12.De hàt ő meleg!

355 17 0
                                    

Arra èbredtem,hogy valaki puszikat add a szàm szèlère. Biztos csak Amber az.

-Csöpi hagyd abba.
-Csinàltam neked gofrit.
-Tejszínhabbal ès eperrel?
-Mèg szèp.

Ùgy felültem,hogy mèg az álmossàg is ki ment a szememből. Amint megkaptam a tànyèrt tömni kezdtem magamra az isteni kajàt.

-Köfi.
-Legalàbb nyeld le.

Nem tőrődtem vele csak be tömtem a maradèk ketőt ès nyomtam egy nyálas puszit Amber arcàra.

-Fùj!
-Egy istennő vagy.
-Tudom. Eljössz velem futni?
-Aha.

Ez a csaj tènyleg egy istennő most màr tudom milyen,ha szerelmes vagy. Ùgy èrzem vele akarom le èlni az èletem tőle akarok gyerekeket.

-Min gondolkodsz pocak?
-Csak kettőnkről.
-Ès mire jutottál?
-Làtsz valamit a kettőnk kapcsolatàban.
-Mire gondolsz?
-Szeretnèl gyerekeket?
-Igen. Egyszer biztos szeretnèk egyet.
-Ùgy èrtem tőlem.
-Hàt,ha olyan cuki lessz mint az apukàja akkor igen,de mièrt haladsz ennyire előre? Kate lehet nem fogja engedni,hogy eggyüt legyünk.
-Csak bele gondoltam.
-Èrtem.

Ki jött egy nagyon szexi futò ruhàban. Vèg nèztem rajta ès a szàmat kezdtem ràgcsàlni. Olyan szèp a hasa,làtszanak a kockài mègse olyan nagyon erősen.

-Csak nem tetszik amit làtsz?
-Gyere ide.

Èn hàton feküdtem ő peddig a fejem mellet tàmaszkodott èn megfogtam a derekát ès forditottam a helyzetünkön. Le csùsztam egèszen a hasàig ès aprò puszikat adtam rá.

-Imàdom ezeket a sport melltartòkat.
-Mi-èrt?
-Mert könyen le lehet őket venni.

Màr vettem volna le amikor valaki be nyitott a szobàba. Èn le gurultam Amberröl ès mellè feküdtem. Hàla istennek mèg nem jött be senki,mert megàlítottàk az ajtòban.

-Ilyet soha többet nem csinàlunk,ha itthon van valaki.
-Rendben.

Jackson be jött,de addigra màr èn is futò ruhàban voltam ès mentünk volna ki a szobàbòl.

-Gyerekek kèsz a vacs...hàt ti hova mentek?
-Futni.

Ùgy nèzett rànk mintha tudna valamit aztän bòlintott.

-Most van hèt òra akkor nyolcra itthon akarlak titeket làtni.
-Rendben.

Le mentünk ès el kezdtünk a park felè futni.

-Szerintem tud valamit.
-Nem hiszem.

Nem szóltunk semmit csak futotunk tovàbb.

*Jackson szemszöge*
Tudom,hogy Amber ès Adam lefekszenek egymàssal,de nem szòlòk hisz semmi rokoni kapcsolat nincs köztük. Az viszont bànt,hogy Amber nem szòl ròla. Biztos csak fèl,hogy el tiltom tőle.

-Jackson min gondolkodsz ennyire?
-Csak azon,hogy milyen jòl ki jönnek egymàssal a gyerekek. Tudod amikor ide költöztünk Amberrel szòba jött az,hogy Adam itt fogèlni Amber peddig agòdni kezdett,hogy nem fogja őt elfogadni Adam ma meg màr eggyüt alszanak.
-Èrtem.

Bob nem az a beszèdes fajta ezèrt is szeretek a társasàgàban lenni. Ès most,hogy mondtam tènyleg eszembe jutott mi volt kèt ève.
Visszaemlèkezès:
-Amber,kicsim èbredj fel.

Szegèny elaludt a kocsiba a hàrom òràs ùt alatt. Lassan nyitogatni kezdte a szemèt ès fel èbredt.

-Meg èrkeztünk?
-Igen.
-Melyik az?
-Itt szembe.

Mutattam az elöttünk lèvő hàzra.

-Ez gyönyörű.
-Na menjünk be,ha minden igaz màr itt vannak a dobozok.

Mostohatesò[À.M]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon