"Geliyorum anne!" diye diye bağırdım salona doğru. Bugün yeni bir şehre taşınıyorduk ve ben odamda bavulumu hazırlıyordum. Burdan hiç gitmek istemiyorum aslında. Okulumu, arkadaşlarımı, evimi bırakmak istemiyorum. Ama annemin tayini çıktığı için New York'a taşınmak zorundayız. Ben buraları seviyorum oysaki... Ben düşüncelerimle boğuşurken annemin bana "Nerde kaldın Nora!" diye bağırmasıyla olduğum yerde sıçrayıp son bir kere unuttuğum bir şey var mı diye etrafa baktım. Önemli olan eşyalarımı aldıktan emin olduğumda bavulumu alıp aşağı indim. Annem kafasıyla kapıyı gösterdiğinde son kez eve bakıp dışarı çıktım.
*
Uçaktan indiğimde derin bir iç çektim ve bavulumu aldım. Annemin hemen arkasından taksilerin olduğu yere doğru ilerledim. Taksiyle yeni evimize giderken annem evin eski evimizden çok daha büyük olduğu ve burda daha mutlu olacağımız ile ilgili şeyler anlatıp durdu.
Araba durduğunda annemin dediklerinde ne kadar haklı olduğunu anladım. Bu ev gerçekten büyüktü, en azından diger evimize göre. Hemen eve girdim ve biz gelmeden hazırlanmış olan odama hızlıca göz gezdirdim, gerçekten güzeldi.
Eşyalarımı odama yerleştirdim ve annemin yanına indim. "Nora, bak. Buraya gelmemizden pek memnun olmadığının farkındayım ama benim elimde olan bir şey değil biliyorsun. Buraya benim işim yüzünden geldik ama bu senin icin bir fırsat. Daha iyi bir gelecek için..." dedi annem aniden. Kafamı ona çevirip dikkatlice ona baktım. Her an ağlayacak gibi duruyordu. Her ne kadar beni zorla buraya getirdiği için ona sinirli olsamda o benim annemdi. Onun ağlamasına asla izin veremezdim. Hemen onun yanına gittim ve ona kocaman sarıldım.
"Merak etme anne. Sana kızgın değilim. Şimdi biraz dışarı çıkıp etrafı keşfetmek istiyorum." dedim ve gülümsedim. Annem kafasıyla beni onayladıktan sonra gülümsememe karşılık verdi. Kapıdaki aynadan kendime son bir kez baktıktan sonra dışarı çıktım. Annem okulumun 4 blok uzaklıkta olduğunu söylemisti, ben de okulun kapalı olmasını umursamadan oraya doğru yürüdüm.
Okulun önüne geldiğimde gözüme ilk çarpan parti afişiydi. Üstünde hafta sonu bir parti olduğu ve tüm son sınıfların davetli olduğu yazıyordu.
Bende bir son sınıfım değil mi?
*
MERHABAA :D BU BENİM YAZDIĞIM İLK HİKAYE DEĞİL AMA WATTPAD'E YÜKLEDİĞİM İLK HİKAYE UMARIM BEĞENİRSİNİZ :D BU BÖLÜM DAHA ÇOK TANITIM GİBİYDİ FARKINDAYIM :D İLK BAŞTA KLASİK BİR HİKAYE GİBİ GELSEDE İNANIN BANA KONUSUNUN BİR KAÇ BÖLÜM SONRA NE KADAR FARKLI OLDUĞUNU ANLARSINIZ :D :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Because You're Different
Fanfiction''Biliyorum, sana zor geliyor. Aslında sevdiğinden de değil, vicdan azabından istemiyorsun gitmemi belki de. Zaten beni sevmen gerekmiyordu ki, hiçbir aşk kusursuz olmaz. Bak, burada kalamam Nora. Seni onunla beraber gördükçe kalbim eziliyor. İşler...