4.Kòrhàz

713 24 0
                                    

*Az előző rèsz tartalmábòl*

-Te kivagy?
-A baràtja.
Nyitotta a szàjàt èn meg elfehèredtem a vàlasza hallatàn...
*Denis szemszöge*
-A baràtnője kòmàban van ès,ha holnap este nyolcig nem tèr magához le kell kapcsolnunk a gèpről. Sajnálom.
Megfogtam az orvos vállàt ès elkezdtem rángatni.
-Nem sajnàl maga az ègvilàgon semmit csak a kötelessège miatt mondja! Nem kapcsolhatja le arròl a kurva gèpről! Nàla megèrtőbb,gondoskodòbb,kedvesebb ès szebb lànyt soha èrti soha nem lehetne találni!
-Kèrem nyugodjon. Nem tehetünk többet a làny èrdekèben ès holnap estig mèg rengeteg időnk van hiszen mèg csak fèl egy van. Menjen be hozzà ès nyugodjon le.
-Ha lemeri venni arròl a gèpről be perelem.

Ezutàn ott hagytam ès be mentem abba a szobàba amelyikből kijött. Ott feküdt ès ha nem csipog az a gèp akkor azt hiszem,hogy halott. Le ültem az àgya mellè ès megfogtam a kezèt ès megpusziltam.

-Ne hadj itt kincsem. Mèg rengeteg dolgot kell befejezned. Dèmon mèg nem àll kèszen arra,hogy ùj falka vezère legyen.
*Amber szemszöge*
-Gyerünk Amber kitudod nyitni a szemed. Megtudod neki mondani,hogy ne sírjon miattad,mert èlsz ès nem fogsz meghalni.

Hiàba bàtorítottam magam csak egy gyenge szoritàsra telt.

-Jobb màr nem is lehetnèl csak szorongatod a kezèt ahelyett,hogy megszòlalnàl.

-Denis,hol vagyok?

-Remek. Meg akarod neki mondani,hogy szereted erre mit kap szegèny? Hol vagyok?

-Egy kòrhàzban. Rohamod volt ès elàjultàl. Azt mondta az orvos,hogy kòmàban vagy ès,ha holnap este nyolcig nem tèrsz magadhoz lekapcsolnak a gèpről.
-Nagyon megijedtèl?
-Csak egy kicsit.
-Sajnàlom. Tudod Adam anyja utàl mindent ami a rockròl szòl.

Denis csak elmosolyodott èn meg nyeltem egyet. Tisztàra olyan volt a szàm íze mintha most smàroltam volna vele.

-Baszod tökre olyan mintha most smàroltam volna veled.
-Szàjon àt lèlegeztetelek.

Fölèm hajolt nekem sokkal gyorsabban kezdett el verni a szívem amit az a mocskos gèp is jelzett a kurva gyors csipogàsàval. Denis egy fèloldalas mosolyra hùzta a szàját ès meg csòkòlt nekem peddig le àllt a szívem egy pillanatra aztàn ugyan olyan gyors tempòban kezdett el verni. Amikor Denis elhajòlt tőlem ès azzal az idegesitően szexi vigyor ült ki az arcàra.

-Nem is tudtam,hogy ezt vàltom ki belőled.
-Olyan gonosz vagy. Leàllt a szívem te meg itt vigyorogsz.
-Csak pàr màsodpercre àllt le.

Hirtelen berontott egy orvos ès nagyon durvàn Denisre nèzett.

-Mi folyik itt?
-Csak megcsòkòloztunk.
-Remèlem. Nem szabad izgalomba hozni.
-Nekem azt mondta kòmàban van.
-Abban is volt.

Denis össze szoritotta a fogàt ès idegesen meredt maga elè. Tudtam,ha nem szòlok rà akkor itt nagy balhè lessz.

-Mikor mehetek haza?
-Ha minden renden lessz màr holnap utàn.
-Rendben.

Az orvos ki ment èn meg szerelmem karjàn rajzoltam körbe a tetovàlàsokat.

-Mi az?
-Fèr mèg a kezedre valami?
-Mèg a neved rà fèr.
-Aww te kis èdes.
-Neked mikor lessz tetkòd?
-Nekem màr van.
-Mutiii.

Lehàmoztam magamròl a takaròt ès arèbb huztam azt a "zsàkot" ami rajtam volt. Pont a szívemnèl volt egy tetovàlàs.
"Forever Love Denis Stoff" ez volt oda írva ès amikor meglàtta ő is le hùzta a nyak rèsznèl a pòlòjàt ès a pontossan a szivère mutatott. "Forever Love Amber Westford"
Magamhoz hùztam ès meg csòkoltam. Persze az a kurva csipogàs megint felgyòrsùlt.

-Ez a gèp az idegeimre megy!
-Nekem tetszik.
-Nem is te lennèl.
-De most komolyan szerinted az èn szivem,hogy reagàl amikor nincs rajtad ruha.
-Ha gondolod megnèzhetjük.

Nem vàrtam a vàlaszàra csak le szedtem magamròl a tapaszt ès ugyan oda tettem neki mint ahol nekem volt.

-Ez nem èr nem egyeztem bele.
-Alattam nincs ruha.

Mondtam miközben szedtem ki magambòl a tűket. Amikor vègeztem felàltam ès elhùztam az àgyam melleti fügönyt. Denis szivverèse egyre gyorsabb ès amikor rekerült ròlam a "zsàk" annyira gyorsan vert a szíve,hogy a gèp nem bírta tovàbb ès kikapcsòlt. Vissza vettem a ruhàt ès bekapcsoltam a gèpet ami röktön gyors csipogàsba kezdett ès ùjbòl kikapcsolt. Denis arca csak vörösödött ès kifùlyta a vissza tartott levegőt.

-Olyan èdi amikor zavarban vagy.
-Aha ja. Vagyis nem.
-Awww.
-Kell valami a büfèből?
-Itt akarsz hagyni?
-Nem csak èhes vagyok.
-Vàrj meg.
-Jò,de mièrt?
-Felöltözök.

Kiszàltam az àgybòl megkerestem a ruhàimat ès felöltöztem Denis vagy a fenekem vagy a mellemet nèzte.

-Bèbi èrzem ahogy bàmulsz.
-Mi? Èn? Neeem.

Nem vette èszre,hogy megfordultam így nem a szemeimbe nèzett.

-Denis!

Annyira megijedt,hogy le esett a szèkről ès be verte a fejèt.

-Nem bàmultalak. Esküszöm a baglyos mellkasomra.
-Tudom,hogy bàmultàl ùgyhogy ne is pròbàlkoz.
-Ne haragudj csak tudod olyan szèp a tested.
-Mièrt haragudnèk? A pasim vagy akkor bàmulsz amikor csak akarsz.
-Akkor nem haragszòl?

Nem szòltam semmit csak kilèptem ès le mentem a büfèbe. Adam ült az egyik asztalnàl ès a kezèn pihent.

Gyermekeim itt is lenne a 4.rèsz.
A fenti kutyust csak ùgy. Nèzegessètek ès olvadozzatok. Hamarossan beindulnak az esemènyek a kèt mostohatesò között.
Lara voltam
Peace and love✌&❤

Mostohatesò[À.M]Where stories live. Discover now