14.Niall

275 12 0
                                    

-Mi a ràk?
-Ha hàrom nappal az utòlsò utàn kèt nappal csinàljuk legalàbbis gumi nèlkül akkor èn terhes lennèk.
-Mi a ràk?
-Apa lettèl volna.
-Ezt nem hiszem el.
-De ne agòdj csak pàr nap mùlva jön meg addig gumival csinàlhatjuk.
-Nem fogok gumit hùzni a zuhany alatt. Majd ràd èlvezek.

Furàn nèzett ràm èn meg elnevettem magam. Elsem hiszem pàr napon mùlt volna,hogy apa legyek.

-Kèrdezhetek valamit?
-Aha.
-Meg tartotad volna őt?
-Igen. Nem bírtam volna megölni.
-De a szüleinkkel mi lett volna?
-Nem tudom. Biztos nem itèltek volna el minket. Bàr a rokonaidat kinem àllhatom.

Elhùzta a szàjàt èn meg csak mosolyogtam rajta. Az anyàm hugát èn is utàlom a lànyàt màr àlmomban nègyszer megöltem egy kèssel. A fèrjèt azt bírom. Az kedves.

-Az a kis csaj maga a pokol az anyja maga az ördög.
-Ès a fèrje?
-Ò...őt imàdom. Nem is èrtem mièrt egy ilyen szukàval van együtt.

Nagyon mèrges arcot vàgott beszèd közben. Èn ezen nagyon jòt nevettem.

-Bazdmeg most kinevetsz?
-Mi? Èn nem.

Felállt ès be ment a gardròbba.

-Hova mèsz?
-Niall fèl òra mùlva itt lesz èrtem.
-Ki?
-Egy haver.
-Aha. Csak egy haver. Mi?
-Miez a sejtelmes hang?
-Hallotam mit beszèltetek.
-Okè. Na. Egy volt pasim.
-Ès vèletlen ő is hìres?
-Akkor mèg nem volt az. Amugyis mit èrdekel?
-Làssuk csak...össze veszel velem, kicsit se vagyok híres,aztàn ma azt akarod,hogy Niall jöjjön èrted ès ne Luke,ja ès sùgtál valamit a fiùknak.

Làttam magam elött ahogy megforgatja a szemèt.

-Ne forgasd a szemed babe!

Ki lèpett a gardròbbòl ès elèm àllt. Az a ruha:

Istenem fel àll tőle a farkam. Azok a làbak szèp hosszùak ès ahogy a felső rèsze ki emeli a mellèt. Felnyögytem ès ùgy sètàltam oda hozzà mikor egy ragadozò cserkèszi be a prèdàjàt. Közben morgàsok törtek fel belőlem ès felè magasodtam.

-Fordulj.Meg.
-Ni hamarossan itt lessz èrtem apuci.
-Ne hívj így mert esküszöm megerőszakollal.
-Igen apuci?
-Na jò èn ezt nem bírom.

Felkaptam ès egyenessen az àgyhoz vittem amikor rà fektettem ès èpp az ujjaimat dugtam fel amikor csöngettek.

-Ahh èn ki herèlem!

Ki hùztam az ujjaimat ès le nyaltam.

-Ha haza èrsz gyere a szobàmba.
-Nem.
-Miaz,hogy nem?
-Amikor haza jövök màr holnap lessz ès holnapra lenyugszòl. Remèlem.
-A közeledben mindig harcra kèsz vagyok.

Vègsimítottam nőiesègèn ès adtam a szàjàra egy puszit.

-Rendben akorr,ha majd ki pihented magad gyere àt.
-Okè.
-De vegyèl fel valami szexit.
-Bugyi ès melltartò megfelel?
-Ja.

Elment le èn meg kezelèsbe vettem magam.

*Niall szemszöge*
Amint a fiùk szòltak rohantam is Amberèrt hiszen règ làttam ès nagyon hiànyzik màr. Gyorsan oda èrtem a lakasukhoz be csöngettem ès vàrtam. Egy ismeretlen sràc nyitott ajtòt furàn nèzet aztàn be engedett.

-Te ki vagy?
-Amber haverja.
-Szòljak neki?
-Nem kell màr itt vagyok.

Felnèztem rà,de különösebben nem èrdekelt ès vissza fordultam a sràchoz. Aztàn vissza nèztem rà ès mèg a levegőt is elfelejtettem kifùjni. Az a ruhs tùl sokat mutatott ès mivel a hajàt jobb oldalra tűrte a nyakàbòl is sokat lehetett làtni amit règen annyiszòr kiszívtam.

-Szia.
-Hali. Jòl nèzel ki.
-Kö...
-Ha ràmozdulsz a csajomra a farkad a seggedben talàlod.
-Adam!
-Csak figyelmeztettem.
-Sikerült le nyugodnod?
-Inkàbb kiverni sikerült.
-Hülye.
-A nevedre èlveztem el.
-Akkor elèg halk lehettèl.
-Pàrnàra haraptad.
-Èrtem...figyu elengednèl.
-Nem sok örrömmel,de igen. Bulizd ki magad. Èn majd szòlok apudnak.
-Okè. Szeretlek.

Ezek szerint Adam rà hajolt Amber szàjàra ès egy nagyon forrò csòkòt vàltotam amikor peddig Adam feljebb hùzta a szoknyàt ès a làny fenekère símitotta a tenyerèt elkapott a fèltèkenysèg.

-Na jò. Adam a baràtnőd nem halàlosztàsra megy csak egy buliba szòval enged el őt add àt a szőkènek ès igyunk meg valamit a nyugalmunk vissza szerzèse èrdekèben.

Nagy nehezen,de ki jutotunk a hàzbòl a kocsiban viszont kínos csendben ültünk csak a zene szòlt. Vègül èn törtem meg a csendet.

-Mièrt festeted be a hajad.
-Hiànyzott a te hajszíned.

Most,hogy kaptunk egy piros làmpàt jobban meg tudtam nèzni a hajàt. Tènyleg olyan volt mint az enyèm. Egy kicsi fekete màr enyhèn barnàs ès szőke.

-Zöld.
-Mi?
-A làmpa. Zöld.

Elindítottam a kocsit közben peddig szidtam magam amièrt így kellet bàmulnom.

-Ès milyen az èlet a mèdiàval? Mèg mindig olyan köcsögök?
-Szar. Te legalàbb be tudtàl nekik szòlni. Viszont mi? Ha egy rosz szòt is szòlunk màsnap mindenhòl az van. Bàr aki bele vakuzott a szemedbe.
-Ès idèglenes vaksàgott okozott.

Visszaemlèkezès:
-Manòm jössz a mekibe.
-Fògyòzom.

Mindenki hangos nevetèsben tőrt ki Amber peddig egy puszit nyomott szàm sarkàba.

-Most mivan?
-Baba mind annyian tudjuk,hogy ez nem igaz.
-De az.
-Egy eper shake-től mèg nem àll meg a vilàg.
-Okè.
-Akkor Lou nyomàs a meki.

Mèg Louis a kajàlda felè hajtott addig èn baràtnőm barna tincseivel jàtszottam. Az emberek mindig azt mondjàk tesòk vagyunk ugyanis ugyan olyan barna hajunk ès kèk szenünk van ès csak azutàn jönnek,hogy jàrunk miutàn megcsòkolom.

-Amugy tènyleg nem fogyòzok.
-Tudom.

Amint oda èrtünk mind a hatan be mentünk a mekibe ahol rögtön le tàmadtak minket a fòtòsok ès anyira löködtèk egymàst,hogy a baràtnőm a földön landolt ès egy barom direkt közel dugta hozzà a kameràt ès le fènykèpezte. A vakutòl ùgy össze ment a pupilàjja,hogy azt hittem eltünt neki amikor peddig pislogott kètsègbe esetten nèzett körül.

-Niall. Èn...èn...
-Kicsim mi a baj?
-Niall èn nem làtok.
-Mi az,hogy nem làtsz?
-Minden tiszta fekete ès nem làtok semmit.

Elborult az agyam az a barom megvakította a baràtnőm ès mèg most is fotozza a kètsègbe esett arcàt. Oda mentem hozzà ès ki ütötem a kezèből a kameràt.

-Jössz egy kameràval haver!

Ennyi. Vège. Robbantam. Neki löktem az asztalnak ès,ha Liam nem ràngat el halàlàig verem a pasit.

-Nyugodj meg minden rendbe fog jönni.
-Hogy a faszba jönne minden rendbe mikor a baràtnőm vak! Ès ez az èn hibàm!
-Hogy lenne a te hibàd?
-Ha nem szeretnèm ennyire a hasam ès nem akarnèk bejönni nem lenne most ez!Liam tönkre tettem egy embert egy gyönyörű embert!

-Niall vigyàz!

Rà lèptem a fèkre de nagy erővel ìgy bele szaladtunk.

Mit gondoltok Adam vèdelmező Niall peddig hirtelen jött fèltèkenysègi rohamàròl? Komiba vàrom a vàlaszokat.
Peace and love✌&❤

Mostohatesò[À.M]Where stories live. Discover now