*Adam szemszöge*
Regel arra ébredtem,hogy az anyàm dörömből az ajtòmon Amber meg kiabàl ugyanis mikor èn nem nyitottam ajtòt az anyàm àt ment az ő ajtajàhoz.-Valaki pihenni akar!
-Nem kellet volna annyit innod!Ès nem ùgy volt,hogy szakítottàl azzal a rockerrel?Nem jött vàlasz ezèrt àt mentem a gardròbon keresztül az ő szobàjàba.
-Szia hugi.
Annyira megijedt,hogy egy síkítàs kisèretèben le esett az àgyròl.
-Na azèrt nem vagyok olyan ilyesztő.
Nem ràm figyelt hanem az àgyèkomon akadt meg a tekintete amit be harapott ajkakkal nèzett. Nem kellet volna alsò nèlkül àt jönnöm.
-Egy perc ès jövök.
-Nem muszàj,hogy elmenj engem nem zavar.Hàt ez meglepett hiszen a többi csaj sikoltozva vágja hozzám a párnàját ő meg még csak else vörösödik. Tèvedtem. Szerintem ràjött mitis mondott mert mèg a ràknàl is vörösebb lett.
-Szòval egy perc ès jövök.
-Okè.Vissza mentem a szobàmba és magamra kaptam egy boxert aztàn vissza màsztam,az ő gardrobjàban össze ütköztünk,de nem volt rajta ruha. Biztos fürdött. Èszre vehette hogy feltünően mèrem vègig az amugy gyönyörű alakjàt. A szàmat ràgcsáltam rèszben mert...mièrt ne,rèszben meg azèrt,hogy ne ott sòhajtozzak éppen elèg a farkam áll mint a cövek. Eszembe jutottak amikor a kòrhàzban Denis ès ő basztak ès igen emiatt a kurva gondolat miatt egy fèrfias nyögès hagyta el a szàmat. Közben ő felöltözött ès együtt kimentünk a gardròbbòl. Az ágyàra feküdtem ès be takaròztam.
-Olyan puha ez az àgy.
-Tudom.
-Beszèlgessünk.
-Ès mègis miről?
-Hogy jöttèl össze Denisszel?
-Még suliba jàrtunk ès egymàs mellet volt a szekrènyünk egyiknap a ''csajàval''együtt jöttek a szekrènyekhez ès amikor puszit akart adni a csajnak vèletlen hozzám hajolt. Aztàn haza kisèrt beszèlgettünk kidetült,hogy èvek òta szeretjük egymàst. Egyhèt utàn peddig màr jàrtunk.
-Ez nagyon jò.
-Ès neked volt màr baràtnőd?
-Inkàbb az a tipus vagyok aki csak szexel a lányokkal,de ez jò nekem így nem kell a visitàsukat halgatnom amikor megjön nekik vagy ùj ruhàt akarnak.
-Nem minden lány ilyen pèldàul èn sem.
-Mièrt te milyen vagy amikor megjön?
-Először rohadtùl fàj a hasam akkor ne szòlj hozzàm,de amúgy a többi öt nap màr olyan vagyok mint àlltalában.
-Hat napig szenvedsz?
-Nèha hèt.
-Amùgy soha nem èrtem,hogyan viselitek ezt el.
-Nèha èn is azt kivànom bàrcsak fiú lennék.
-Én meg azt,hogy lány.
-Mièrt?
-Tudod milyen szar èrzès amikor àll a farkad mindenki szeme làttàra?
-Nem,mert nincs farkam,de eltudom kèpzelni.
-De az is szar,hogy nem sírhatsz mindenki elött,mert elitèlnek.
-Ha fèrfi vagy vàlald fel az èrzéseid.Pont montam volna valamit amikor hívtàk. Gyorsabb voltam ès nàlam kötöt ki a telefonja. Ismeretlen szàm.
-Igen tessèk?
-Amber Westfordot keresem.
-Igen ez az ő telefonja,de most nincs a közelben.Amber ràm ugrott ès elkezdett csapkodni.
-Okè megadom magam.
-Na èn ilyen vagyok.Elvette a telefont beleszòlt.
-Szia...igen...az a bolond tesòm volt...igen a mostoha...Adam...igen gondolkoztam,hogy vele is lessz egy videò,de nem tudom mennyire tetszik neki az ötlet...azt ma fogom felvenni.
Rám nèzett ès elmosolyodott. Olyan szèp a mosolya àrtatlan mègis magabiztos. Vissza mosolyogtam rá ès tovàbb nèztem az arcát.
-igen a VLOG videòt a mai napomròl fogom csinàlni ès persze fel fedem Adam kilètèt...rendben...aranyos vagy...nagyon köszönöm...szia.