İYİ OKUMALAR :*
Lana Del Rey - Ride veya Lana Del Rey - Born To Die ile okuyun, biterse başa sarın.
''Dylan, B-ben...'' dediğimde işaret parmağını dudağıma koyarak susmamı sağladı ve gözlerini gözlerime dikti. Stacy de Justin ve diğerlerinin yanına gelmiş bizi izliyordu.
Stacy vurdumduymaz bir şekilde bakarken Justin dümdüz, ifadesizce bizi izliyordu. Aynı anda Jack ve onun koluna girmiş Lena gayet şaşkın bir şekilde bize bakıyorlardı. Aynı diğer herkes gibi.
Ben ve Dylan birbirimize bakarken sonunda Dylan konuşmaya başladı; ''Bak, Nora. Justin haklı. Senden hoşlanıyorum. Ama normal bir hoşlantı değil bu. Farklı. Çok farklısın Nora, hem de çok. Diğer kızlar gibi değilsin bikere. Masumsun. Kendinden eminsin. Nedenini bilmiyordum ilk başta. Sana neden bu kadar güvendiğimin, beni kendine nasıl bu kadar kolay bağladığının... Fakat şimdi anlıyorum. Senden hoşlandığımı kabulleniyorum Nora.'' diyerek konuşmasını sonlandırdı ve derin bir nefes verdi. Sıkıca kapattığı gözlerini açtı ve bana bakmaya devam etti.
Ne diyeceğim hakkında en ufak bir fikrim bile yoktu. Tek bildiğim Dylan'ın benden gerçekten hoşlandığı. Bense ona karşı ne hissettiğimi bilmiyorum. Kahretsin, neyim var benim?! Dylan gibi iyi birini reddedemem işte. Reddetmek de istemiyorum zaten. Dylan bu kararsız halimi fark etmiş olacak ki bana ''Birkaç gün düşün, Nora. Hiçbir şey söylemene gerek yok. Sen emin ol yeter.'' dedi ve yüzüne bir tebessüm kondurarak gitti. Ben ise içeri birdaha girmeden hemen bir arabaya binip gittim.
*
2 GÜN SONRA
*
Kot şortumun üstüne bluzumu giydim ve sahile doğru yürümeye başladım Son bir haftada o kadar çok şey yaşamıştım ki... Artık ne yapacağımı bilmiyorum. Dylan gerçekten iyi biri. Ondan hoşlandığımın da farkındayım. Ama yeni biriyle çıkmaya hazır değilim işte tek sorun bu.
Dylan'a güveniyordum fakat olay bu değil ki. En azından deneyebiliriz. Bundan zarar gelmez ve Dylan'ı da üzmemiş olurum.
Aslında... Şu an çok daha önemli bir konu var. Justin'e aldatıldığını söylemeli miyim?
Etrafıma baktığımda sahile geldiğimi fark ettim. Kayalıklara oturmak için etrafıma baktım ve kayalıklarda oturan Justin'i gördüm. Denize bakıyordu... Bu haliyle o kadar masum ki. Diğer insanlara karşı da böyle. Sadece bana çok kötü davranıyor. Nedeni hakkında en ufak bir fikrim yok, ama böyle. O kendini beğenmiş tavırları yok şu an. Sanki gerçek Justin karşımda. Keşke hep böyle olsa.
Ona doğru birkaç adım atığımda beni fark etti. Yanına oturdum ve beraber bir süre denizi izledik. Hiç konuşmadan.
*
Justin'in ağzından
*
Onun konuşmayacağını anladığımda ben konuşmaya karar verdim. ''Eee, Dylan ile çıkıyor musunuz?'' diye sordum denize bakarak. Ondan cevap almak için ona doğru döndüm. Böyle bir soruyu sormamı beklemediği belliydi.
''Hayır.'' dedi ürkrekçe. Hep böyleydi zaten. Ürkek, masum ve iyi... Stacy böyle değildi mesela. Stacy Nora'ya göre daha açı kgözdü, Nora ise daha masum... Ama Nora'ya bağırsam ağlayacak gibi, aynı zamanda çok da kırılgan.
Bir süre hiçbir şey söylemeden denizi iziledik ikimizde. Daha sonra bu sessizliği bozan her zamanki gibi düşük çeneli Nora olmuştu.
''Justin... Stacy'i seviyor musun?'' dedi aniden. Sorduğu soruya çok şaşırmıştım. Tam kendimi onunla dalga geçmeye hazırlamıştım ki, gözlerindeki ciddiyeti gördüm ve vazgeçtim. Anlatmaya başladım:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Because You're Different
Fanfic''Biliyorum, sana zor geliyor. Aslında sevdiğinden de değil, vicdan azabından istemiyorsun gitmemi belki de. Zaten beni sevmen gerekmiyordu ki, hiçbir aşk kusursuz olmaz. Bak, burada kalamam Nora. Seni onunla beraber gördükçe kalbim eziliyor. İşler...