Amber ki ugrott a kocsibòl ès egyenessen az őzhöz rohant ami a kocsi elött fekküdt.
-Èn nem vettem èszre. Hirtelen ugrott elèm. Ugye nem lessz baja? Mond,hogy nem öltem meg.
-Niall fodb màr be! Elöször is had nyugtassam meg ès ez nem fog menni,ha itt nyavajogsz mint egy ötèves.
-Mit csinàljak?
-Ott van a telefonom a kocsidban.
Előkerestem a telefont ès oda vittem neki.-Hívd fel Adam-et.
Fel hívtam ès a fülèhez tartottam.
*Adam szemszöge*
A kanapèn döglünk ès valami akciò filmet nèzünk Nickel ès Jecksonnal. Amikor megcsörrent a telefonom.-Ide adnàd?
-Persze.
-Ki az?
-A csajod.Mièrt hív Amber mikor mèg csak tìz perce mentek el. Remèlem nincs baj. Felvettem a telefont ès a fülemhez tartottam.
-Niall ne merèszelj sírni különben kiherèllek!
-De màr alig lèlegzik.
-Szia baba mi ez a veszekedès?
-Ittàl?
-Igen vizet.
-Remek. Van otthon szülő?
-Mindenki itthon van. Mièrt?
-Add oda az apàmnak.Èpp a dolgozò szoba felè tartotunk Nickel amikor Niall hangját hallotam meg a telefonba.
-Meg fog halni ugye?
-Niall...
-Megöltem. Ez az èn hibàm.
-Niall...
-Ha nem gondolkodom el akkor most nem itt vèrezne el az ùt közepèn.
-Ki vèrzik el az ùt közepèn.
-Megtalàltad màr?
-Igen. Adom
-Jackson hangisisd ki!Hiàba valò volt mondani màr meg csinàlta ès mindenkinek meglepett feje volt hiszen soha nem hívta őt így.
-Van valami baj?
-Meg fog halni.
-Ki fog meghalni?
-Màr mi sem èrtjük.
-A kurva èletbe!Fogja be mindenki a pofàjàt!Mikor csönd lett folytatta.
-Volt egy kis balesetünk. Igen jòl vagyunk kösz a kèrdèst. Szòval Niall vèletlen elütöt egy őzet.
-Tökèletes emberre bíztam a baràtnőm.
-Adam,ha nem fogod be a pofàd egy hètig megvonom tőled a szexet ès,ha csak egy ujjal is magadhoz èrsz szakítok veled.Ùjra csönd ès Jackson kapcsolt a legelöbb.
-Èletben marad?
-Adam te menj fel a szobàmba ès hozz le egy lepedőt. Nick te is menj a szobàmba a gardròbban van egy kisebb bőrönd hozdd le. Apa te peddig tegyèl langyos vizet zàrhatò edènyekbe,ha ezek meg vannak tegyétek a kocsimba ès Pocak vezess olyan gyorsan kell vezetned ahogy az autò bírja apa majd mondja hova.
-Mire kèszülsz Csöpi?
-Èletemben először megműtök egy szarvast.Le rakta ès mi neki àlltunk össze szedni mindent. Miutàn ez meg volt olyan gyorsan ahogy csak tudtam. Mikor oda èrtünk àt tettük a szarvast a csomagtartòba ès nèztük ahogy Amber sikeressrn elvègzi a műtètet. Mikor vègzet szèt tàrtam a karom ès nem tőrődve a vèrrel öleltem magamhoz.
*Reggel*
Amber vègül nem ment bulizni,de helyette megmentett egy èletet. Most viszont? Unatkozom. Szerelmem bèkèsen alszik karjaimba mivel egèsz èjszaka èbren volt ès figyelt a szarvasra ami a szobàban kapot helyet. Lassan èbredezni kezdett karjaim közt a szőkesèg ès mikor mosolyogva nèzte az arcom èn vègig símítottam az övèn.
-Adam nekem elkel mondanom valamit.
-Mondjad szivem hallgatlak.
-Èn este megcsòkòltam Niallt.
-Tudom.
-Mi?honnan?
-Niall elmondta.
-Ès nem is vagy ràm dühös?
-Tudom mièrt csinàltad ezèrt nem is haragszom.
-Biztos?
-Igèrtèl nekem valamit.
-Sajnos elfelejtettem apuci.
-Òòò akkor majd eszedbe jut,ha elkezdjük.Szèpen lassan elkezdtem le hùzni ròla a ruhát. Amber a nyakamat csòkòlta. Kezeit fenekemre csùsztatta ès bele markolt,szàjàba nyögtem ezen peddig el mosolyodott. Elkezdtem pòlòja aljàt felfelè gyűrni ès mivel nem segített szèt tèptem azt. A nyakàtòl elkezdtem csòkolgatni ès enyhèn szívni kezdtem. Amikor a melltartòjàhoz èrtem azt is le kaptam ròla ès csillogò szemekkel bàmultam őket. Aztàn ràjjuk hajoltam ès felvàltva szívni kezdtem őket. Aztàn haladtam tovàbb ès nyàlas csòkokat hagytam a hasàn. Le kapta ròlam a pòlòt ès fòrdított a helyzetünkön. A csípőmre ült ès körkörös mozgàsba kezdett. A fogàval enyhèn meghúzta a nyakamon a bőrt èn peddig felnyögtem.
-Bassza meg. Ez kurva jò.
Àgyèkàhoz löktem a merev farkam.
-Adam. Ahh...
-Mit szeretnèl szivem?
-Hogy vègre bennem mozogj.Több se kellet le vettem magunkròl az utolsò ruha darabokat is ès belè hatoltam.
-Olyan jò vagy...ahh...az àgyban.
-Ha elèlvezel sikitsd a...ahh istenem...a nevem.Nagyot nyeltem ès gyorsítottam a tempòn. Amire megkèrtem meg tette ès ettől èn röktön mentem utàna. Mellè feküdtem ès magunkra hùztam a takaròt. Ez most sokkal màssabb volt mint a többi èn ennèl ezerszer durvàbb vagyok,de ő teljessen elveszi az eszemet durva akarok lenni mègis gyenge leszek.
-Szeretlek.
-Èn meg imádlak.
-Igen ès mond csak mit imàdsz rajtam?
-A cuki pocidat.
-Hogy pont erre nem jöttem rá?!
-A pofidat is imàdom. Meg puha kezedet.
-A kezemet?
-Olyan mint,ha egy òriàsi plüs macinak a kezèt fognàm. Meg amùgyis mindig mindenèrt morogsz.
-Èhes vagyok.
-Menj le enni.
-Csinálsz nekem gofrit?
-Nem.
-Naaa. Baba. Csinàlj nekem.Rànèztem a meglepett kiskutya szemeimmel:

Ő peddig beadta a derekát.
-Tudtam èn. Àrnyèk hol van?
A sarokba mutatott ahol a szarvas feküdt. Àrnyèk ott aludt rajta. Az ember azt hinnè,hogy milyen veszèlyes aztàn mèg a kedvenc ételèt se eszi meg inkàbb alszik rajta.
-Hàt ez bolond.
-Mièrt is?
-Ő egy farkas ès egy szarvason alszik.Csöngetek ès mivel senki nem nyitott ajtòt mi mentünk le. Hát mindenre számítottam csak Denisre nem ès ezzel Amber ìgy van.
-Sziasztok.
-Szia.
-Zavarok,mert akkor vissza jövök kèsöbb
-Nem gyertek csak be.Most vettem èszre,hogy Denisnek pàva haja van ès eltüntek a tetovàlàsai. Dèmon peddig szàjkosàrral van peddig màr nem vad.
-Hogy nèzel ki haver?
-Tudom,hogy szar,de muszàly így kinèznem.
-Mert? Csak nem a ribanc mondta?
-Kèrdèsben a vàlasz. Ezèrt is hoztam Dèmont.Amber felè fordùlt aki vàgyakozva nèzett Denisre. Mèg egy kicsit szereti,de nem hibàztatom rengeteg időt töltötek együt ès ő nagyon szerette a sràcot.
-Amber betudnád őt fogadni?
-Tessèk?
-Dèmont be tudnàd fogadni?
-A kèrdèst èrtem csak nem tudom felfogni,hogy erre kèrsz.
-Amber tudom,hogy hibàztam ès màr meg bàntam,de kèrlek a csaj szakít velem,ha ezt meg tartom.
-Ez az àllat nyolc ève van veled. Nyolc ève hűsèges hozzàd mindent meg tesz èrted erre jön egy ribanc akiben töbmilliő fasz jàrt màr ès te kidobod ezt mert szakít a pènzeddel!! Nem hiszem el,hogy ekkora hím ribanc lettèl Denis.
-Ne merèszelj így beszèlni velem.A pòràzt ki vette a kezèből ès fel pofozta.
-Te egy senki vagy Denis.
-Mondtam,hogy sajnàlom. Nem èrtem mit hisztizel.
-Nèz magadra Denis soha nem szeretted a pàva hajat le buziztad azok akik így hordtàk a hajukat. Most ilyen hajjal jàrkàsz eldobod a legjobb baràtodat ès le veteted a tetovàlàsaidat ùgy öltözől mint egy rosz kurva csak azèrt,mert azt hiszed szeret a csaj.
-Engem szeret AZ a csaj.
-Mikor dicsèrte meg azt amit csinálsz?
-Egyszer.
-Ès utàna kèrt valamit?Lehajtott fejjel motyogot valamit,de Amber halotta,mert közel állt hozzà.
-Mit mondott?
-1000$.
-Mi a faszra kell neki 1000$?
-Cipőre.Azt hiszem ki hagyott a szívem egy kis időre.
-Két pàr cipőre?
-Egy.
-Haver mennyi pènzt adtàl eddig neki?
-Fèl milliòt?
-Ès szeret tèged a csaj?
-Amber bocsàs meg okè lehet,hogy el basztam,de attòl mèg lehetünk baràtok.Sírt. Nem Denis fèlèkre vall a síràs. Amber àt ölelte èn meg ideges lettem,de nem szòltam.
Itt a vèg gyerekek. Màrmint a 15.rèsz vège nem a sztoriè. Hamarossan hozom a kövit.
Peace and Love✌& ❤