu. Ya da ıslak köpek yavrusu bakışı dersek daha doğru.
"Bak orda 4 kedi var. O yüzden poğaçayı 4 bölüp at kedilere. Sonra da ayağın böyleyken geri dönme. Hatta ben seni bırakıp ödemek için tekrar dönerim" diyerek belinden tuttum ve tek ayakla yürümesini sağladım. kafasını sallayarak poğaçayı böldü. Onu kedilerin yanında bırakıp koşarak geri döndüm. Masada göz gezdirdiğimde hiçbir şeyin kalmadığını farkettim ve garsonun bana diktiği bakışları arasında hesabı istedim. (-Ler garson,+lar Batın)
+Abi yanındaki kız çok güzel ve kibar görünüyor ama o görünüşle yemesi çık farklı
-Sen yanımdaki kıza mı baktın?
+ Şey özür dilerim abi ama çok güzel görünüyor kız. Güzel ama iştahlı
- Ulan sen kimsin kardeşine baktın?
+Abi ben özür dilerim cidden isteyerek olmadı. Vallahi
- Yanlışlıkla mı baktın kıza? O nasıl oluyor? Ha! Söylesene?
+A-abi şey y-yediklerinizin h-hepsi benden. Siz gidebilirsiniz
- Bak seni döverdim de kardeşim bekliyor. O yüzden ikilee!!
+ Tamam abi tekrardan özür dilerim
100 lirayı masaya fırlatarak Gamze'nin yanına gittim.
"Garsonla 2 saattir ne konuştunuz?"
"Hiçbir şey hadi gidelim biz"
"Tamam. Hadi o zaman. Araban nerde?"
"Gel şu köşede" Arabaya doğru yürürken hiç konuşmadık. Ben arabaya biniyorken Gamze'nin arabayla aşk yaşadığını gördüm. Resmen gözlerinden kalp fışkıran emojiye döndü kız.
"Gamze arabayla eve gidince de aşk yaşarsın. Hadi şimdi bin arabaya"
Diyerek arabaya bindim tabi o da hemen sonra. Arabayı çalıştırdım tam bir adım ilerledim ki Gamze duy diye bağırdı.
"Noldu Gamze niye bağırıyorsun?"
"Kemerini bağla hemen!" İçimden sabır çekerek kemerimi bağladım
"Oldu mu? Sürebilir miyim arabayı artık bayan takıntılı?"
"Emniyet önemli. Ve artık sürebilirsin bay Gamzeli." Deyip sırıttı. Bende arabayı sürerken konuştum
"Yaa bir sen eksiktin gamzelerimle dalga geçmeyen"
"Hemen de alınırmış. Ben iyi anlamda söylemiştim aslında. Çünkü adım Gamze ama Gamze yok"
"Her adı Gamze olanda gamze olsa şuan Türkiye nin dörtte üçü gamzeli olurdu. " dedim ve arabayı park ettim.
Arabadan inince Gamze tek ayak seke seke yürümeye başladı. Hemen koşarak koluna girdim ve onunla yürümeye başladım. Eve girince Gamze üstünü çıkarmak için odaya gitti. Saate baktığımda daha 10 olduğunu farkettim. Çok erken yaa. Ben 12 falan olmuştur diye düşünmüştüm. Kalkıp çay yapmaya karar verdiğimde Gamzenin telefonu çaldı. Çekinerek telefonu açtım. Kuzeni Cerenmiş ve Cereni buraya getirecek biri lâzımmış. Bende Aras'ı aramaya karar verdim.(-batın,+aras)
+ Alo kuzboyum beni neden dönerimden ayırdın?
- Sabah sabah saat 10 da döner mi yiyorsun sen midesiz?
+Evet kuzboy bunda birşey yok ki
- Midesiz herif. Neyse bak sana bir adres vereceğim o adresteki kızı alıp benim Ankara'daki evime getireceksin tamam mı?
+Karşılık alacaksam olur
-2 büyük boy pizza 2 de double burger
+ Harikasın kuzboy. At adresi kızı alıp geliyorum hem belki kız güzeldir
- Sakın kıza yavşama!
+Tamam tamam hadi bay bayan

Bayan ne alaka yaa? Galiba espri yaptı. Bay-bayan olarak beynimden duman çıkıyor. Zaten derslerini boşladım bu aralar.
Tam yerime oturmuştum ki bu sefer benim telefonum çaldı. Bu sefer gerizekalı kuzenimdi. Yani Aral.
- Alo noldu Aral?
"Batın sen nerdesin yaa? Nereye kayboldun biranda merak ettim."
-Ben Ankaradayım. Sen de gel istersen Aras ve Gamzenin kuzeni de gelecek
"Vayy Arası davet etmişsin benim kadar mütüşlü birini davet etmemişsin. Öyle olsun."
- Hadi Aral gel uğraştırma beni
"Tamam geliyorum bir şey istersen ara ya da arama çünkü mükemmel bir insan olduğum için beni yorma."
-Kes Aral... Diyerek yüzüne kapattım. Gamze yanıma oturarak bana baktı
"Ne istiyorsun Gamze?"
"Ya şey herkes gelecekken Ada'ya da söylesek olmaz mı?"
"Tamam ara sen onu. Eğer uyarsa Aral onu da alır. Hem kesin onlar iyi anlaşırlar. İkisi de basketbolcu."
"Olabilir" diyerek telefonunu alıp Ada Öykü yü aradı. Bir süre konuştuktan sonra yanıma geldi.
"Geliyormuş" deyince Ada Öykünün evinin adresini sordum. Sonra da Aral'a  adresi göndererek kızı almasını söyledim.
Aral'dan
Batın'dan gelen mesajı görünce ağlayasım geldi. Ama ben uçakla gidecektir yaa. Ne kadar erken gidersem o kadar iyi çünkü bu akşam Galatasaray- Beşiktaş maçı var ve ben maçı kaçırmak istemiyorum. Yine de arabama binip attığı adrese doğru sürdüm. Arabam benim kadar mütüşlü değildi ama buna da şükür. İnşallah seneye üniversite sınavında başarılı olursam babam Porsche alacak. Şimdiki arabam kırmızı ve bu arabayı baba parası sağolsun mantığıyla sürüyorum çünkü daha 17yim ve ehliyetim yok.

Eziğin GamzesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin