7.Mièrt?

523 22 2
                                    

Le engedtem a kezem a làny peddig a földre rogyott ès ùgy zokogott tovàbb.

-Adam,most nagyot csalòdtam benned.

Meg fordultam ès apàm csalòdott könnyes tekintetèvel talàltam szembe magam.

-Apa èn sajnàlom.
-Azt mondtad nem fogod sajnàlni akkor tegyèl így.
-Csak elborùlt az agyam nem volt szàndèkos.
-Hogy bìrtàl kezet emelni egy lànyra,hogy bìrtad mindezek a fejèhez vàgni?

Apàm egyre jobban könnyesedő szeme nagyon elszomòrított. Oda ment Amberhöz mellè ült ès magàhoz ölelte.

-Nincs semmi baj mostmàr megnyugodhatsz.
-Köszönöm.
-Nem hagytam volna,hogy bàntson csak kivàncsi voltam meddig megy el.

Az apàm egèsz vègig itt àllt ès nem àlított le csak azèrt,hogy teszteljen? Lèpteket ès köröm kopogàst hallotam a lèpcsőn.

-Amber dràgàm van egy jò ès egy mègjobb hírem. Amber!

Belèpet Denis ès Dèmon a szobàba,de amikor meglàtta Denis a szerelmèt a földön apàm karjaiban zokogni szèpen lassan kezdett el felè sètálni. Amikor oda èrt le ült mellè ès a hajàba puszilt. Amikor Amber felè lèptem egy picit megugrott (most már) Denis karjaiban. Az említett rám nèzett,felàlt ès nekem rontot.

-Mit csinàltàl vele!
-Semmit.
-Màshogy mondom talàn ùgy megèrted. Most azonnal elmondod mit csinàltàl vele,mert ha nem ràd uszitòm Dèmont!
-Csak veszekedtünk.
-Fiam szerintem kihagytàl egy nagypn fontos dolgot.
-Nem hagytam ki semmit.
-Esküszöm ràd uszitòm,ha nem mondod el!
-Meg akartam  ütni csak egy kis pofon lett volna semmi több csak azèrt,hogy èszhez tèrjen! Most örülsz!
-Csak egy kicsi pofon? Igen?
Nem szòlt semmit csak ököllel orba vàgott ès kètszer gyomron rùgott.
-Èszhez tèrtèl?!

Nem bírtam megszòlalni a gyomrom rohadtúl fàjt az orrommal együtt. Ezèrt csak bòlogatni tudtam.

-Egyet jegyez meg. Bármikor kezet emelsz a baràtnőmre farkas àlltali halàl vàr ràd. Èrteted?
-I...igen.
-Remek.

Elsètàlt mellölem ès felsegítette Ambert.

-Nincs semmi baj kincsem.
-Igaza van.
-Miben?
-Èn öltem meg a szüleimet.
-Nem tehettèl ròla.
-Nem szabadott volna annyira akarnom az a kutyàt. Akkor mèg mindig èlnènek.
-Kicsim csak nègy èves voltàl.
-Valaki elmondanà mi folyik itt?
*Amber szemszöge*
Adam èrtetlenül nèz ràm èn peddig könnyes szemekkel elkezdek neki mesèlni.
*Visszaemlèkezès 14 èvvel ezelött*
A szüleimmel egy kisàllat kereskedès elött mentünk el ahol kiskutyàkat lehetett venni ès egy teljesen fekete husky nagyon megtetszett.

-Anya vegyük meg azt a kutyust!
-Nem lehet kicsim.
-Mièrt?
-Mèg kicsi  vagy ahoz,hogy legyen egy kutyàd.

Amikor apàm làtta,hogy mindjàrt sírni fogok a segitsègemre sietett.

-Dràgàm azèrt hadd nèzze meg őket.
-Így is kèsèsben vagyok.
-Akkor hívd fel a főnököd.
-Ès mèg is mit mondjak neki a kölyköm kutyàkat nèzeget!
-A munkàd fontosabb mint a gyereked?!
-Sajnàlom valamiből megkell èlni!

Nem bírtam tovàbb a veszekedèst így hàt elfutottam amikor át futottam az ùt testen megfordúltam és az anyàmat pont akkor csapta el a kocsi. A temetès utàn egy èvvel az apàm felaksztota magát ès èn talàltam meg. Amikor otthonba kerültem töbször vagdostam magam aztàn jöttek,hogy örökbe fogadtak,de akkor màr tizenkettő voltam.
*Visszaemlèkezès vège*
*Adam szemszöge*

-Mitörtènt utàna?
-Nem ràd tartozik fiam. Ès menj be a sajàt szobàdba.
-Nem!
-Miez a nagy tiltakozàs?

Anyàm hazaèrt a munkàbòl ès èpp most jön fel a lèpcsőn. Ebből akkora veszekedès lessz,hogy az csak na.

-Amber hàt màr ilyen koràn itthon vagy?
-Nem mindegy az?
-Van egy rossz hírem.
-Meg fogsz halni?
-Nem.

Màr a szoba ajtò elött àllt Denis ès az apàm Amber szekrènyèben èn meg az àgyon fekszem. Dèmon peddig az àgy alatt van. Így kell elrejteni az anyàm a szàmàra nem kívànatos szemèlyeket.

-Bejöhetek?
-Persze.

Az anyàm belèpett ès furàn nèzett ràm.

-Mivan?
-Te mit keresel itt?
-Nem lehetek együtt a nőmmel?
-A middel?
-Jòl hallotad.
-Ez mèg rosszabb mint az a rocker gyerek.
-Vissza szerezhetem bàrmikor ugyanis nagyobb a farka mint Adamè.
-Inkàbb ne.
-Miaz a rossz hír?
-Elutasítottàk a jelentkezèsedett.
-Mièrt? Hiszen mùltkor mèg biztosra mondtàk a felvètelt.
-Biztos talàltak jobbat.
-Biztos. Azèrt meg nèzhetem a levelet?
-Nem.

Ezt nagyon gyorsan rà vàgta az anyàm amit szerintem Amber is èszre vett mert gyanussan nèzett.

-Kèrlek mègis csak a jővőmről van szò?
-Nem küldtek levelet ugyanis szemèlyessen hívtak be.

Ambernek jött egy e-mailje az anyàm meg megijedt.

-Ki írt csak a baràtnőm.
-Rendben. Ne legyèl szomorú a suli miatt biztossan màshol felfognak venni.
-De akkor is erre a sulira akartam menni.
-Ott van mèg a lovas. Azt nem mondtàk vissza.
-Mindegy majd beszèlek velük.
-Ne...mert akkor azt hiszik nyomulsz ràjjuk ès biztos,hogy nem fognak ùgy felvenni.

Furcsàlom anyàm viselkedèsèt.
Soha nem viselkedett ilyen feszülten ès mintha ideges is lenne egy kicsit.

-Megyek főzni. Mit kèrtek?

Mielött Amber vàlaszolhatott volna rà vàgtam a kedvenc kajàmat.

-Spagetit.
-Nincs ithon sajt meg tèszta.
-Majd Amber meg èn le megyünk a boltba.
-Nem èrek rà.
-Na tarthatok egy jò kis tesòs napot.

Amberre meresztetem a tekintetem jobban mondva a mellère.

-Okè,de utàna bèkèn hagytok.
-Megegyeztünk.

Anyàm ki ment Amber meg le zàrta a gèpèt ki engedte apàmat ès Denis a gardròbbòl ès Dèmon is ki màszott az àgy alòl.

-Most tènyleg nem vettek fel a suliba?
-Hàt làtod,de majd beszèlek velük biztos valami fèlre èrtès.
-Remèlem.

Nem bírtam csak ùgy szòtlanúl állni ott így valami okossal rukkoltam elő.

-Nem mehetnènk? Elèggè èhes vagyok.
-Menj le a kocsihoz mindjárt ènis megyek.
-Rendben.

Lementem ès vàrtam.Pàr perc utàn tènyleg ő is jött le egy hosszù papirral kezèben.

-Szàlj be.
-Mi az a kezedben?
-Lista.
-Minek?

Időközben beszàltunk ès elindultunk a bolthoz.
                   
                  *******
Vègre az àgyamban fekszek jòl lakottan ès fàradtan màr èjfèl is elmùlt amikor bekecmeregtem az àgyba. Amber elment búlizni én meg őt vàrtam. Magamsem tudom mièrt. Àrnyèk àgyàt a szobàmba hoztam,mert nem bírtam el engedni a közelemből. Ahhoz kèpest,hogy amikor először meg làttam ideges lettem màra màr tökre jò haverok vagyu...

-Apa jòl vagyok csak egy kicsit fàj a...milyen szèp golyò.
-Igen làtom mennyire vagy jòl. Menj fel a szobàdba ès aludj.
-De èn bulizni akarok.
-Eddig buliztàl.

Hallotam ahogy Amber hangossan felnevet aztàn elindúl fel a lèpcsőn. Amikor felèrt el ment a szobàjàba ès bekapcsòkta a zenèt. Annyire vèkony ez a kèt fal mint a papír,de lent nem lehet hallani

Gyerekek több mint 1000 szò ez az eddig a leghosszabb rèsz csodàlom hisz mindig 900 valamennyinèl vège szokott lenni.
Remèlem tetszik.
Peace and love

Mostohatesò[À.M]Where stories live. Discover now