Final Bölümü: ''Feeling safe again''

2.8K 235 56
                                    

AÇIKLAMA:

BURAYA KADAR BENİMLE OLAN OKUYUCULARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. EĞER YAZDIKLARIM SİZE BİR ŞEYLER KATTIYSA GERÇEKTEN ÇOK MUTLUYUM. HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM. HER ŞEYİN BİR SONU OLDUĞU GİBİ BU HİKAYENİNDE BİR SONU OLMALIYDI VE İŞTE O SON. İKİNCİ KİTAP HAKKINDA AÇIKLAMAYI DAHA SONRA YAPACAĞIM, BU YÜZDEN BENİ TAKİP ETMEYİ BIRAKMAYIN VE HİKAYEYİ KÜTÜPHANENİZDEN ÇIKARMAYIN.

GERÇEKTEN ÇOK TEŞEKKÜRLER.

HATIRLATMA:

Bölüm şarkısı: Selena Gomez - dream (cover)

Kafamı arkamdaki sese doğru döndürdüğümde tüm dikatim dağılmıştı ve silahımın ellerimden kaydığını hissettim. 3 adam beni tutuyordu fakat ben ona odaklanmıştım.

Stefan.

''Bırak beni piç herif, hepinizi öldüreceğim!'' diye bağırdım. 3 adam beni ve Mike'yı içeri soktu ve zorlanarak beni sandalyeye bağladılar.

''Tehditlerini kendine sakla, Bieber. Bugün benim intikam günüm. O yüzden otur ve izle. İntikamımı alışımı izle.'' dedi ve sırıttı Stefan.

''Tanrım, bir çok şekilde ölebilirim, ciddiyim. Ama yalvarırım Bieber için ölmeyeyim, bu kadar kötü bir ölümü hak etmedim!'' diye mırıldandı Mike.

''Sanırım aynı taraftayız, fakat, ilgilenmiyorum. Üzgünüm dostum.'' diye cevapladı onu Stefan.

İki adam geldi ve sandalyelerimizi arkaya doğru çevirdi. Siktir, saatli bomba.

''Yarım saat mi!'' diye bağırdım. ''Bizimle dalga mı geçiyorsun lan sen, oyun mu oynuyorsun! Vur gitsin işte lan!'' diye de ekledim. Sinirden ne yapacağımı şaşırmıştım.

''Şurdan bir çıkayım... Eğer sana acırsam, piçin önde gideniyim.''

''Kafasını beni onaylamadığını belirtecek şekilde salladı Stefan.

''Kimin piç olduğunu tartışmak içiln ömrüne bir kaç fazladan gereksiz saat ekleyebilirdim fakat bunun için fazla kötüyüm ve böyle bir iyiliği en nefret ettiğimş insana yapmayacağım.'' diye kafasını iki yana tekrar salladı Stefan.

Adamları odadan çıktı ve Stefan bir kaç adım attıktan sonra bize tekrar döndü, güldü ve gitti.

Kafamı bombaya tekrar çevirdim.

''29 dakika.''

*

BÖLÜM 44

*

FİNAL

*

Nora'nın ağzından

*

''Hadi ama! En azından benim hazırlanmama yardım edemez misin?'' diye ısrar etti Lena.

''Ah, peki. Ama beni mezuniyete gelmeye ikna etmeye çalışmak yok, anlaştık mı?''

''Peki, peki!'' diye söylendi ve bir taksi çevirip benim de binmemi bekledi.

Evet, bu akşam mezuniyet var, koskoca bir dönem bitti ve mezun oluyoruz. Böylesi daha kolay olacak, Justin'in yüzünü görmek zorunda olmayacağım. Unutmam için... daha kolay olacak.

Araba durdu ve Lena'nın evine doğru ilerledik. İçeri girdiğimizde annesi bizi güler yüzle karşıladı.

''Merhaba, Bayan Young.'' diye selamladım Lena'nın annesini.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 09, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Because You're DifferentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin