-Ùùùgy unatkozòòòm,hogy maaaajd meg halooook!
Zuhanyzok miközben ènekelek. Reggel kilenc van Amber màr kèt òràja suliban van. Nem tudom mit csinàlnak ott nyolc òràt. Èn viszont unatkozom. Kèt hette csak unatkozom. A többiek sem segítenek nekem,a szülők dolgoznak a gyerekek suliban. Àrnyèk,Dèmon,Bambi(a szarvas) ès èn vagyunk itthon. Most viszont szombat van Amber mègis suliban van. Milyen ez az iskola? Szombaton nyolc òràt ott dögleni biztos szar.
- Ùùùgy unatkozòòòm,hogy maaaajd meg halooook!
-Adam fog màr be azt a hülye pofàd.
-Te pofàd hülye.
-Hülye buzi.Be mentem a szobàmba ahol Nick az àgyon feküdt ès amikor meglàtta a meztelen testem nyitva maradt a szàjja ès elkezdett merevedni. Vissza rohantam a fürdőbe ès magamkörè csavartam egy törölközőt. Aztàn vissza mentem a szobàba ès felkaptam egy alsòt.
-Haver hivd fel Lukeot,ha azt akarod,hogy le cumizzanak.
-Ne legyèl köcsög ezzel okè?
-Okè bocsi. Csak fura,hogy a mostoha öcsikèm meleg.
-A mostohatesòd a csajod ès az a fura,ha èn meleg vagyok?
-Ő a nem a mostohatesòm. Màr az első talàlkozàs òta nem az.
-Nem ùgy volt,hogy kèsöbb szerettèl bele?
-De ùgy volt. Viszont amikor először meglàttam merev lett a farkam ès valjuk be a mostohatesòdra nem merevedsz.Le nèzett a mèg mindig merev farkàra ès rà jöttem,hogy rossz a hasonlat.
-Ùgy èrtem,ha pasi vagy.
Felhùzta a szemöldökèt ès vàdlòn nèzett ràm.
-Màrmint hetero pasi tudod mit hadjuk.
-Szerintem is. Jò veled beszèlgetni.
-Mièrt?
-Nem itèlsz el amièrt màs vagyok.
-Nincs rà okom. Bírom a melegeket olyan kis cukik.
-Te meg hülye vagy.
-Ezt màr meg beszèltük ès te jöttèl ki belőle rosszul,ha gondolod lekapom a boxert nem vagyok szègyenlős.Màr csak ennek hallatàn merevedni kezdett.
-Kèrdezhetek valamit?
-Aha.
-Mièrt hagytad,hogy rugdosson az a köcsög?
-Kèt hèttel azelött jöttem rà,hogy meleg vagyok ès nem bírtam magam elfogadni valahogy jò volt èrezni a fàjdalmat.
-Ès most,hogy vagy ezzel? Màr elbírod fogadni magad?
-Igen.
-Hogyan?Mivel eddig előre meredve beszèlt vöröslő arccal nèzett ràm.
-Te segítettèl benne.
-Èn?
-Mindig azt szajkòzòd,hogy azèrt nem volt eddig csajod,mert nem volt meg bennük az ami Amberben.
-Igen.
-Mit èrzel akkor amikor Amber közelèben vagy?
-Biztonsàgot ès van önbizalmam.
-Èn is ezt èrzem melleted. Ez segített abban,hogy elfogadjam magam. Kösz.
-Szivessen.Pàr perce nèma csendben ülünk Nick töbször szòlásra nyitotta a szàjàt,de csak meg ràzta a fejèt ès tovàbb gondolkodott én csak őt nèztem ès gondolkodtam. Hirtelen a melletem ülő fiù felhùzta a lábit ès tèrdeire hajolva sírt.
-Nick mi a baj?
-Szerelmes vagyok Adam.
-Ja ismerős ez a helyzett. Csak hunyd le a szemed vegyèl hàrom mèly levegőt ès gondolj arra,hogy Luke a tied.Tette amit mondtam bár nem tudom meddig jutott s közös èletükkel kapcsolatban,mert làtszatra a farka kő kemèny lett.
Szemei ki pattantak ès még jobban folytak a könnyei.-Hè mi van?
-Nem Luke az.
-Akkor.
-Te vagy az Adam.Szerelmes belèm egy meleg,de èn hetero vagyok nem tudnám őt ÙGY szeretni.
-De...Nick...Nick èn nem...
-Tudom. Tudom,hogy heterò vagy.
-Sajnálom.
-Nem tehetsz ròla. Csakis èn lehetek ilyen nyomorèk,hogy a bàttyámba szeretek bele.
-Figyelj te egy nagyon szèp ès helyes pasi vagy emellet jòl el lehet veled beszèlgetni. Ne szègyeld magad. Ne hallgasd màs le nèző beszolàsait. Okè?Bolintott.
-Velem nem jött össze màssal hidd el össze fog.
-Nem zavar?
-Most nem azèrt,de ennek az arcnak ki tud ellen àllni?Elmosolyodott ès lassan kinyùjtotta a kezèt,de az arcomnàl megàllt. Csak bòlintoittam ő peddig vègsímított arcomom majd a szàmon. Hirtelem ötlettől vezèrelve a szàjàra hajoltam. Làgyan ès èrzèkien csòkoltam nyelve bejutàsèrt könyörgött amit meg kapott.
-Megjöttem!
Nem bírtam elszakadniva fiù ajakaitòl hiàba hallotam baràtnőmet fel jönni a lèpcsőn miközben beszèl.
-Remek volt ez a nap. Imàdok ebbe a suliba jàrni. Tök izgalmas. Semmi matek semmi nyelvtan. Ès nektem mily...
Be nyitott ès megàllt ott ahol van.
-Okèè ezt megprobàlom elfelejteni ès meg szüntetni az elöttem lèvő kèpet amin a baràtom èpp mwg csal az öcsèmmel.
Könyes szemmel lèpett ki a szobàbal.
-A picsàba!
Hallottam,hogy csapòdik a bejàrati ajtò èn meg kètsègbe esve rohantam a szobàjàba,de hiàba mindenki eltünt a poràzzokkal ès hàmokkal együtt. Le rogytam a földre ès a fejemet s falnak döntöttem. Egy kèrdès volt csak a fejembe. "Most akkor meleg vagyok?"Itt is lennèk a 16.rèsszel még lesznek kavarodàsok a sètàltatàsbòl ès abbòl a csòkbòl ami a kèt szöszi közt csattant el.
Peace and love✌&❤