26.Mi ütöt belèm?

232 8 0
                                    

A tegnapi disco jòl sikerült viszont a másnap az màr más téma. Csont rèszegen hozot haza minket Jackson ugyanis nem bírtunk mèg csak fel àllni se. Ennek megis lett a hatàsa.

Az anyàm nem bírja ki,hogy ne dörömbőljön azon a kurva ajtòn.

-Anya,ha mèg egyszer ràcsapsz az ajtòra ki megyek.
-Nem vagyok az anyàd.
-Nick?
-Be mehetek?

Megràntottam a vállam ès amikor nem nyilt az ajtò rà jöttem,hogy ezt a mozdulatot ő nem látja.

-Gyere.

Be nyitott és meglepödve nèzett ràm.

-Mivan?
-N...nincs rajtad boxer.
-Ò tènyleg,reggel mèg le nyomtunk egy menetet.

Szegèny sràc nagyon el vörösödött. Mindig elfelejtem,hogy ő meleg,mèg szokatlan. Magamra hùztam a takaròt ès egy pillanatra elidőztem baràtnőm csodàs arcàn. Ő jobban ki ütöte magàt szerintem mèg füvet is szívott.

-Figyelsz?
-Mondtàl valamit?
-Mèg nem,de fontos lennne,hogy figyelj.
-Oks figyelek.
-Az este anotalkoztam.
-Az miaz?
-Ismeretlenekkel tudsz beszèlni.
-Ez menőnek hangzik.
-Szòval az este anotalkoztam ès talàltam egy meleg sràcot.
-Remek ès nekem ehez mi közöm?
-Adj tanàcsot.
-Miben?
-Beszèltem vele skypeon ès...ès ma...
-Àt jön.
-Aha.
-Uram atyàn te be pasiztàl!
-Nem csak tök cuki ès be jön meg minden csak èn nekem mèg soha nem volt pasim ès nem tudom mit,hogy kell csinàlni.
-Baszod ès szerinted èn biszex vagyok vagy mi?
-Nem,de neked voltak csajaid...
-Ribancaim. Amber az első csajom.
-Szòval te èrtesz ehez.

Felàltam ès ismèt elfeledkezve a meleg "öcsèmről" egy szàl farokban kezdtem el jàrkàlni miközben azon agyaltam mit fogok...reggelizni vagy,hogy miyen mòdon keltem fel Ambert.
Èpp ezeken a dolgokon filòztam amikor szerelmem ölelt àt hátulròl.

-Szia kicsim.
-Jò reggelt.

Bele puszilt a nyakamba engem meg kiràzott a hideg forrò csòkjátòl.

-Nem akarsz felöltözni. Szegèny Nick màr merev.
-Mindig elfelejtem,hogy meleg.

Lehajoltam egy alsòèrt ès ezzel a mozdulattal együtt egy nyögès os elhangzott. Ès nem tőlem vagy Ambertöl. Feláltam felkaptam az alsòmat és megfordultam.

-Szòval. Azt mondod,hogy ma át jön.
-Igen.
-Mit szeret.
-A svàjci csokit.
-Azzal most nem szòlgàlhatok.
-Szereti a kutyàkat.
-Van farkasunk.
-Ès szereti a kèk szemű szöszi sràcokat.
-Azunk van.
-Miről van szò?

Jött ki egyszàl törcsiben baràtnőm.

-Pasi dolog nem ràd tartozik.

Okè szerintem ezzel "kicsit" meg bàntottam,de nem szabad minderől tudnia.

-Èrtem.
-Remek akkor ki lehet menni.

Nem tudom mi ütöt belèm de ez nagyon nem èn vagyok.

-Jò csak elöbb fel öltözöm.
-Nem öltözöl makszimum költözöl,de gyorsan. Menj le a konyhàba vagy valami.

Jò szerintem a pia az agyamra ment. Nem bírom befogni a szàmat peddig arra most nagy szüksègem lenne ugyanis a baràtnőm arcàn most folyik le az első könycsepp.

-Baba bo...

Nem tudtam befejni a mondatom ugyanis Amber kirohant a szobàbòl.

-Tesò mi ütött belèd?
-Nem tudom,de nem hiszem,hogy pont tőlem kène kèrned "pasizunk be most" tanàcsokat mivel az èn kapcsolatom is haldoklik.

Nem vàrtam meg mit mond csak le mentem ès a konyhàban talàltam rà a keservessen zokogò csajomra ès,ha ez nem lenne elèf akkor hozzà teszem azt is,hogy a kereszt anyàm "nyugtata". Ezt pontossan ùgy èrtem minden fèle hülyesèget beszèlt össze vissza pèldàul ùgyis szakítunk,àlltalàba az ilyen kapcsolatok nen èlnek meg hosszù időt. Ùgy beszèlt mintha olyan nagy dolog törtènt volna peddif csak össze vesztünk ez minden normàlis kapcsolatban elő fordul.

-Amber beszèlhetnènk?

Felàllt ès szorossan magàhoz ölelt. Màr nem haragszik. Vissza öleltem ès a hajàba pusziltam.

-Sajnàlom. Nem tudom mi ütött belèm.
-Nem azèrt sírok.
-Akkor?
-Nem tudom csak jòl esik sírni. Mindig mindenki elvàrja,hogy erős làny legyek mondvàn eleget szenvedtem ahozz,hogy ezeket a kis gondokat koibírjam,de ez nem így van.
-Elhiszem kicsim,hogy nem könnyü erősnek lenned,de hidd el nekem nem is muszàly. Emberből vagy mièrt ne sírhatnàl.
-Szeretlek Adam. Te èrett gondolkodàsù vagy mègis hülye.
-Kösz. Ez növeli az egom.

Elmosolyodott ès meg csòkòlt. Amikor elvàltunk egymàstòl mosolyogva nèztem le rà. Amikor felszàlltam a gèpre nem tudtam,hogy egy ilyen gyömyörűsègbe botlok majd bele ès mèg a baràtnőm is lesz.

-Min filozofàlsz?
-Az miaz?
-Ne kèrdezd mer ènsem tudom.
-Menjünk fel van egy kis dolgod.
-Mi?
-Kèszísd fel Nicket a randijára.
-Pasija van?
-Mèg nem biztos fölleg,ha èn adok neki tanàcsot.

Felèrtünk a szobàjàhoz ès be lèptünk a feketère festett ajtòn.

*Három òra mùlva*

Okè sràcok,ha bàrki felkèszítèst akar egy randira kèrjen magànak egy szakèrőt jelen esetben Amber erre a legmegfelemőbb. Komolyan mondom nem bírtam. Mèg kèt òra ès bealszok. Bàr szerintem egyszet be is aludtam. Viszont Nick mostmár mindent úgy tud mint màs a biologiàt. Mèg a haját is meg csinàlta. Èpp az utolsò simítàsokat vègezte amikor csöngettek.

-Kinyitom.

Ajànlottam fel nekik,de ezt megis bàntam amikor az ajtòban egy tökre helyes sràc nèzett vissza ràm,ha nem lenne meleg fèltèkeny lennèk,de így semmi esèlye a csajomnàl.

-Szia nem tudom,hogy jò helyen járok-e. Én egy szöszi kèn szemű sràcot keresek.
-Nick tèged keres egy sràc!
-Enged be te hülye!

Okè ezt megkaptam a csajomtòl.

-Barátnő?
-Aha,de mostohatesòk is vagyunk.
-Ès jò?
-Mi?
-A csaj.
-Biszex vagy?
-Nem.
-Amùgy igen jò a csaj.

Lèpteket hallotam a lèpcsőröl ezèrt be csaptam az ajtòt persze,hogy a sràcot kint hagytam ès persze,hogy Amber meglátta.

-Elment?
-Nem.
-Akkor?
-Ràd szált.
-Hogy szàlt volna ràm amikor meleg?
-Nem tudom.
-Te nem vagy normàlis.

Kikerült ès ki nyitotta az ajtòt amint meglàtta a sràc elmosolyodott Amber peddig megölelte. A sràc (akinek mèg mindig nem tom a nevèt) a nyakàba furta az arcàt ès szorossan magàhoz ölelte. Mindkettejük-nek folyt a könnye ami fura volt. Amikor nagy nehezen el vàltak màr kurvàra ideges voltam. Fölleg mikor Amber felèm fordùlt.

-Adam ő a...
-Leszarom!

Felrohantam a szobàmba ahol Nick-be ütköztem.

-Nem ő volt az?
-Èppen az ÈN csajommal enyeleg.

Emeltem ki az én szòt. Nick nagyon elszomorodott,de nem hagyta magát kirohant a szobámbòl ès gondolom a konyhába ment.

Itt vagyok gyerekek. Nem haltam meg csak majdnem. Szòval utòbbi időben sokat használtam ezt az anotalkot,ha valaki nem ismernè:Ismeretlenekkel tudsz beszèlni ès,ha nagyon jòl el tudsz vele beszèlgetni akkor be jelől skypeon meg ja. Szòval ja.
Aztàn ott volt az eltíltàs is. Egy èvig nem lehetne nálam a telò,de vissza loptam😆😆😆 ès az anyám nem szòl miatta😂😂😂 szòval igen. Hamarossan hozom a kövi rèsz addigis:✌&❤

Mostohatesò[À.M]Where stories live. Discover now