6.Majdnem

491 24 3
                                    

A kórhàzban jòl èreztük magunkat,közel kerültünk egymàshoz ès most màr olyan mintha testvèrek lennènl. Az elmúlt időkben a farkasokra is èn vigyàztam ès Dèmon se morgott ràm többet. Amber ma jön haza. Anyàèk elutaztak vagyis miènk az egèsz hàz...Gondolataimbòl a csengő zavart fel. Zàrva van az ajtò ès Amber kölcsön adta a kulcsàt ùgyhogy ő jött meg.
Lementem ajtòt nyitni ès ő állt ott.

-Szia!
-Csá!

Arrèbb álltam ő meg bejött. Àrnyèk a kanapèn feküdt ès aludt. Amber oda ment hozzà ès le küldte. Nagyon nem èrtettem mièrt csinálta ezt így rà kèrdeztem.

-Amber?
-Hm?
-Mièrt küldted le?
-A kanapè nem az övè neki is meg van a sajàt helye ahol feküdhet.
-Èrtem.

A plafonra nèztem ès előre hátra dölöngèltem amit ő is èszre vett.

-Adam?
-Igen?
-Àrnyèk hol aludt amíg nem voltam itthon?
-A helyèn.

Az egyik szemöldökèt felhùzta ès kèrdőn nèzett rám.

-Na jò melletem.
-Nagyon jòl tudod,hogy mèg nem szelíd.
-De olyan kis èdesen nèzett rám.
-Ès,ha a farkad bànta volna?
-Ebböl hagyd ki a farkamat.
-Ha veled bàrmi törtènne akkor Àrnyèkot elvennèk tőlem ès agyon lőnèk,mert veszèlyes.
-Nem tőrtènt semmi!

Időközben oda mentem a farkashoz meg simogattam ő ezt egy arcon nyalàssal jutalmazta.

-Làtod egy kezes bàràny.
-Adam ő nem kutya!
-Attòl mèg szelíd.
-Làtadd Dèmont amikor ràd nèzett ès morgott vagy amikor neked akart menni!Tudod mièrt ilyen?
-Nem.
-Azèrt,mert az előző gazdài ugyan azt csinàltàk mint te ès amikor fegyelmezni akartàk meg harapta a gyereket!Àrnyèkbòl is ez lessz,ha elkènyezteted.

Felemeltem a farkast ès szembe forditottam magammal.

-Te nem harapsz meg senkit ugye,mert èdes kis farkas vagy aki szereti a gyerekeket.

Gügyögtem neki mint egy kis babànak ő pedig nyalogatott.

-Felelőtlen vagy.
-Te meg egy ribanc!

A fehèr szörpamacs meg feszült a kezeim közöt ès a karomba harapott a gyönyörű bundàjàt össze piszkolta a vèr az èn vèrem.
Valaki leszedte ròlam èn peddig megtudtam nèzni a kezem. Alul felül mèly sebek voltak amiből ömlött a vèr. Amber felsegített ès a konyhàba vitt. Elővette az elsősegèly dobozt ès ki vette amit kellet.
Le fertőtlenítette a sebemet aztàn a tűt ès a cèrnàt. Vàrjunk csak tű ès cèrna. Mit akar ez velem csinálni? Belèm szùrt egy tűt ès valamit belèm nyomott. Egy perc utàn nem èreztem a kezem.

-Mit nyomtàl belèm,mert nem èrzem a kezem?

Nem szòlalt meg csak felvette a tůt ès elkezdte össze varni a sebemet.

-Nem vagyok èn kabàt,hogy össze varj! Csak kösd be ès kèsz.

Megint csöndbe maradt. Amikor sikerült össze varni a kezem (ami vallyuk be nem volt egyszerű,mert àllandòan mozogtam.)elkezdte be kötni. Mire vègzett màr èreztem a kezem ami most rohadtul fàj.

-Fàj a kezem.

Elèm tett egy fàjdalom csillapítòt ès vizet. Be vette ès nèztem ahogy le fertőtlenít mindent ès elpakol a tűt amibe az a lötty volt azt kidobta. Aztàn felment a lèpcsőn peddig követtem be mentünk a szobàjába az àgyon peddig Àrnyèk feküdt amint meglàtott ràm morgott,de Amber csak meg bökte ès rà szòlt ő peddig le nyugodott.

-Mièrt bökdösöd őket?

Elinditott egy videòt ahol èpp egy pasi beszèlt.

-Ha begőrbítem az ujjaim ès megbököm a kutya oldalàt az olyan mintha megharapnàm ezzel kizökkentem az àllapotàből ezutàn màr csak rà kell szòlnom jelezve,hogy nem díjazom viselkedèsèt.

Megàlitottam a videòt ès tesòmra nèztem aki a ruhàit tűrte össze. Le pillantottam a "fogaimra" ès "megharaptam" a fenekèt Megugrott èn meg elröhögtem magam. Megfordúlt ès pofàn csapott aztán teljes erőből a kezemre amit nemrèg vart össze. Èn ùgyèreztem mindjàrt behugyozok a fajdalomtòl,mèg a könnyem is kifolyt ő peddig nyugodtan folytatta az eddigi tevèkenysègèt.

-Hülye ribanc.

Nem szòlt semmit ès ezzel rohadtúl felhùzta az agyam.

-Fordulj meg!Most!

Tette amit kèrtem.

-Azt hiszed,hogy olyan ügyes vagy mert èrtesz a farkasokhoz vagy mert össze tudod varni a sebem?!

Nem vàlaszolt nekem peddig elborult az agyam.

-Vàlaszolj!
-Nem.
-Ùgy ahogy mondod nem vagy jò semmire a baszàson kivül ahhoz nagyon èrtesz hogyan dobd szèt a làbadat! Egy olcsò ribanc vagy! Jòl mondom?!

Nagyon felidegesített,hogy nem szòl hozzàm ezèrt össze visza beszèltem hozzà. Az arcàn könyek folytak vèg,de jelen esetben ez sem èrdekelt.

-Anyuci pici kislànya sír,jaj elfelejtettem,hogy neked mèg csak szüleid sincsennek. Biztos miattad haltak meg. Megölted a sajàt szüleide. Biztos rossz érzès lehet azzal a tudattal èlni,hogy egy gyilkos vagy.

Egyre közelebb mentem hozzà ő peddig a falnak lett szòrítva. Zokogot. Az arcàt elàrasztottàk a könnyek,de nem hatott meg az,hogy sír jelzi,hogy igazam van ès ez most csak örömmel tölt el.

-Sajnàlom. Nekem cs..csak elborult a...az agyam è...ès oda csaptam...
-Sajnàlhatod is ribanc,de èn nem fogom sajnàlni amit most veled teszek.

Emeltem a kezem,hogy arcon csapjam,de valaki elkapta hàtulròl...

Ki lehet az a titokzatos valaki aki elkapta Adam kezèt?Komiban vàrom az ötleteket.Ès persze a kövi rèszben mindenre fèny derül.
Lara voltam.
✌&❤

Mostohatesò[À.M]Where stories live. Discover now