2.Farkaskölyök

926 30 3
                                    

Sydneyben vagyok.Vègre,màr kezdtek fàjni a làbaim a sok ülèstől.Vàzolom a mostani helyzetemet:itt àllok hàrom kurva nehèz tàskàval,zsibadt làbakkal az anyàm meg nincs sehol. Mondhatni ennèl màr nem lehet rosszabb.Előveszem a zsebemből a telefont ami nyolc szàzalèkon van ès a töltőm valamelyik tàska aljàn lapul. Felhivom anyàmat aki a tizedik csörgèsre veszi fel.

📱📞
-Szia anya.Hol vagytok?
-Szia kicsim. Sok cuccod van?
-Mivel nem nyaralni jöttem ezèrt igen.
-Az nem jò.
-Mièrt kèrdezed?
-Mert elromlott a kocsi ès csak Amber tudna èrted menni,de ő a baràtjànàl van.
-Faszomat! Akkor szòlj neki,mert nem fogok sètàlni.
-Ne beszèlj csunyàn. Mindjárt vissza hívlak,hogy mi lessz.
-Rendben.
📱📞

Amikor le tette a nyolc szàzalékbòl öt lett és,ha anya nem cselekszik gyorsan le fogok merülni. Pont tennèm el a telefont amikor Askingtòl a The black című szàm kezd el üvölteni.

📱📞
-Mivel Amber èppen haza felè jött be ugrik èrted csak menj ki a reptèr elè.
-Remek.
-Annyira vàrunk már.
-Anya majd otthon beszèlünk,de most le teszem,mert merülök.
-Rendben. Szia.
-Szia.
📱📞

Kinyomtam a hívàst ès már le is merültem.
Zsebre vàgtam a telefont ès elindultam a kijàrat felè ami elsőre szemet szùrt az egy gyönyörű feket sport kocsi aminek a jobb oldalàn egy mèg gyönyörűbb fenèk kandikàlt ki pontossan velem szembe. A farkam persze egyből kő kemèny lett ès a szàm is tatva maradt. Amikor azonban a làny elkezdett szembe fordulni velem becsuktam a szàm ami ùjra kinyilt amikor szembe fordult velem ugyanis a làny nem màs volt mint az Asking ènekesènek a csaja.

-Szia te biztos Adam vagy.

Nem bírtam megszòlalni csak tàtogtam mint egy hal.

-Amber vagyok.Amber Westford.

Nyùjtja a kezèt amit èn meg fogok ès megràzok.

-Anyukàd mondta,hogy a többi cuccodat kèt hàrom nap mùlva hozzàk.

Csak bòlògatni tudtam mint az a kutya az autòjàban.

-Làtom kalandos volt a repülő utad.

Nem a repülő utam volt kalandos hanem a szèp feneked.

Ezt azèrt nem mondhatom neki így csak eltakarom a farkam ès bòlintok.

-Làtom nèmasàgi fogadalmat tettèl. Mindegy. A csomagtartò nyitva van pakolj be aztàn menjünk.

Megfogtam a tàskàm ès àtkoztam magam amièrt ilyen köcsög voltam. Ez a làny egyàltalàn nem idegroncs vagy csak jòl titkolja. Amikor vègeztem be ültem mellè,de valami az ölembe ugrott. Jobban megnèztem ès egy farkaskölyök volt az ölembe. Èn ugy megugrottam,hogy be vertem a fejem az autò tetejèbe a dög meg fèlt,hogy leesik így ùgy megkarmolt,hogy kiszakadt a gatyàm.

-Mit keres ez az autòdban?
-Most kaptam a baràtomtòl.
-Nem talàlt kevèsbè veszèlyes àllatot?
-Először egy medve bocsot akart nekem adni de apa nem engedte meg.
-Ès a farkast megengedi?
-Meg.
-Ès anya mit szòlt ehez az ötlethez?
-Azt mondta,ha megnevelem ès nem vadul be megtarthatom.
-Ès hol akarod tartani?

Ha azt mondja,hogy a lakàsban èn ki röhögöm.

-Mivel szàz szàzalèkig szelíd lessz ezèrt a lakàsban.

Èn olyan hangossan elkezdtem nevetni,hogy a kis bestia aki idő közben àt ment Amber ölébe ès elaludt megugrott.

-Tudod cica ebböl elöbb-ùtobb egy vèrengző fenevad lessz. Mièrt nem pròbàlkozòl inkàbb egy szelíd kiskutyàval akivel mèg egy àgyban is aludhatsz ès nem bànja,ha össze izadtok.

A lehető legaranyosabb fejet vàgtam beszèd közben ès amikor befejeztem megakartam csòkòlni,de helyette csak egy bazi nagy pofont kaptam.

-Cica. Vagy bírsz a vèreddel vagy haza sètàlhatsz.

Előre fordultam ès a sajgò arcomat simogattam. Elindultunk a kocsival ès egy òra autokàzàs utàn haza èrtünk. Legalàbbis azt hittem ez egy màsik hàz volt amit nagyon nem èrtetem.

-Van jogsid?
-Nincs jogsim,mert ahol eddig èltem ott mèg gyereknek szàmitotam.
-Akkor bejössz. Öt perc az egèsz.
-Ès a farkasoddal mi a szart csinàlsz,mert a kocsidat szèt foglya szedni.
-Be jön velünk.

Kiszàlt a kocsibòl ès az a kis bestia is jönni akart,de amint Amber felemelte az ujjàt megàlt. Feltette rà a hàmot ès a pòràzt ès màr jöhetett is ki.

-Ezt,hogy?
-A farkasoknak falka kell a falkànak peddig falka vezèr.

Ebböl egy szòt se èrtetem,de nem szòltam semmit. Csak bizonytalanul bòlintottam.
Ő csak sòhajtott ès elindult a jàrdàn.

-Mivel ő egy farkas kell neki egy falka akik jelen esetben mi vagyunk. Nektek meg kell tanulnotok fegyelmezni különben az első dolga az lessz,hogy mindent szèt tèp.
-Èn ebben nem fogok rèszt venni.
-Ùgy akarsz jàrni mint a gatyàd?
-Nem.
-Akkor nagyonis rèszt kell ebben venned.
Àrnyèk:

Gyermekeim itt is van a màsodik rèsz

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Gyermekeim itt is van a màsodik rèsz. A fenti kèpen Amber làthatò. Helyesíràsi hibàktòl eltekinteni. A kövi rèszben kiderül milyen hàzhoz is ment a kèt mostohatesò ès a kis farkas.
Pace and love✌&❤

Mostohatesò[À.M]Where stories live. Discover now