1.Indulàs✈

1.3K 34 2
                                    

A nevem Adam White,18 leszek ès nemrèg fejezten be az iskolàt. A szüleim elvàltak így most anyàmhoz kell költöznöm. Nem bànom,mert a palinak akivel jàr annak van egy szèp lànya. Legalàbbis mindenki ezt mondja. Ezt majd èn eldöntöm. Vissza tèrve ràm. Soha nem volt komoly kapcsolatom csak dugom a csajokat ès ők ezt èlvezik a sulibòl mindenki meg volt ès ez valahogy a tanàrok fülèbe jutott. Szerintem az egyik ribanc köpött,de ez màr mindegy. Apàmnak nincs csaja így a vàllàs utàni bànatàt az alkoholba folytja. Sajnàlom szegènyt hisz nem ezt èrdemli.

-Adam vègeztèl?!
-Mèg egy dobozt kell be pakolnom meg a bőröndöket!
-Siess fiam hamarossan mened kell!
-Rendben!

Gyorsan bedobàltam az utolsò dobozba, aztàn a màr tegnap összehajtogatott ruhàimat be tettem a bőröndökbe. Egy òra  semmit tevès utàn  rà veszem magam,hogy hàrom tàskàval le vànszorogjak a lèpcsőn.

-Mehetünk?
-Igen,bàr szivem szerint maradnèk.
-Jò lessz neked anyàdnàl ott lessz az a szèp kislàny.
Időközben be pakoltuk a cuccomat a kocsiba ès apa màr a motort inditja.
-Hàny èves?
-Annyi mint te.
-Akkor màr csak legyen szèp ès fel is avatom az àgyamat.

Hangos nevetèsben törtünk ki ès ezt jò volt hallgatni hiszen ritka pillanatok egyike,ha apa nevet. Amikor nagy nehezen abba hagyta a nevetès elindultunk a reptèrre.

-Fiam te nagyon ràm hasonlitasz.
-Tudom.
-Ès gondolkoztàl màr azon,hogy mivan akkor,ha ez a làny lessz a baràtnőd.
-Arra kicsi az esèly.
-Mièrt?
-Mostohatesòk vagyunk.
-Anyàddal is "mostohatesòk"voltunk ès mègis itt vagy.
-Az lehet,de nekem nem lessz baràtnőm az a kis csitri. Azt se èrtem mièrt mondja mindenki,hogy szèp làny.
-Van ròla kèpem ès videòt is küldtek ròla.
-Ès nekem megse mutatad?
-Nem kèrted.

Ez jò. Nem is tudom,hogy nèz ki ès ők még csak nem is mutatjàk.

-Itt vagyunk. Vedd ki a tàskàidat aztàn mehetünk.

Kiszàltunk ès megcsinàltam amit apa mondott.Le csekoltàk a tàskàimat ès vàrtuk,hogy felszàlhassak.

-Nagyon fogsz hiànyozni.
-Te is nekem apa,de igèrem amikor csak tehetem meglátogatlak.
-Fiam igèrj meg nekem pàr dolgott.
-Mit?
-Azt a lànyt ne hasznàld ki. Tudom,hogy szereted az egyèjszakàs kalandokat,de ő vele ne,rengeteg rossz dolog törtènt az èletèben erre ne tegyèl mèg rà te is. Bàrmennyire nem fogsz bírni a farkaddal ne mozdulj rà,ha mègis csak akkor,ha azt akarod,hogy a baràtnőd legyen.
-Rendben.

Őszintèn?Elgondolkodtatott amit apa mondott arròl a sok rossz dologròl.

-Apa?
-Igen?
-Mik azok a rossz dolgok?
-Meghaltak a szülei,megerőszakoltàk,az előzö csalàdja verte ezèrt egy èvig kòmàba volt. Mindezek miatt màig bàntja magàt töbször öngyilkossàgi kisèrleteket hajtott vègre magàn.
-Egy idegileg roncs csajt akarsz nekem baràtnőnek?
-Elöbb ismerd meg aztàn itèlkezz. Nehèz èlete volt. Több mostohatestvère ès szülője volt mint neked.
-Hàt az biztos.
-Kèrjük a Sydneybe tartò utasainkat kezdjèk meg a repülőbe valò beszàllàst.

Remek kezdhetem a pokolba valò 22 òràs repülèsemet az anyàmhoz ès annak a pasijjához meg az idegroncs mostohatesòmhoz. Mèg utoljàra megölelem apàt aztàn elindulok.

-Hivj minden nap ès gyere amikor csak tudsz.
-Rendben.

Felszàltam a repülőre megmutattam a jegyem ès le ültem az ablak melleti helyemre. Màr èpp tennèm fel a fülest a fejemre amikor egy nagyon dögös csaj le ül mellèm. Hosszú làbak,tökèletes derèk,szèp kerek mellek ès gyönyörű arc.

-Szia.
-Szia.
-Mit hallgatsz?
-Askingot.
-Az jò.
-Szereted?
-Persze.

Bírom ezt a csajt a "tesòm" mehet a picsàba biztos nem szebb ennèl. Mèg a repülőn meg kell szereznem.

-Amugy Luna vagyok.
-Szèp neved van illik hozzàd. Èn Adam vagyok.
-Köszönöm. A te neved is illik hozzàd. Amugy tudod mekkora itt a vècè?
-Nem. Mièrt?
-Lenne veled pàr elintèzni valòm,de ha csak benne vagy.

Megnyalta az alsò ajkàt ès csàbossan ràm nèzett.

-Mire gondolsz?

Körbe nèzett ès amikor èszre vette,hogy senki nem figyel felmutatot egy kotonos
zacsit.

-Miutàn felszàltunk elmegyek vècère te peddig hàrom perc utàn gyere utànam.
-Rendben.

Vègig ùgy volt ahogy elmondta màr betont lehetet volna törni rajtam olyan kemèny voltam ès mèg csak a gondolattal
jàtszottam el.
*Tiz perc múlva*
Amikor vissza ültünk a helyünkre mindenki meg bàmult minket. Èn hàromszor mentem el ő peddig nègyszer.
Ùgy hiszem,jò lessz Sydneyben ott ugyanis a csajok jòl bírják. Vigyàz Sydney jön Adam aki mindenkit megfektet.
Adam White:

Első blogom első rèsze! Remèlem mindenkinek tetszik!Helyes  íràsi hibàktòl eltekinteni

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Első blogom első rèsze! Remèlem mindenkinek tetszik!
Helyes  íràsi hibàktòl eltekinteni. Thank you.😙
Lara voltam.
Peace and love.✌&❤

Mostohatesò[À.M]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora