HATIRLATMA:
bölüm şarkısı: rihanna - cry
''Okula gelecek misin?''
''Hayır, ben bir kaç gün daha dışarda oyalansam iyi olur. Bilirsin, işimi şansa bırakmayı sevmem.'' dedi ve gülerken göz kırptı.
Gülümsemesine karşılık verdim ve arabadan indim. Kapıyı kapattım ve kafamı önüme çevirir çevirmez Eric ile karşılaştım. Tanrım, bu çocuk ölmek falan mı istiyordu?
Onu umursamadan yanından geçip gittim.
''Hey, Nora, beni bekle!'' dedi ve arkamdan geldi.
Justin daha gitmemişti ve bu çocuk kesinlikle kendini öldürtmek istiyordu.
''Eric, Justin burada ve okulun ortasında bir cinayete kurban gitmek istemiyorsan, benimle konuşma.'' dedim uyararak.
''Aslında bende seninle Justin hakkında konuşacaktım.'' dedi.
Kaşlarımı havaya kaldırıp ona baktım.
''Ne gibi?'' diye sordum.
''Aranızdaki küçük sır gibi.''
*
BÖLÜM 27
*
Yaşadığım şok ile ona baktım. Biliyor olabilirmiydi? Gerçekten Justin ile çıktığımı biliyor olabilir miydi?
''S-sen ne saçmalıyorsun? Aramızda bir sır felan yok.''
''Emin misin Nora? Bence bana yalan söyleme. Çünkü senin hakkında tahmin ettiğinden çok şey biliyorum.'' dedi. Kaşlarımı havaya kaldırıp inanmayan gözlerle ona baktım.
''İnan bana, istersen sana ispatlayayım?'' diye diretti.
''Biliyor musun Eric, bu konuşma dikkatimi hiç çekmiyor. Bay-bay.'' dedim ve umursamıyormuş gibi bir hava vermeye çalıştım ama maalesef inanmadı.
''Nora, Nora, Nora. Belki sevgiline inandırabilirsin ama bana inandıramazsın.'' dediğinde anladım. Gerçekten biliyordu.
''Sen-'' dedim ve yüzümü ekşittim.
''Nora!'' diyerek yanıma geldi Seth. ''Bir sorun mu var?'' diye ekledi ve korumacı kişiliğine büründü.
''Sorun yok Seth, sınıfa git ve beni bekle.'' dediğimde gözleriyle 'emin misin?' der gibi baktı.
Kafamı onaylarcasına salladım ve gitti.
''Çıkışta konuşacağız, bir yere kaybolma.''dedim ve Seth'in peşinden gittim.
''O çocuğun sorunu neydi? Seninle ne konuştu?'' diye sorularını sıraladı Seth.
''Hiçbir şey Seth. Sadece Bayan Maddy'i nerede bulabileceğini sordu, ben de en üst kattaki öpretmenler odasında bulabileceğini söyledim. Sakin ol.''
Ona yalan söylediğim için kendimi kötü hissetmiştim fakat yapacak bir şeyim yoktu, Eric'in neyi bilip neyi bilmediğini tam olarak öğrenene kadar kimseye bir şey söyleyemezdim, Justin'e bile.
''Öyle olsun.'' dedi ve şüpheci bakışlarını üstümde gezdirdikten sonra tuttuğu nefesini verdi.
''Çıkışta bir şeyler yapalım mı?'' diye sorduğunda hemen cevap verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Because You're Different
Fiksi Penggemar''Biliyorum, sana zor geliyor. Aslında sevdiğinden de değil, vicdan azabından istemiyorsun gitmemi belki de. Zaten beni sevmen gerekmiyordu ki, hiçbir aşk kusursuz olmaz. Bak, burada kalamam Nora. Seni onunla beraber gördükçe kalbim eziliyor. İşler...