21.Vège van?

233 9 0
                                    

Három kibaszott hònapja nem beszèltünk. Az anyàm legalàbb elèrte azt,hogy itt maradjon hiszen,ha baj van a picivel akkor tud segíteni. Amugy kiderült,hogy enyém a gyerek és tènyleg csak azutàn kezdett el jàrni Justinnal amikor szakítottunk. Elém vàgott egy akta màsolatàt. Amin rajta van az apasàgi teszt,az ultrahangos kèpek. Amikor ezeket meglàttam ùjra kitört belőlem a zokogàs. Az èn makacskodàsom miatt elbasztam egy kapcsolatot. A sajàt kapcsolatom. Ez nem lehet igaz!

-Adam gyere le enni!
-Nem vagyok èhes!
-Adam azt mondtam gyere le,mert,ha nem esküszöm beduglak egy elmegyògyintèzetbe,mert ez màr nem normàlis viselkedès.

Közben le èrtem ès Jackson karjaiba vetetem magam. Ő mindig meghalgat ès nem akar elmegyògyintèzetbe rakni mint az anyàm.

-Beszèlgessünk?
-Igen.

Be mentünk a dolgozò szobàjàba ès le ültünk egymàs mellè.

-Mivan veled nagyfiù?
-Hiànyzik. Nagyon hiànyzik.
-Nekem is hiànyzik.
-Ezt,hogy èrted?
-Megvàltozott. Amiòta ez van köztetek màr nem a règi önmaga. Apa helyet Jackson vagyok. Mindenkivel szemben szòtlan,nem mosolyog csak ül az asztalnàl ès eszik,ha Justin jön èrte teljessen ki van cserèlve mosolyog beszèlget ès làtszik rajta,hogy boldog.
-Persze,hogy boldog mèg Jessie is az amikor az a majom belèp ebbe az elkùrt csalàdba.
-Pròbàlj meg bocsànatot kèrni ès utána talàn mindketőtöknek jobb lesz.
-Biztos?
-Csak probàld meg.

Csukòdott a bejárati ajtò ès meghallotam Justin hangját.

-Szia Pic...te jò èg. Csodàssan nèzel ki(kèp fent☝☝⬆⬆) baby.
-Köszi.
-Akkor mehetünk?
-Egy perc.

Ès benyitott ő sugàrzott a boldogsàgtòl ès màr látszott egy kicsit a pocakja is. Semni esèlyem nàla.

-Jackson el...òòò te is itt vagy?
-Igen kèpzeld itt vagyok nem halltam mèg bele abba,hogy megcsaltàl.

Az a kis tàvolsàg hamar eltünt közöttünk ès olyan erővel pofozott fel,hogy a fejem oldalra fordùlt.

-Neked nem volt elèg az,hogy odaadtam az kibaszott apasàgi tesztet ès az ultrahangos kèpeket? Őrülhetnèl,hogy egyàltalàn tudsz valamit a gyereked fejlődèsèről.

Ès elment se szò se beszèd kilèpet ès bevàgta maga utàn az ajtòkat.

-Mièrt kellet apasàgi teszt?
-Mert azt mondtam,hogy Justintòl van a gyerek.
-Rà jöttèl,hogy szeret tèged?
-Ja ùgy szeret mint a halált.
-Szerinted,ha nem szeretne akkor oda adta volna a kèpeket?
-Nem.
-Ès szerintem,ha nem szeretne akkor nem csinàltatott apasàgi tesztet. Meghagyott volna abban a tudatban,hogy Justinè a gyerek.
-Akkor mièrt boldog Justinnal,ha egyszer engem szeret?
-Mert baràtok. Hànyszor làttad őket smàrolni ebben a lakàsban?
-Egyszerse,mert nem jövök ki a szobàmbòl,ha mindketten itt vannak?
-A vàlaszt màr ki mondtad.
-Akkor ők csak baràtok?
-Igen.
-Kösz mindent,de èn most felmegyek a szobámba.

Elindùltam fel és amikor a szobámhoz èrtem elhatàroztam,hogy nem kèrel tőle bocsànatot fèltèkennyè akar tenni? Nem fog neki sikerül fogadok amint megszüli a gyereket sírva kùszik vissza hozzàm. Mèg fèl èvig se fogja kibírni nèlkülem.

-Adam bejöhetek?
-Persze.

Nick be lèpett a szobàba ès elègè rèmült volt az arca.

-Hàt veleg meg mitörtènt?
-Ambernek ès Justinnak autò balesete volt.
-Hogy van Amber?
-Ő jòl viszont...
-Viszont? Mond màr!
-Elvetèlt. Meg kell szülnie a babàt.

Babàim ùgy èrzem magam mintha gyàszolnèk èn se èrtem minek viszek bele ennyi szar dolgot. Na mindegy remèlem tetszik.
Peace and love✌&❤

Mostohatesò[À.M]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora