*Kèt hònap mùlva*
Karàcsony. Az ünnep amit nagyon nem szeretek. Szerintem èn egyetlen egy ünnepet szeretek a vilàgon az összes többi nem érdekel.-Cica.
-Igen?
-Miòta vagy èbren?
-Most keltem nem règ.Amber megpuszilta az arcom ès a csípőmre ült.
-Mit csinálsz?
-Ülök.
-Aha. Ès miért pont rajtam?
-Zavar?Felültem ès megcsòkòltam. Csòk közben forditottam a helyzetünkön,így most ő feküdt én peddig a làbai közt foglaltam helyet.
-Szeretlek.
-Én nem.
-Tudom,mert te imádsz.
-De még mennyire.Elmosolyodtam és mellé feküdtem,bele pusziltam a nyakàba ès bele fùrtam az arcomat.
-Karàcsony van.
-Hamarossan fèl ève vagyunk eggyütt.
-Fel se tünt.
-Mit kèrsz karàcsonyra.Jò kèrdès. Mit kèrhetnék amikor mindenem meg van. Van egy csodàlatos baràtnőm ès egy szetető családom. Jò népes családom. A felével semmi rokoni kapcsolatom sincs,de ez így van jòl. Szeretem őket ès már hozzàm nőtek. Nem bírnám el engedni őket.
-Mindenem megvan ami csak kell. Kezdve a csodálatossan szè,p okos,erős baràtnőmmel. Aki nem mellesleg jò az ágyban.
Èreztem,hogy elmosolyodik,de èn csak az igazat mondtam.
-Olyan hülye vagy. De èn így szetetlek.
-Oh köszönöm ezt a nagy megtiszteltetèst.
-Szivessen.
-Viccet fèlre tève. Te mit kèrsz karácsonyra?
-Öszintén szólva. Semmit.
-Fùrcsa az árva csajok mindig kèrnek valamit.
-Mit?Elvèkonyítottam a hangom ès ùgy kezdtem el beszélni.
-Adam vedd el a szüzessègem. Oh Adam te vagy a vilàgon a legjobb pasi kèrlek feküdj le velem.
Mivel időközben mindketten fel ültünk Amber ràm nèzett aztàn el nevette magàt,èn se bírtam sokàig vissza tartani így a szobát a mi nevetèsünk töltötte meg. Pàr perc utàn amikor le nyugodtunk komolyan ràm nèzett.
-Adam,te egy àrva baszò vagy.
Mindketten alig bírtuk vissza tartani a fel törő nevetèst,de erősek maradtunk ès nem hagytuk,hogy elő törjön belőlünk.
-Okè. Szòval. Nèzzünk egy filmet?
-Mit?
-TWD.
-Nem. Nem is láttam mèg ès nemis akarom.
-Milyen gyerekkorod volt neked?
-Nyolc èvig a szüleimmel èltem aztàn tizet az apàmnàl,vègül ide kerültem. TWD mentes èletem volt.
-Nem ismerlek.
-Mi olyan nagy szàm benne.
-Nem tudom,de kurva jò. Nèzd meg velem.
-Hànyszor làttad?
-Alap a három,de èn amùgy ötször.
-Ötször?
-Aha. Kèrlek.Boci szemekkel nèzett ràm amikor nagyon jòl tudja,hogy nem tudok annak ellen àllni.
-Okè megnèzem veled.
-Ezaz. Kapcsold be amíg èn le megyek kajàèrt.Nem vàrta meg a vàlaszom csak kiszàlt az àgybòl ès ki ment a szobàmbòl. Èn bekapcsoltam a gèpèt,mivel èn még mindig nem kaptam. Amikor be kapcsolt rá kerestem a filmre ès vàrtam. Amikor nyílt az ajtò kezdtem remènykedni,hogy hàrom perc utàn a baràtnőm lèp be,de...nem.
Nick volt az.-Be jöhetek?
-Aha.Amikor le ült az àgyra kèrdőn nèzett rám.
-Mit fogtok nézni?
-The Walking Dead.
-Az szar. Az egèsznek annyi a lènyege,hogy egy csapat ember fut a zombik elöl közben megölik a zombikat,a zombik megölik a csapat felèt a màsik fele sír èrte,aztàn tovàbb futnak. Nem jò.A konyhàbòl Amber kiabàlt ki.
-Nick,ha el kaplak azt megemlegeted!
A sràc rèmülten nèzett ràm èn peddig csak mosolyogtam.