Le telt egy hèt ès mèg mindig itt vannak.Amber ès èn idegileg tönkre mentünk. Egyedül a fèrjét bìrom elviselni azt se sokàig. Nem tudom az èvek soràn kezd megvàltozni idegesebb,ùgy viselkedik mint a felesège,lealàz minket ès minden ribancnak el mondja Ambert. Jackson sincs itt,mert ő üzleti ùtra megy. Hogy ebből mi igaz azt nem tudom.
-Sràcok,figyeltek ti egyàltalàn?
-Nem.
-Hugi mi a baj?
-Tönkre tesznek. Lealàznak,egyik nap az volt mondva,hogy vègre jò is törtènt velünk amikor meghalt a babànk.Le döbbentem. Nekem ezt egy szòval se mondta. Igaz,hogy viszonylag tùl vagyunk a gyàszon,de mivel ezek itt vannak ujabb ès ujabb sebeket tèpnek fel a szívünkön.
-Ezt nekem nemis...
-Làtszik rajtad,hogy a depressziò ès gyilkolàsi vàgy között lebegsz,ha elnondom neked akkor egy depressziòs gyilkost engednèk szabadon.Igaza van a konyhai eszközökkel valö vèrontàs töbször megfordùlt a fejembe,de amikor le akartam csapni vagy szùrni az egyiket mindig ràmszòlt a baràtnőm.
-Így màr èrtem.
-Mi ilyen vicces Calum?
-Semmi.
-Be vagy szivva haver?
-Nem csak vicces,hogy kèt hetet nem bírtok ki a sajàt rokonoaitokkal.
-Elöbb költöznèk egy kukàs autòba mint,hogy megöleljem az eggyiket.
-Amber nyugi csak mèg egy hèt ès elmennek.
-Biztos?
-Igen biztos.
-Figyelj hugi nekünk hamarossan koncertünk lesz,ha gondolod eljöhettek velünk.
-Nem ùgy volt,hogy szüneteltek?
-Ez csak egy kisebb koncert lesz itt nem messze.
-Nem megyek koncertre.Miközben beszèlt a hozzà legközelebbi emberhez bùjt aki jelen esetben Ashton volt. Nem vagyok rà fèltèkeny,màr nem. Először az voltam amíg nem szoktam meg azt,hogy sokszor beleül az ölèbe vagy a nyakàt puszilgatja. Sokszor veszekedtünk ez miatt,de a fiùk bíztosítottak ròla,hogy màr "kiskoruk" òta ilyen közvetlen a viszonyuk.
-Na mivan csajszi.
-Vasàrnap.
-Holnap nem suliba kell menned?
-Egyre jobb zenèket írok ès adok elő azt mondtàk maradjak itthon ès dolgozzak rajtuk.
-Èrtem.
-Ash ènekelsz nekem??
-Mit?
-Valami szèpet.Ashton ènekelni kezdett elèg halkan mi is csak akkor hallotuk,ha nagyon figyeltünk. Amikor abba hagyta baràtnőm arcàra adott egy puszit aki csak el mosolyodott.
-Mikor mentek haza?
-Egy hét mùlva,de amùgy suliba kène mennem.Calum elkezdett ugràlni ès azt kiabàlta,hogy maradjunk.
-Cal fogd màr be.
-De gondolj bele mekkora buli lenne,ha itt laknànak.
-A hugomnak suliba kell mennie nem fogom hagyni,hogy szar legyen ez a pàr ève ùgyhogy nem fognak itt maradni.
-De...
-Nincs semmi de!Amiòta Luke szakítot a pasijàval azòta ilyen robanèkony. Calum nem kiabàlhat,Ashton nem dobolhat,mert àt hallatszik a szobàjàba. Michael meg nem hozhat fel csajokat,mert a ribancok nyögèsei halatszanak àt hozzà.
-Luke minden rendben?
Baràtnőm felàllt ès meg pròbàlta àt ölelni a bàttyàt,de ő ellökte ès emiatt Amber a földre esett. Mint a villàm ùgy ugrottam fel a hejemről ès rontottam neki Luke-nak. Ha a többiek nem ràngatnak le ròla fèlholltra verem a sràcot aki màr elàjult. Amber a keze közè fogta a az arcom ès mèllyen a szemembe nèzett. Folytak a könyeim az idegessègtől ès attòl amit tettem a szöszivel. Amíòta baràtnőm elvetèlt èberebb vagyok ès nem hagyom,hogy bàrki is bàntsa.
-Adam nincs semmi baj.
-Èn nem tudom mi törtènt velem èn csak ugrottam.
-Baba nincs semmi baj. Tudom,hogy direkt nem csinàlnàl ilyent.
-De...de...Mielött befejeztem volna a mondatom megcsòkolt. Magamhoz hùztam ès nyelvemmek bejutàsèrt könyörögtem amit megis kaptam. Amikor elvàltunk màr le voltam nyygodva. Egy kicsit.
-Hè nincs semmi baja.
-Hàla istennek.*Otthon*
Miutàn az 5sos hàzban le nyugodtak a kedèjek eljöttünk. Vègülis nem költözünk be hozzàjuk,de èn elmegyek munkát keresni Amber peddig suliba megy így nem kell annyi időt együtt töltenünk a rokonokkal.-Àllatorvosi kisegítő?
-Èrtesz is hozzà?
-Nem.
-Akkor nem ez a legjobb megoldàs.Tovàbb keresgèltem a munkàk között. Màr vagy a harmadik ùjsàgot nyàlazom àt ès minden szòba jöhető munkàt meg kèrdezek Ambertől aki segít dönteni. Neki vannak cèljai,tudja mihez èrt ès ezeket a tukajdonsàgait ki használja. Èn mèg csak azt se tudom milyen melòt szeretnèk.
-Tervrajz kèszítő.
-Èrtesz hozzà?
-Hàt a közèpsuliba csinàltam maketteket.
-Hànyas lett?
-Egyes.
-Akkor nem ez a te melòd pocak.Tovàbb keresgèltem ès amikor màr a szàzadik melòra mondta azt,hogy neki se àlljak elhajítottam az ùjsàgot ès a mellei közè bùjtam. Az utobbi időben szeretek oda bùjni ùgyhogy màr ràm se szòl.
-Segítsek.
-Nem kell.Nem akarok nyominak kinèzni. Fèlek attòl,hogy szakít velem,ha rà jön,hogy nem vagyok olyan cèltudatos mint ő. Bàr szerintem erre rà jött akkor amikor őt kezdtem el kèrdezgetni. A leptop az ölèben volt ès közben bőszen írogatot valakivel.
-Kinek írsz?
-Ashton-nak.
-Nèzhetem?
-Ha akarod,de ne agòdj nem csallak meg.Kibùjtam "rejtek" helyemről ès figyelni kezdtem az üziket.
Ash:Màr a gondollattòl is merev vagyok.
Me:hülye
Ash:de ha egyszer ez az igazsàg. Jòl meg basznàm a ribit
Me:Britani nem egy ribanc.
Ash:mindegy beszèljünk màsròl. Adam mitcsin.?
Me:itt van melletem. Figyeli mit irogatunk.
Ash:Szia Adam! Mizu?Amber odaadta a gèpet nekem ès felvette az egyik ùjsàgot.
Me:Szia. Semmi kül. Veled?
Ash:velem se sokGordonka beszàlt a beszèlgetèsbe.
Gordonka:Sziasztok ribancok.
Ash:Michael te fasz itt ülsz melletem.
Me:akkor mièrt írsz neki?
Ash:mert nem figyel arra amit mondok
Gordonka:😂😂-Talàltam melòt. Köszönj el Ash-től.
-Okè.Me:na èn lèptem. Majd mèg beszèlünk
Ash:ok csà
Gordonka:hova mèsz?
Ash:Michael jàtszunk?
Gordonka:FIFA 16 jövök.Kilèptem instàròl ès szerelmemre figyeltem.
-Mit talàltàl?
-Modelkedès.
-Nem.
-Mièrt?
-Mert nem fogok egy szàl fecskèben jàrkàlni a szinpadon. Azèrt.
-Peddig szèp vagy. Mindegy holnap dèlig van meghalgatàs.
-Le szarom.Le tettem a gèpet ès vissza bùjtam a mellei közè,de egy ràntàssal magamra hùztam ès meg csòkoltam.
-Ki vagyok èhezve ràd.
-Tènyleg èszre se vettem.
-Utoljàra a zuhany alatt csinàltuk akkor is csak kèt centi volt bent. Kèrlek csak ma.
-Okè.Több se kellet nekem le kaptam a ruhàjàt ès ő is ròlam ès màr ùgy hàrom centi lehetett benn amikor kopogàs nèlkül be nyitottak. Megszòlalnia se kellet anèlkül is tudtam,hogy az a kurva keresztanyám az.
-Adam,ha még egyszer így talàlok rátok költözöl hozzánl londonba! Sőt már most jössz! Holnap indulunk,csomagolj?
Mèg megse szòlaltunk màr ki ment. Amber fel vette a ruhàit ès ki viharzott a szobábòl. A bejárati ajtò csapodàsa jelezte,hogy el ment.
Itt is lenne a 23 rèsz egy kisebb csùszàssal,de meg hoztam.
✌&❤