Kèt hete volt ez az egèsz smàrolòs hülyesèg ès hiàba probàlkozom nem jön hozzàm vissza. Elmondtam neki azt is,hogy nem vagyok meleg ès csak szànalombòl csinàltam,de valaki fel hívta ès lese szarta a mondandòmat.
-Igen màr nagyon vàrom,hogy làssalak...vele szakítottam...arra jöttem haza,hogy Nick ès ő smàrolnak...a mèdia mondhat amit akar...vàrj akkor öt perc ès be kapcsolom a gèpet.
Igen egy ùjabb beszèlgetès Niall Elvetem a csajod Horannal. Az a fura,hogy mèg egy ùjsàg sem írt a titkos randikròl meg arrol,hogy együtt vannak...gondolataimbòl Nick szakít ki. Egy ùjsàg van a kezèben. Szerintem elkiabàltam ezt Namber dolgott.
-Hadj bèkèn.
-Ezt el kell olvasnod!
-Nem èrdekel.
-Ez a csajodròl szòl.
-Nincs csajom.Hozzàm vàgta az ùjsàgot ès az àgyamra ült. Màr a cím lapon is ők voltak.
-Röktön a màsodik oldal. Hangossan olvasd.
-Okè. Legùjabb fejlemènyeink szerint Niall Horan(20) ès Amber Westford(18)ùjra egy pàrkapcsolatban èlnek!
-Miaz,hogy ùjra?
-Egyszer màr jártak.
-Mekkora egy ribanc!
-Tesèk?
-Semmi. Nem mondtam semmit.
-Remèltem is.A kèt szerelmes minden bizonnyal hetekkel ezelött talàlkozhatot amikor Niall egy buliba vitte volt szerelmét ott megtörtènt az első csòk,de percekkel az utàn meg jelent a lány barátja. Pàr hèttel azután mint kiderült Adam Whitr(18) megcsalta baràtnőjèt egy fiùval. Amber ezután kiborulva kèt farkassal ès egy őzzel ment a szőkesèg hàza felè ahol elég izgalmas dolgok törtènhettek. Egy biztos Niall több ezer lány szívèt törte össze ezzel a lèpésèvel.
-Lapozz.Forditottam ès kèpek tàrultak a szemem elè. Arròl a napròl amikor elütötèk az őzt vagy a Nick ès köztem elcsattant csòkròl. Amikor Amber sètàltat ès arròl ahogy Niall alatt fekszik. Elöntött a harag át mentem a szobàjàba ahol az àgyán ült mosolyogva ès Niallt halgatta. Aztàn felnèzett rànk ès el komorodott az arca.
-Valami baj van?
-Figyelj most le kell tennem,de egy òra ès ott vagyok.
-Rendben cica. Várlak.
-Szia.
-Szia.Ki kapcsolta a gèpèt ès rànk nèzett.
-Kopogni luxus?
-Te megcsaltàl?
-Hàt valjuk be te se csináltàl màst.
-De èn nem feküdtem le vele!
-Okè. Èn se.
-Akkor mièrt fekaszel allata fehèrneműben?
-Szòval fèltèkeny vagy?
-Igen kurvára fèltèkeny vagyok!
-Elég sokáig tartott.Eltelt pàr percbe még rà jöttem,hogy csak fèltèkennyè akart tenni.
-Te csak szòrakoztàl velem?
-Ügyes vagy Sherlok.Hirtelen elfehèredett ès ki rohant a fürdőbe. Hànyt. Ami azt illeti mostanàba sokszor rà jön a hànyàs eddig azt hittem miattam. Amikor utàna mentünk màr a hideg csempènek tàmaszkodott ès behunyt szemmel sírt.
-Jòl vagy?
-Igen. Csak rosszat ettem.
-Hetek òta?
-Igen kèpzeld hetek òta!
-Okè nyugi.
-Èn nyugodt vagyok. Csak hadjatok bèkèn.
-Rendben.Ki mentünk ès az àgyàra ültünk.
-Szerintem terhes.
-Nem,mert amikor utoljàra csinàltuk akkor...
-Akkor? Mi volt akkor?
-Nem hasznàltunk gumit.Kezdtem ki borulni. Ő nem lehet terhes. Kèszen állok az apasàgra,de a szüleim ki nyirnak,ha terhes.
-Mi van,ha nem is az enyém?
-Azt mondta nem feküdt le màssal.
-De lehet csak rosszat evett hiszen ő is mondta.
-Ennyire nem akarsz gyereket?
-De akarok nagyon is,viszont a szüleim megölnek,ha meg tudják,hogy Amber terhes.
-Biztos ők is örülnek majd neki.
-Kèszülj a temetèsemre. Legyen buli ès mindenki legyen rèszeg felejsèk el,hogy lèteztem.
-Nem lessz temetès.Amber kijött a fürdőböl ès csak fehèrnemű volt rajta. Egyenesen a gardròbba ment.
-Èn most elmegyek èrezzètek jòl magatokat.
-Miből veszed,hogy le fogok vele feküdni.
-A kígyòd fejèsre vàr.Le nèztem ès tènyleg merev voltam. A haverom ki ment èn peddig be mentem Amberhöz aki a földön ült ès a tèrdère hajolva zokogott.
-Mi a baj kicsim?
-Sajnàlom. Nekem jobban oda kellet volna figyelnem...
-Mire kellet volna jobban oda figyelned? Nem èrtelek.
-Adam èn...A kövi rèszben minden kiderül,de szerintem màr sejtitek mi törtènt.
Peace and Love✌&❤