Multi: yeni karakterler
Gamze'den
Ceren'le konuştuktan sonra kıyafetlerimi denemeye geri döndüm. Batın bu sefer elime şort, bol bir sweatshirt ve gömlek tutuşturmuştu. Yanında da siyah külotlu çorap ve ayakkabılarımın renginde asmalı çanta vardı. Ama ayağım kırık olduğu için külotlu çorabı giyemedim. Zaten diğerlerini bile zar zor giydim. Sıcak aldığım zaman sweatshirt ü çıkarırım diye düşündüm.
Batının modadan çok anladığını varsayıyorum. Çünkü bu üzerimdekiler yakışmıştı ve tam benim tarzımdı. Ben ayakkabılarımı giyerken batın da eski kıyafetlerim için poşet almaya gitti. Kredi kartımla kıyafetleri ödedim ama batın surat astı. Neden diye sorduğum da da cevap vermedi. Ama 5 dakika sonra konuşmaya başladı.
+Madem kıyafetleri sen aldın, yemekleri de ben ödeyeceğim gamze. karışmayacaksın. En gıcık olduğum şeylerden biri bu.
-iyi.
Tam çıkacakken yasmin'i görünce olduğum yerde ters döndüm.
-batın arka taraftan çıka bilirmiyiz?
+Neden? Araba bu tarafta.
-lütfen. Olmaz.
+Ama neden?
-batın LÜTFEN!!!
keşke bağırmasaydım.
" Ooo bakın burda hangi ezik varmış. Yine kendini alışverişlemi avutuyorsun evlatlık bebe?
- yeter yasmin. Karşıma çıkma artık
" Kızım vazgeç artık. Kendini havalı göstermekten vazgeç. Usanmadınmı hala? Böyle yerler sana göre değil. Anla artık. Biz sana burayı yasaklamamış mıydık melisle?
-iyide bundan banane ?
+ Gamze gidelim istersen?
- hayır. Daha bitirmedim! Sen kendini ne sanıyorsun? Sahibim falan mı? Seni sallamak zorunda değilim. Dinlemek zorunda da değilim. Yoruldum artık! Ruhen yoruldum. Ama sen pes edene kadar ben etmeyeceğim yasmin. Yeter beni hayattan bezdirdiğin!
Yasmin, beni her zaman ezik gören, umursamayan, kendini kraliçe zanneden biriydi. Ama en sonunda sinirimi az da olsa ona kusmuştum.
Batın'dan
Şu Yasmin midir nedir sinirimi bozdu. Gamzeyi ne hakla ezikliyordu bu kız? Gamze ne kadar cesur olduğunu yine kanıtladı. Ben liseye başladığımdan beri herkes bana ezik diyordu ama ben asla onların karşısında bu kadar cesurca konuşamadım. Oysa Gamze şu an kararlı, ciddi ve sinirli bir şekilde durarak ben cesurum diyordu. Gamzeye destek olayım bari diye düşündüm. Hemen elini Gamzenin sırtına destek verircesine koydum.
"Gamze şu kız kim güzelim"diye sordum kıza bakarken
"Batın gidelim hadi"dedi ve sırtındaki elimi tutarak yürümeye başladı.
"Ooo ezik sevgili yapmış ha?" dedi adının Yasmin olduğunu öğrendiğim kız. Yanındaki çocuk sadece sırıttı. Ama sen böyle sırıtıp durursan ben senin dişlerini kırarım demek istesemde birsey demedim çünkü çocuk çok kaslı görünüyordu ve badboy havası var hani şu sigara içenlerden. Gamze sinirle konuştu
"O benim sevgilim d-" derken konuştum ve o otomatik olarak durdu
"Gamzenin sevgilisiysem nolacak" diye sordum yanındaki çocuk tam da tahmin ettiğim gibi cebinden sigarasını çıkarttı. Bir dal alıp yaktı ve derin bir nefes çekti sigarasından.
"Sadece Adnan Amcanın bundan hoşnut olacağını sanmıyorum"
"Umrumda değil şimdi gidelim" Hızlıca bir adım atmasıyla acıyla inledi. Alçıda ki ayağını zorlamıştı. Tam düşüyorken onu belinden yakaladım
"İyi misin?" diye sordum telaşla
"İyiyim sadece zorlayınca acıdı"
Bir elimi Gamzenin beline doladım. Bacaklarından tutup kucağıma aldım
O sırada da arkamızdan alaycıl bir gülüş duydum.
"Senin onu kaldıracak kadar gücün var mı? Gamze kendine daha iyi bir sevgili bulamadın mı? Resmen benim lisede ki okulumun en inek daha doğrusu en ezik erkeğini seçtin"
"Sen de mi bizim okuldasın?" diye sordum bıkkınca. O konuşurken Gamzeyi kucağıma almıştım bile. Ezik olsam da sörf yaptığım için güçlü bir vücuda sahibim. Bunun yanı sıra Gamze çok hafif. Karışımdaki çocuk sırıttı.
"Hayır ufaklık. Ben senden büyüğüm Üniversite 1im. Ama lisedeyken ne kadar ezik olduğunu biliyorum"
Ne ufaklığı yaa. Yaşıtız işte sadece ben Aralık doğumlu olduğum için beni okula 1 yıl geç yazdırdılar ama şimdi söylersem inanmayacakları için boşverdim. Gamze kucağımdayken çıkışa doğru adım attım.
"Boşver aşkım yaa. Ezik ezik iki ezik olarak idare ederler artık. Biz dünyanın en güzel çiftiyken onlar en ezik çifti olurlar" deyip anırmaya başladı.
"Sabrımı zorlamayın benim. Batın sen de bırak beni yürürüm ben" Çok beklersin Gamze Hanım.
"Kucağımda kal sen benim daha güzel" dedim. Hemen tepinmeye başladı. Hadi ama zaten arkadaki gerzekler sinirimi bozdular.
"Gamze bir dur be dur. Zaten kucağıma bir kadın almışım bir de sen tepinme."Hiii!!! Kadın mı dedim ben artık sabaha kadar susmaz
"Ben kadın değilim tontiş bir kızım. Hatta tatlı bir kız çocuğu. Tatlı demişken Ayyy!! Bu gece Cumartesi yani Tatlı İntikam var. Yuppii!! Ya biliyor musun Sinan çok yakışıklı ama şimdi Pelin'de güzel kız. Bir de Leyla Lydia Turgutlu. çok şanslı bir kız. Ama bak kız çünkü daha evlenmedi o yüzden kız. Heh şanslı olma sebebi de önce Çağataycımla sonra sonra Barış Arduçla beraber oynadı. Simdi Furkan ile oynuyor ve Kerem Bursin ile de oynayacakmış internette gördüm. Off yaa bak aklıma Delibal geldi. Çağataycım kız için intihar etmişti ama o da sa-"
"SUS" Diye kükredim. Yerinde sekerek önüne döndü. Arabaya binmiştik ve o hâlâ konuşuyordu
"KAFAMI SİKTİN. ŞUAN KAFAM 300-500. BİR NEFES AL ULAN. YETER. ANLADIK KADIN DEĞİL KIZSIN DA BİR NEFES AL" hâlâ bağırıyordum.
Alıngan bir tavırla bana baktı.
"Tamam yaa konuşmayayım zaten ben. Gamze kim ki. Sanki isteyerek oluyor. Takıntı işte ama yoook. Paşamız bunu kabullenmiyor. Eğer sen de Melis ve Adnan Babayla yaşasaydın sen de böyle olurdun."
Bir anda pişman oldum. Arabayı kenara çekip durdurdum. Böyle olmayı tercih etmemişti ki o. Sadece o insanlar yüzünden böyle olmuştu.
"Gamze özür dilerim güzellik. Gerçekten çok özür dilerim. Sadece sen fazla konuşunca bir anda ağzımdan çıktı" Ellerine uzanıp tuttum. Gamze biran da kahkaha atmaya başladı. Şok oldum.
" Batın sen hiç mi duymadın Türk kızı tribi diye birşey? Resmen ciddi ciddi özür diledin" deyip bir kahkaha daha attı. Bir süre boş boş bakındım.
"Sen galiba bana inanmıyorsun. Çevremde senin dışında hiç kadın yok" Önce kendini toparlayarak kahkahalarını kesti. Sonra gülmekten akan göz yaşlarını sildi.
"Bunlara alış Batın Bey bundan sonra yanında ben varım" dedi ve sesini yükselterek daha doğrusu fırlayarak
"Kadın değil kız"diye ekledi
*Bu kadar çabuk mu güveneceksin bir kadına?
Öncelikle iç ses kadın değil kız. Ve ona zaten tam anlamıyla güvenmiyorum
Hass!!! Bana da bulaştırdı. Kadın değil kız dedim resmen yaa. Düşüncelerim ve Gamzenin söyledikleri aklımda birleşince gülümsedim. Gamze hemen yanağıma baktı ve benim hiç sevmediğim derin iki yanağımda da olan gamzelerimden soldakine dokundu ve hafifçe elini batırdı.
"Yanağında ben var" dediğinde tepkim sadece şaşkın şaşkın bakarak
"Ha" demek oldu. Gamze elini çekip
"Ben Gamze bildiğin gibi. Seninde yanağında Gamze var. Bir nevi espri yaptım." Zeki kızdı hem de çok zeki bir kızdı. Benim aklıma böyle detaylı şeyler gelmez.
"Tekrar gülsene" deyip yavru köpek bakışı attı. Tekrardan gülümsedim
"Bence sen hep gülümse çünkü bu gamzeleri görmek herkesin hakkı" deyip arkasına yaşlandı . O sırada bir gurultu sesi çıktı. Bakışlarımı Gamzeye çevirdiğimde kızarmasına rağmen omuz silkti.
"Ne yapayım çok açım"
"Onu farkındayım Gamze" deyip arabayı işletim.
Tekin'den
Batın'dan gelen mesajla rahatladım ve toplantı salonuna doğru ilerledim. En az 10 dakika geç kalmıştım. İçeriye girmemle birlikte herkes ayağa kalktı. Karşıdaki kadına elimi uzattım.(+lar Tekin,-ler Ceylin)
+Tekin Eker.
-Memnun oldum ben de Ceylin Dere.
+Ahmet Dere'nin eşi siz misiniz?
-Evet benim
+ Selamlarımı iletin lütfen
- Tabii ki de
+ Geç kaldığım için çok özür dilerim
- Önemli değil Tekin Bey
+Buyrun oturun.
Arkasındaki sandalyeyi işaret ettim. Daha sonra herkesten özür dileyerek tokalaştım. Yerime oturdum
- Sunuma başlayalım o zaman?
+ Buyrun
- Projeksiyonunuzu kullanabilir miyiz?
-Tabii. Ahmet Bey şu fişi tak. Sonra da bize kahvelerimizi getir
"Tamam Tekin Bey"
Toplantıdan sonra
Artık Eker Teknoloji de ortağız. Belgeler imzalanmıştı. Şimdi öğlen arasındayız. Bu sürede ben de şirketin mimarlık kısmıyla ilgileniyorum.
Ceylin'den
Eker Teknoloji ile ortak olmamızın şerefine eşimin şirketine gittim. Ona sürpriz yapmaya karar verdim. Aslında aramız çok da iyi değil son zamanlarda. Nedenini sorduğumda ise sadece geçiştiriyor. Asansöre bindiğimde en üst kata bastım. Bir süre sonra asansör açıldığında eşimin odasının perdelerinin kapalı olduğunu gördüm. Stajyerin masasına doğru ilerledim.
"Merhaba. Ahmet'in sekreteri nerede?" diye sordum.
"Merhaba Ceylin Hanım. Ben bugün biraz geç geldim şirkete. Yani geleli 1 saat falan olmuştur.Geldiğimden beri hiçbir şekilde sekretere ulaşamadım. Ahmet Beyinde kapısı kilitli.10 dakika önce Ahmet Beyi aradığımda soluk soluğa bir şekilde 'bir daha arama ve kimseyi içeri geçirme' dedi. Neler olduğunu bilmiyorum ama nolur içeri gitmeyin."
"Bak sen aşağıya in ve beni orada bekle. Az sonra geleceğim"
"Ama Ceylin Hanım içeri zaten giremezsiniz ki kapı kilitli"
"Aşağıya iner misin?" diye sordum itiraz istemez bir şekilde.
"Tamam efendim" diyerek tedirgince asansöre bindi.
Ben de çantamdan Ahmet'in odasının anahtarını çıkarttım. Umarım bir yeri yaralanmadı çünkü stajyerin söylemesine göre soluk soluğaydı. Aniden boğuk bir inilti duydum. Ardından da bir kadın çığlığı gibi birşey. Birinin canını mı yakıyordu acaba Ahmet? Yani birini mi dövüyordu? Hemen kilidi açtım. Kilidin açılma sesini bile duymadılar galiba. Hemen kapıyı ittirdim ve gördüklerimle hayattan soğudum.Ahmet'in sekreteri çalışma masası nın önündeki ikili koltukta çıplak Ahmet'in altında yatiyordu ve tek bedendiler. Öpüşmelerini bir süre izledikten sonra gözümden akan yaşlarla sol elimdeki 5 taşı Ahmet'in kafasına fırlattım. Hemen ayrılarak "Ceylin bak bir dinle yanlış anladın. Lütfen beni dinle. Açıklamama izin ver yalvarırım "dedi.
"Neyi anlatacaksın Ahmet beni nasıl aldattığını mı?" deyip koşmaya başladım. Arkamdan gelen sesleri duydum.
"Hepsi senin yüzünden pis sürtük" dedi Ahmet sekreterine.
"Benim ne suçum var yaa ? Ben sen zorlamadım benimle birlikte olmaya"
Artık duymuyordum. En aşağıya kadar basamaklardan indim. Koşarak arabama bindim ve Eker Holding'e doğru arabayı sürdüm.Ceylin'in arabası
Biraz erken gidersem hiçbir şey olmaz sanırım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eziğin Gamzesi
Hài hướcTüm hakları Batın'ın gamzesinde saklıdır.!!! ... Değişim hikayesi değildir!!! ... -Batın? +Efendim balım? -Ne yapıyorsun? - Seni Seviyorum aşkım +Hayır yanı şu an ne yapıyorsun? -Seviyorum aşkım +Hayır yani evde ne yapıyorsun yaa -Seviyorum +Aşkım...