Szerelmem kèt hèt mùlva belèp a màsodik hònapba. Felhőtlen az örömünk. Megbeszèltük,ha a 3.-4.hònapba lèp abba hagyja a sulit,mert akkor màr làtszani fog a pocakja. Egy dologtòl fèlek nagyon az peddig a szülőknek valò bejelentès. Fèlek,hogy elveszik tőlünk,mert nem làtnak minket elèg èrettnek egy baba gondozàsàra.
-Nem szèp dolog egy alvò embert bàmulni.
-Peddig olyan szèpen aludtàl.
-Ma kell nekik elmondani.
-Mièrt?
-Mert elöbb ùtóbb rà jönnek.
-Félek,hogy elveszik tőlünk.
-Nem fogjàk.
-Ès mi van,ha mégis?
-Akkor elköltözünk a bàtyámhoz ès ott fogunk élni.
-Ez tetszik.
-Remek akkor reggel vagy este mondjuk el?
-Mit kell nekünk elmondani?Te jò èg én mèg nem àllok erre kèsszen.
-Szòval.
-Üljetek le.Elènk ültek ès boldogan nèztek rànk.
-Anya mit szòlnàl egy unokàhoz?
-Èn biztos örülnèk neki csak nem most talán,ha hùsz èves leszel.
-Ès te Jackson?
-Ha lenne egy kis babàtok engem nem èrdekelne a korotok. Mièrt?
-Èn egy ès fèl hònapos terhes vagyok.
-Tessèk?Anyám hangja az egekben Jacnson meg vigyorog mint a vadalma.
-Nem tarthatjàtok meg.
-Mègis mièrt ne tarthatnàk meg?
-Mert fiatalok.
-Attòl mèg van annyi felelősèg tudatuk,hogy felneveljenek egy babàt. Bizz bennük ès amùgyis mi mindig itt leszünk nekik. Adj egy esélyt a fiad pàr kapcsolatànak.
-Rendben. Tàmogatlak titeket amiben csak lehet.
-Köszönjük anya.
-Szivessen kicsim. Ès gratulàlok nektek.
-Köszönjük.Felmentünk a szobàmba ès az àgyra ültünk.
-Azt hittem rossz...
Nem fejezhettem be a mondatom,mert Amber nekem esett. Ùgy csòkòlt mint mèg soha.
-Kivànlak.
Elmosolyodtam ès elfeküdtem az àgyon az ölembe ült ès ùjbòl a szàmra hajolt. Le akarta venni a pòlòm,de nem segìtettem neki. Rosszùl tettem. Fogta ès le tèpte ròlam.
-Honann jött ez az erő?
-Làssuk csak? A hülye hormomjaim szexre vàgynak te peddig nem vetted le a pòlòdat. Szerintem inenn.
-Èrtem.Lihegve dőltem mellè ès a lègzèsünket pròbàljuk helyre àllítani.
-Szeretlek.
-Èn is.
-Szeretem a hormonjaidat is.
-Remek.Kopogtak az ajtòn aztàn az anyàm fejével talàltuk magunkat szembe. Semmi ruha nem volt rajtunk,de ő nem zavartata magàt. Az ajtòhoz vàgtam egy pàrnàt,de sikerült kitèrni előle. Gyorsan felkaptuk a ruhàinkat ès ajtòt nyitottam.
-Mi volt ilyen fontos,hogy nem vàrhatot fèl òràt?
-Be mehetek?Sòhajtva àlltam arrèbb ő peddig le ült az àgyamra.
-Figyeljetek szerintem nem jò ötlet megtartani ezt a kis babàt. Fiatalok vagytok ès mèg csak most kezditek èlni az èleteteket.
-Kate ugye tudod,hogy màt nem vetethetem el a ès,ha lehetne sr tennèm meg.
-Tudom. Ezèrt is gondolom ùgy,hogy jobb lenne az,ha megszülöd ès örökbe adod.Ez volt az a pont ahol Amber robbant ès le kellet fognom ahozz,hogy ne pofozza fel az anyàmat.
-Azt akarod,hogy örökbe adjam,hogy olyan èlete legyen mint nekem?!
-Nem kène ròlatok tudnia.
-Nöljön fel ùgy,hogy nem tud a szüleiről semmi! Nem tudod,hogy milyen így felnőni! Nem tudod,hogy mennyit szenved az ember az igazi szülei nèlkül! Tudat allat sejtenè,hogy nem ők az igazi szülei!
-Kicsim nyugodj meg nem tesz jòt a babànak.A hirtelen düh rohama síràsba vàltott àt. Ezek a hormonok tènyleg dolgoznak benne. A meztelen melkasomhoz bùjt ès ùgy zokogott erre persze màr Jackson is be jött.
-Hát itt mi törtènt.
-Azt akarja,hogy Amber örökbe adja a kicsit.
-Nem ùgy volt,hogy melletük àllsz mindenben?
-Hagyjuk. Màr rà jöttök miről beszèlek.Ki ment ès be vàgta maga utàn az ajtòt. Amber,ha lehet mèg jobban hozzàm bùjt. A mellkasom tiszta köny volt,de ez nem zavar ellentètben azzal ahogy anyàm viselkedik.
-Minden rendben lessz veletek?
-Igen.
-Rendben èn most megyek ès beszèlek anyàddal.
-Ne,azt majd èn elintèzem.
-Biztos?
-Igen. Szeretnèm megèrteni mièrt viselnedik így. Nem tudom mi a baja azzal,hogy baràtnőm van. Hiszen vègig eről papolt,hogy legyen egy baràtnőm erre meg itt nyavajog.
-Èn se èrtem,de,ha gondolod majd mond el mi volt.
-Okè.Ki ment èn paddig Amber fejère tettem az àllam ès ringetni kezdtem.
-Rossz anya leszek.
-Ha ilyen hülyesègeket tudsz csak beszèlni akkor inkàbb megse szòlalj.
-Az anyàd tudja,hogy nem leszek jò anyja a picinek ezèrt akarja,hogy örökbe adjam.
-Amber te egy csodàlatos anyuka leszel ezt vèsd az eszedbe.
-Adam tudod,hogy szeretlek.
-Igen.
-Ne borulj ki azon amit most mondani fogok,de nekem szüksègem van egy hèt szünetre a kapcsolatunkban,hogy mindent àt tudjak gondolni.
-Biztos vagy ebben?
-Igen.
-Nem nagy kedvel,de rendben tartsunk egy hèt szünetet.Megcsòkoltam ő peddig viszonozta. Az anyàmat kifogom nyírni hiszen Ambernek nem kellene gondolkodni,ha nem àll elő ezzel a hülye örökbe adàsos dologgal mègis mire gondolt ez amikor erről beszèlt azt hitte csak ùgy bele egyezzem,hogy màs nevelje fel az èn gyerekem csak azèrt,mert nèha jobb a bulizàs mint a felelősèg vàlalàs? Hàt akkor tèvedett.
Be nyitottam anyàm dolgozò szobàjàba. Az asztalnàl ült ès valamit olvasott.
-Anya beszèlnünk kell.
-Hallgatlak.Be csaptam az ajtòt,hogy ràm nèzzen ès a lehető legdühösebb arcomat varàzsoltam magamra(nem volt nagy erőfeszitès).
-Miattad szünetet tart a kapcsolatunkban?
-Egy kèt napot ki bírtok egymàs nèlkül.
-Hèt napot viszont nem!
-Kèt hetet voltatok külön.
-Igen viszont mindegyikünk depis lett!
-Csak te lettèl depis ő addig màssal volt.
-Hagyjuk ezen már nem tudok vàltoztatni.
-Igazad van. Mi az igazi oka,hogy egyàltalàn hozzàm szòlsz?
-Hogy gondoltad,hogy le mondunk a gyerekről?! Egèsz èletemben akartam egyett ès most,hogy sikerül el akarod venni tőlünk!
-Ki bírjàtok nem? Majd pàr hònap mùlva jön a màsik.
-Hogy lehetsz ilyen undorítò? Biztos,hogy elköltözünk.
-Mi az,hogy költöztök.
-Ha nem vàltoztatsz magadon egy hèten belül màr hült helyünket fogod látni.Ideges voltam,de nagyon. Remèlem Amber nem egyezik bele anyàm ötletèbe ès meg tartja a babàt. Ha nem így törtènne öngyilkos leszek ès akkor Nick rendezi majd a temetèsem.
Arra eszmèltem fel,hogy Amberrel smàrolok miközben a hasàra vigyàzva a falhoz nyomom.
Gyermekeim itt is lenne a 19.rèsz hamarossan kezdődik a suli😠 èn meg kezdem a hetediket😢. Mindenhòl azt olvasom,hogy ritkàbban lesz rèsz. Nálam ez NEM lesz. A rèszek minden nap kètszer èrkeznek(vagy töbször).
Komiban vàrom,hogy szerintetek elèg-e a napi kèt rèsz vagy legyen több?(max.4)
Peace and love✌&❤
Ui:A fenti kèpen Nick làthatò akit igazibòl Joey-nak hívnak ès tènyleg meleg😍👬