-Ez nagyon jò volt. Köszönöm cica.
-Ò csak jò volt?
-Nem ez egyszerüen tökèletes volt règ volt rèszem ilyen jò szexben.
-Ès a baràtnőd mit szòl hozzà?
-Nincs baràtnőm.
-Peddig az a làny nem hasòlit ràd.
-Mert ő csak egy mostohatesò.
-Aki egy kocsit vesz neked ès jogsit csinàltat?
-Ezek szerint. Tudod a lànyok istenítenek engem. Lehet csak le akar velem feküdni mint az összes többi.Ez a csaj kikèszíti a farkamat màr itt van öt òra ès màr a nyolcadikon vagyunk tùl az a fura,hogy amiòta Amber àt ment a szobàjàba azòta folyik a víz. Nem tudom mi van vele lehet csak a hangokat akarja elnyomni,mert hàt elèg hangossak tudunk lenni.
-Adam van valami baj?
-Nem csak elbambùltam.
-Èrtem.
-Nem mennèl àt megnèzni mièrt folyik màr òràk òta a víz.
-Kösz nem akarok össze verve kijönni a szobàbòl.
-Te fèlsz tőle?
-Igen.
-Nem kell. Lehet legjobb baràtnők lesztek.
-Egy ribancnak soha nincsennek barátai.
-Ne legyèl ennyire boru làtò menj àt nèzd meg,ha peddig baj van szòlj nekem. Okè?
-Ès mi van,ha valami komoly baja van?
-Szòlsz nekem.
-Ès,ha drogozik ès nem akarja,hogy piszkàljàk?
-Szòlsz nekem. Na menj öltözz ès nèzd meg mi van vele.
-Remèlem semmi komoly.Felvette a melltertòjàt ès amikor a kezèbe került a bugyijja elkèpedve nèzett ràm. Sohajtva fel àlltam ès hozzà vàgtam egy boxert. Ő csak felkapta aztán ellopta a köntösöm ès el ment Amber szobàjàhoz. Èn is fel vettem egy alsòt ès le mentem a konyhàba valami kajàèrt. Èpp le ültem enni amikor Kira futott le a lèpcsőn a keze peddig tiszta vèresek voltak.
-Azt hittem előre tudjàtok,hogy mikor jön meg.
Amikor közelebb èrt akkor vettem èszre,hogy sír. A karjaimba vetődött ès egy perc alatt le nyugodott.
-Mi törtènt? Mièrt vèrzel?
-Egy kès volt a kezèbe ès azt mondta,hogy meg akar halni. Èn...Nem hallotam mit mond mert amint meg hallotam azt a rèszèt a mondatànak,hogy ''megakar halni'' rohantam fel.
-Amber! Amber ne csinàlj hülyesèget!
Semmi vàlasz,nagyon megijedtem. Be rohantam a fürdőbe ő ott ült a zuhany alatt tiszta víz volt ès a szàjja is màr teljessen lila volt az eggyik kezèn több vàgàs amiből ömlött a vèr ès a vizett vörösre szinezte a kèst peddig a hasàhoz szorította.
Gondolkodàs nèlkül be ugrottam mellè ès ez nem volt jò ötlet ugyanis a viz jèg hideg volt az èn testem peddig forrò. Elvettem tesòmtòl a kèst ès felvettem. Jèg hideg volt a teste mègse vacogott ès ez nem jò,ha nem a kès ölte volna meg akkor az,hogy lehütätte volna magàt. Be tettem az àgyàba kerestem egy törölközőt ès egy nagyon meleg ruhàt. Hagyta,hogy be kössem a kezèt,hogy le vegyem róla az összes vizes ruhàt ès szàrazakat adjak rà,hagyta,hogy megszàrítsam a hajàt,de amint vègeztem hozzám bùjt ès olyan szinten zokogott,hogy àt èreztem a fàjdalmàt. Elèrtem a cèlom szakítottak ès èn nàlam keres vigaszt. Mègis szarul èrzem magam hiszen majdnem megölte magàt ès nem gondolt volna az apjàra,az anyámra Sharlottra ès Jasonre,Àrnyèkra ès ràm. Csak megakart szabadùlni a fàjdalomtòl amit okoztak neki.-Fàj.
-Mi?
-A szívem. Össze van törve.
-Majd meggyògyùl. Talàlsz egy sokkal jobbat mint Denis.
-Senkinek nem kell egy depresziòs picsa.
-Èn szeretem őket mindigis vàgytam egyre.Èreztem,hogy elmosolyodik,de közben folynak a könnyei.
-Mi a baj?
-Mièrt vagy velem?
-Mivel tesòk vagyunk egèsz èletünkben eggyütt leszünk.
-Nem ùgy èrtem.
-Akkor?
-Amikor megismerkedtünk làtszott rajtad,hogy azt kivànod bàrcssk meg hallnèk. Most mègis te mentettèl meg az öngyilkossàgtòl.
-Jaaa. Idő közben megszeretelek.