Bölüm 43: ''29 minutes.''

2.2K 160 24
                                    

HATIRLATMA:


bölüm şarkısı: eminem: survival

''Beni hala seviyor musun?'' diye sordu. Gözleri umutla parlıyordu.

''Bunu sana söyledim, bunun bir şeyi değiştirmeyeceğini sana söyledim! Seni sevmemin bir şey değiştirmeyeceğini söyledim... Özellikle seni.'' dedim ve gözlerimi silip arkamı döndüm, onunla konuşmayacağıma söz vermiştim fakat şu yaptığıma bir bakın. Bir kaç merdiven çıkmıştım ki sesini duydum.

''Ya değişirsem?''

''Değişmek mi? Sen mi?'' güldüm ve yukarı çıkmaya çalıştım.

Justin kolumu tekrar tutmuştu.

''Şunu yapmaktan vazgeç... Tanrım, kendime seninle konuşmayacağıma dair söz verip okula geliyorum fakat şu olanlara bak!''

Kolumu çektim fakat izin vermedi.

''Ne.var.'' diye tane tane konuştum.

''Ya değişirsem?''

Cevap veremezdim, cevabı ben bile bilmiyordum.

''Kolumu bırak.''

''Nora, ya değişirsem? Ben senin için değişmeye hazırım, istediğin her şeyi yapabilirim yeter ki sevgimizin önündeki engelleri kaldır.''

''Kolumu üç saniye içinde bırakmazsan sesimin yettiği kadar çığlık atıcam.''

Üç... İki... Bir...

Tam ağzımı bağırmak için açmıştım ki beni susturmak adına dudaklarımı dudaklarıyla örttü.

 *

BÖLÜM 43

*

Hemen kendimi geri çektim. İtiraz etmedi, bir şey söylemedi. Zaten ne söyleyebilirdi ki? Yaptığı şeyden dolayı pişman görünüyordu. Kollarımı ellerinden kurttardım ve arkamı dönüp merdivenlerden hızla çıkmaya başladım. Birinci kata ulaşmadan önce kazan dairesine dair gördüğüm son şey Justin'in elini duvara vurup bir şeyler mırıldanışıydı.

Zilin sesini duyduğumda dolabıma gittim ve kitaplarımı alıp dersimin olduğu sınıfa doğru ilerledim.

*

Justin'in ağzından

*

''Kahretsin... Kahretsin!'' diye kendi kendime mırıldanıp elimi duvara geçirdim. Nora'nın yukarıya doğru giden ayak seslerinden sonra, merdivenlerden bana doğru yaklaşan ayak seslerini duydum. Geri gelmiş olabilir miydi?

''Justin... Dostum, sana neler oluyor?'' dedi Jack.

Gelen Nora değildi, tam da tahmin ettiğim gibi.

''Ben...'' diyebildim. Jack ile uzun zamandır oturup konuşmuyorduk üstelik o en yakın arkadaşımdı, bunu yaptığıma inanamıyorum... Onu kendimden bu kadar uzaklaştırdığım için kendimi pislik bir herif gibi hissediyordum.

Demek istediğim, olduğumdan daha pislik.

''Benimle uzun süredir konuşmuyorsun. Seni arayıp ulaşamayanlar gelip bana soruyor ve benim bile bir fikrim yok! Neler döndüğü hakkında hiçbir fikrim yok. Açıkla bana dostum.''

Cevap vermedim.

''Bak Justin, Nora'yı en son ne zazman gördüm hatırlamıyorum fakat az önce gördüğüm haline benzemiyordu. Kız tükenmiş görünüyordu ve bu beni senin hakkında da endişelenmem için dürtükledi. Eğer Nora konusunda kuruntu yaptığımı düşünüyorsan, ruh hali normal olan her hangi birisi matematik dersine edebiyat kitaplarıyla gitmez.'' diye ekledi Jack ve kendimden bir kere daha nefret ettim.

Because You're DifferentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin