*Kèt nap mùlva*
Vègülis nem kellet sehovà se mennem,mert idő közben rà jöttem,hogy èn tizennyolc vagyok,de mindez hàrom teljes òràba telt ès ez is csak Ambernek jutott eszèbe. Igen megint hoztam a formàmat. Szòval nem kellet el költöznöm így most itt fekszünk Amberrel ès valami betegekről szòlò filmet nèzünk.-Mi is ennek a filmnek a címe?
-Sssss.
-Milyen,jò címe van.
-Sssss.
-Okè befogom.
-Csönd!
-Mi a cím?
-Csillagainkban a hiba.Ja. Szòval azt. Most èpp valami Amszterdamban jàrkálnak. Nem tudom mi ebben olyan èrdekes.
*fèl òra mùlva*
Szerintem elaludtam,mert arra nyitottam ki a szemem,hogy baràtnőm csendessen zokog.-Hè baba mi a baj?
-Nem làttad?
-Nem. Mièrt kellet volna?
-Meghalt.
-Mi? Ki halt meg?Öszintèn? Csak kèsöbb jöttem rà,hogy a filmről beszèl ès nem arròl,hogy a kereszt anyàm( aki amùgy itt maradt) "vèletlen" meghalt.
-Hàt a sràc. Elment cigièrt aztàn lett vele valami asszem elferőződött a sebe és aztàn nagyon beteg lett utàna meg halt.
-Szòval te arròl a csillagos izèről beszèlsz?Nem bírt meg szòlalni. Eddig is szakadozva beszèlt,most meg màr hanh se jött ki a szàjàn. Szorossan magamhoz hùztam ès ringatni kezdtem.
-Babàm ez csak egy film. Mèg èn se sírok rajta.
-Mert te a felèt át aludtad.
-Mondjuk ez is igaz. Eltereljem a figyemed?
-Hogyan?Le tettem a laptopot az ölemből ès megcsòkòltam. Magam alà gyűrtem ès ùgy vettem birtokba az ajkait közben kezemmel pòlòja allat simogattam a derekát, minden egyes èrintesemre libabőrös lett. Le kaptam róla a pòlòt ès ki csatoltam az a szexi fekete melltartòt ami rajta volt.
-Sikerült elvennem a figyelmed?
-Aha.
-Akkor talán abba is hagyhatom.
-Ha egyszer felizgatsz akkor elégits ki.Elmosolydtam és a màr ki csatòlt melltartòt le szedtem ròla. Felcsillantak a szemeim amikor meglàttam őket. Pont tökèletesek. Nem nagy nem kicsi ès mèg csak nem is lògnak. Az egyiket kezemmel a màsikat szàmmal izgattam ès jò munkàmat kèjes nyögèssekkel díjazta.
-Adam...ne hùzd...sokàig.
Elkezdtem lejebb haladni egèszen a francia bugyi széléig ott viszont megàlltam. Felàlltam ès a gardròbba mentem amikor talàltam egy fej kendőt vissza mentem s csodàlkozò baràtnőmhöz.
-Mit akarsz azzal csinàlni?
Csak el mosolyodtam{kèp fent⬆⬆☝☝} ès szépen lassan elkezdtem felè lèpkedni. Amikor oda értem hozzà újra felé kerekedtem és szenvedélyessen megcsòkoltam. Amikor elvàlltam tőle mindkét kezét a feje fölè emeltem ès a fejkendővel az àgy ràcsàhoz kötöztem.
-Na cica még mindig anyira akarod azt a kielégitèst?
-Mindennél jobban apuci.Beharapta az alsó ajkát ès vàgyakozva nèzett ràm. Tudja. Nagyon jòl tudja mivel indíthat be ès ezt mindig ki hasznàlja.
Lekaptam magamròl a ruhàimat ès felgörgettem az erekciòmra egy gumit a biztonsàg kedvèèrt.
Le vettem ròla is a francia bugyit ès röktön belè is hatoltam. Ívbe feszült a hàta ès,ha nem folytom el a nyögèsèt azzal,hogy a szàjjàra teszem a kezem akkor valaki biztos feljön megnézni,hogy mi van ebbe a szobàba. Amikor màr csak aprò nyögèsek jöttek ki a szàjjàn elvettem a kezem ès elmosolyodtam. Szeretem ahogy a teste reagàl az èrintèseimre, amikor a csòkjaimtòl teljesen transzba esik vagy amikor mèly kissè rekedt hangon beszèlek hozzá ès vàgyakozva nèz rám.Lassan kezdtem el mozogni,de amint megemelte a csipőjèt gyorsítottam. A nyakàra hajoltam ès erőssen szívni kezdtem. Amikor megèreztem szàmban a vèr ízèt,ha lehet mèg erősebben szívtam az èrzèkeny bőrt. Amikor elvàltam a nyakàtòl egy òriàsi vörös folt volt csak a szemem elött.
-Mi-lyen?
Nem szòlaltam meg csak kèrdőn felhùztam a szemöldököm amolyan"erre most muszàly vàlaszolnom?" stillusban.
*Kèt perc utàn* {lusta vok írni😂}
-Adam,ha mèg egyszer ki kötözöl esküszöm le csaplak.
-Mièrt nem volt jò?
-Jònak jò volt csak nèzd meg a csuklòm.Elèm tartotta a kezèt ès ahol meg volt kötve rendessen làtszott a nyoma,lehet kicsit szorosra kötöttem.
-Hoppà.
-Engem nem zavar,de mit fognak mondani a többiek.
-Ammm...millenne,ha te is kiszívnàd a nyakam akkor nem lenne olyan feltünő ès nem tèged bàmulnànak.
-Ebben van igazsàg.Elfordítottam a fejem ès hagytam,hogy fölèm kerekedjen ès kiszívja a nyakam. Azonban nem azt csinàlta amire szàmítottam. Ugyanazzal a fejkendővel kikötözött ès egèsszen a V vonalamig le csùszott(nem volt rajtunk ruha,mert...mièrt ne?)
-Amber mit csinàlsz?
Nem szòlt hozzàm ès ez megilyesztet. Ki vagyok kötözve ès a baràtnőm nem szòlal. Szerintem ő is ezt èrezte amikor èn "birtokoltam" őt.
A hasamnàl enyhèn megszívta a bőrt aztàn egyre erősebbre vàltott. Amikor el vàlt tőlem kicsit felemeltem a fejem ès megnèztem mit csinàlt. Több helyen lilàs foltok voltak a hasamon az utobbi kèt napban szex helyet kiszivtuk egymàs nyakàt vagy hasàt.
-Kezdek fèlni.
Kèrdőn felhùzta a szemöldökèt. Most màr ezer szàzalèk,hogy vissza adja azt amit tőlem kapott. A szàmra halyolt ès megcsòkolt. Vèg akartam símítani a testèn,de az a rohadt fejkendő megakadàjozott. Ő csak elmosolyodott ès le csùszott merev farkamig. Kezèbe vette ès vègnyalta teljess hosszàt. Te jò èg,ha nem figyelek màr ettől elèlvezek. Be kapta ès le engedte egèsszen a torkàig vègül ütemesen kezdett el szopni. Hiàba akartam a hajàba tùrni,hiàba könyörögtem,hogy engedjen el nem tette meg. Viszonylag hamar(kèt perc alatt) a csùcsra jutatott ami rekord hisz màsoknak tiz percig is eltarhat.
Amikor a szàjàba èlveztem le nyelte az egèszet. Nem köpte ki vagy nem csinàlta azt,hogy lenyeli,de utàna megy hànyni. Nem ő tök termèszetes modon le nyelte mintha csak tejet inna. Mikor vègzett elengedett ès hozzàm bújt. Remeget a kezem az èlvezettől.
-Nem ùgy volt,hogy kiszívod a nyakam.
-Szívtam èn csak nem a nyakad.
-Ja azt èreztem.
-Figyelj le mèsz pòlò nèlkül akkor a te hasad feltünőbb lesz mint az èn nyakam el hiszed?
-Aha. Mert te el takarhatod a nyakadat,de ha èn le megyek pòlò nèlkül akkor persze,hpgy nem a nyakadat foglyàk nèzni.Kopogtak az ajtòn bennünk peddig megfagyott a vèr.
Tudom egy kicsit(nagyon)kèstem a rèszel,de nem volt ötletem. Meg közben az irodalombòl is fogalmazàst kell írnom ès teljessen àt tèrtem ilyen bolgos stílusba. Szò szerint arròl írtam,hogy a melegek,hogyan smàroltak a Balaton parton😂😂.
De itt van. Meghoztam. Igaz kicsit perverz,de nem baj.
Ma mèg lehet hozok rèszt.
✌&❤