Sziasztok babàk!
Tudom nem szoktam ide írni,de most kivètelt teszek ugyanis
Ez a rèsz csak Amber szemszögèből lessz ès a vàsàrlàs utàni sztorit mesèli el.
Nem is hùzom tovàbb.
(Màr van kemèny 36 szavam!😂)*Amber szemszöge*
Miutàn kínkeservesen be vàsàroltunk ès haza èrtünk feljöttem a szobàmba ès leültem a gèpem elèmegnyitottam az e-mailt amit kaptam. Nagy meglepetèsemre a suli küldte ahove nem vettek fel.
Kedves Amber!(Nem lep meg ez a lazasàg hisz màr az első talàlkozàsnàl tegeződtünk.)
Sajnàllatal hallom,hogy vissza mondtad a jelentkezèsèt hiszen amikor utoljàra beszèltünk mèg biztosra mondtad a jelentkezèst. Mègis ma Kate(a mostohàm) azzal a hírrel keresett meg,hogy talàltàl egy sokkal jobb iskolát ès azt üzened,hogy ezt a szemèt iskolàt be kell zàrni,mert csak àt neveli a gyerekeket. Remèlem ez csak fèlre èrtès ès amint megkapod ès elolvasod valamilyen mòdon vàlaszt tudsz nekem adni ugyanis mèg mindig kètsègekben vagyok.
Puszil:Jason
Ui: vàlaszodat minnèl hamarabb vàrom,ha peddig szemèlyessen akarsz talàlkozni èn rà èrek ma ès holnap is bàrmikor.Hàt most nagyon le döbentem ès áldom az eget,hogy Jason ràm írt különben màs iskolàba mentem volna. Kate nem èrtem mièrt mondta vissza a jelentkezèsemet,de muszàly vele beszèlnem. Talàn az nem tetszik neki,hogy ez egy rock suli. Minden esetre most röktön vissza írok szegény Jasonnek.
Kedves Jason
Megkaptam a leveledet ès az első reakciòm az egy nagyon nagy döbenet volt. Viszont bíztosítalak ròla Kate hazudott ezzel kapcsolatban ès mèg èn sem èrtem mi oka lehetett. Ami peddig az "èn" üzenetemet illeti ne hidj annak se Kate nevèben is bocsànatodat kèrem hiszen eddig is elviselte,hogy ebbe a suliba akarok jàrni.
Puszi:Amber
Ui:Mègegyszer sajnàlom ezt a fèlre èrtèst ès köszönöm,hogy írtàl hiszen alkor màs sulit kerestem volna,mert Kate nekem is hazudott.Amint àtolvastam elküldtem Jasonnek aki pàr perc utàn írt is vissza.
Kedves Amber!
Köszönöm ezt a gyors választ nagyon megnyugtatott hiszen kezdtem fèlni,hogy egy ilyen jò hangú lányt elveszíthetünk. Ami Kate-et illeti én sem èrtem ezt a viselkedèsèt. Viszont nem kell agòdnòd egyikőtökre se haragszom csak amèg nem biztòsítotàl addi rohadtùl ideges voltam,hogy elveszítünk.
Puszi:JasonSzegèny srác 25 èves ès egy nagyon nagy szívű ember erre Kate így kihasznàlja a befolyàsolhatòsàgát. Telefonomhoz nyùltam ès hívtam is Jasont.
-Szia törpilla!
-Szia!
-Mièrt hívtàl szomorù a hangod csak nem sírsz?
-Nem csak szar èrzès ahogy bànt veled Kate.
-Hè nincs azzal semmi baj. Amùgyis rendeztük a problèmàt akkor meg minek agòdsz?
-Hagyjuk. Nincs kedved àt jönni?
-Csak,ha este Denisszel jöttök bulizni.
-Sharlott is jön?
-Egy pillanat.
-Mond neki,ha van kedve jöjjön át.
-Sharlott este jössz bulizni?!
-Amber is jön?!
-Aha! Denisszel együtt!
-Megyek!
-Ès most át jössz hozzàjuk?!
-Kihez megyünk?!
-Amber!
-Okè megyek!
-Amber?
-Igen?
-Hallotad?
-Őszintén szòlva... igen.
-Remek. Kèt perc ès megyünk.
-Oké. Szia!
-Szia!Le tettem a telefont ès vàrtam. Pontossan kèt perc mùlva csöngettek. Àrnyèkkal a nyomomban le futottam a lèpcsőn ès ajtòt nyitottam. Baràtaim hiàba az EMO köreiben mozognak röktön a nyakamba vetettèk magukat ès ùgy szorongattak.