5.Csòk

595 24 1
                                    

-Hàt te mit csinàlsz itt?
-Vàrom,hogy Amber felèbredjen.
-Mièrt?
-Mert a testvèrem ès agòdom èrte.
-Èn ùgy tudom,hogy csak mostoha.
-Attòl mèg a testvèrem ès agòdok.

Beszèd közben felemelte a fejèt ès ràm nèzett amikor meg làtott ùgy felugrott,hogy a szèk is felborùlt.

-Amber èn annyira sajnàlom szòlnom kellet volna,hogy az anyàm nem bírja a rockot. Sajnàlom èn nem tudtam,hogy azt mondtad neki,hogy focista. Azt hittem,hogy csak megjàtszod a rohamot,de amikor Denis sírt te meg ott feküdtèl rohadt nagy pànikba estem.

Ahogy ezeket hallgatam èreztem,hogy a meleg könnyek folynak vèg az arcomon. Egy perc utàn kèt kèz ölelt àt hàtulròl ès szembe forditott magàval.

-Mi a baj kincsem?
-Semmi.
-Semmièrt nem szokàs sírni Baba.
-Csak beszèlgettünk a bàtyàmmal.

*Adam szemszöge*
A bàtyàmmal ez az egy szò anyit èr nekem mint màsnak az,hogy szeretlek hiszen csak egy napja ismerjük egymàst mègis màr most azt mondja,hogy a báttya vagyok.

-Èrtem,akkor együnk valamit ès menjünk vissza a szobádba. Okè?
-Rendben.

Adott neki egy puszit ès kèzen fogva mentek az automatàhoz. Elèg közel voltak ahhoz,hogy haljam miről beszèlnek.

-Mièrt sírtàl.
-Màr mondtam.
-Elmondod mit beszèltetek?
-Majd a fent elmondom.
-Rendben.

Vettek hàrom chipset ès elindultak felèm.
-Tessèk haver. Egyèl valamit.
-Köszi.
-Mi most felmegyünk,ha gondolod majd gyere fel.
-Rendben.

Elmentek èn meg magamra maradtam a gondolataimmal. Pàr òra mùlva meguntam magam ezèrt elkezdtem fellèpdelni a lèpcsőn. Èpp be akarok kopogni amikor furcsa hangok haladszòdtak ki.

-Nagyon jò vagy Baba.
-Denis èn mindjàrt...ahh.

Elkèpzeltem ahogy alattam nyög ès amikor elèri a csùcsott ívbe feszül a hàta.

-Miről beszèlsz te nagy okos,az elöbb mondtad neki,hogy a testvèred most meg àll a farkad!
-Fogd be te kis tetü!

Belső hangom engedelmeskedett kèrèsemnek így többè màr nem zaklat. Bàr el kell ismernem,hogy igaza van.

-Tudom,hogy igazam van,nekem mindig igazam van.
-Menj màr inenn!

Bekopogtam az ajtòn ès benèztem. Amber egy melltartòban ült ès gondolom a takarò alatt volt rajt mèg valami ùgy ahogy Denisen is.

-Zavarok?
-Nem,gyere csak.

Belèptem,de szemeim meg akadtak Amber mellein ès a szivènél lèvő tetovàlàson.

-Mikor varratad?
-1-2...
-Nap,hèt?
-Èv.
-Értem. Am ugye tudjàtok,hogy minden kihalatszik.
-Mivel nem jöttek be nem hiszem,hogy sokan jàrtak erre felè.

Amikor megint Amberre néztem és làttam azt a tetovàlàst. Ki tudtam volna nyìrni a kedven rockeremet.

-Haver ne bàmuld ìgy a csajom mellét oké. Meg azért még mindig a mostohatesòdròl beszélünk.

Igaza van ő csak a mostohatesòm ès,ha nem is az lenne akkor se lehetne az enyèm. Miről beszèlsz Adam!Te csak szexre hasznàlod a csajokat nem peddig barátnőnek. Ezt a csajt is meg fogod kapni mostoha ide vagy oda.

-Adam,itt vagy?
-Igen. Kèrdeztèl valamit?
Denis azt kèrdezte mit szòlnàl ahozz,ha üvegeznènk.
-Nekem mindegy.
-Akkor ülj le sàtàn fajzati körünk ès idèzünk dèmonokat,hogy megtudjuk hòdítani a vilàgot.

Ahogy ezt mondta tiszta sàtàni hangot adott ki,de mind a hàrman jòt nevettünk rajta. Amikor nagynehezen sikerült abba hagynunk a nevetèst le ültem az àgyra ès Denis pörgetett ès nàlam àllt meg.

-Adam felelsz vagy mersz?
-Merek.
-Smàrold le Ambert.

Az említet szemèlyre nèztem aki csak mèrgessen mèregette baràtját.

-Ès mi van akkor,ha nem csinàlom meg?
-Vetkőzöl.
-Denis!

Amber rà csapott Denis hàtàra ès kèrdőn nèzett rà.

-Àuu! Ezt most mièrt kaptam.
-Nem kellet volna szòlnod,hogy vetkőzünk?
-Soha nem szoktàl ruhàt le venni. Most màr folytathatjuk?
-Igen.
-Adam smàrolsz vagy vetkőzöl?
-Smàrolok.
-Ez a beszèd.

Közelebb csùsztam Amberhöz meg fogtam a tarkòjàt ès ùgy hùztam magamhoz. Amikor csak pàr milimèter vàlasztotta el a szànkat becsukta a szemèt èn peddig ajkainak estem. Viszacsòkolt. A nyelvem bejutàsèrt könyörgött amit megis kapott.Csòk közben majdnem elàjultam,de nem tudpm mièrt lehet azèrt,mert ideges voltam vagy,mert izgultam,egy biztos nem azèrt,mert szeretem. Amikor elvàltunk egymàstól Denis a kezembe adta az üveget,hogy pörgessek ès persze Ambernèl àllt meg.
-Felelek.
-Cica ez a korhàzosdi az agydra ment?
-Mièrt?
-Te mindig merni szoktál most mièrt nem?
-Mert kèt bolondal vagyok össze zàrva. Szóval Adam kèrdezz.
-Ki vette el a szüzesèged?
-Denis.
-De nem ùgy volt,hogy megerőszakoltak?
-De csak oràlissan.
-Èrtem.

Most Amber pörgetett ès nàlam àllt meg.

-Adam felelsz vagy mersz?
-Felelek.
-Mi volt a vèlemènyed amikor meglàttàl?
-Az,hogy jò a segged.

Dràgàim itt is lenne az ötödik rèsz.
Komiba vàrom a vèlemènyeket.

Mostohatesò[À.M]Where stories live. Discover now