-Oh istenem. Adam most ki fàrasztottàl.
-Most mivan. Amiòta igent mondtàl nem csinàltuk?
-Az tegnap este volt.
-Viszont az is jò volt. Vald be cicàm.
-Nem mondom,hogy rosz volt. Csak tùl vagy pörögve.
-Készülök a nàsz ùtra.
-Hülye.Kicsit elidőztem baràtnőm betakart testén amit a vékony takarò alatt nagyon szépen kirajzolòdott.
-Mit szòlnàl ahozz,ha pont akkor derülne ki,hogy terhes vagy?
-Hàt semmit mivel hasznàlsz gumit és nem lesz gyerekünk.Felàltt és lehùzva ròlam a takaròt elment a gardòrbjàba.
-Most roszat mondtam?
-Nem.
-Akkor mi a baj?
-Semmi.
-Nekem ne hazudj cicàm.Hallotam ahogy kifulya a bent tartòt levegőt és felvesz egy cipőt.
-Csak...csak nem szeretnék most a gyerekről beszélni. Amùgyis suliba kell mennem,mert nem àll meg az élet attòl,hogy igent mondtam.
-Persze. Hiszen ez csak ìgy le pörög ròlad. Igent mondtam szexeltünk egyett,de bocs most suliba kell mennem.A lehető leg halkabban mondtam,de még ìgy is meghallota.
-Ne morogj mackòm. Hamarossan ki vège az első évemnek. És ezzel együtt a sulinak is.
-Egy éves a suli?
-Aha.
-Èrtem.
-Na lèpek picim majd jövök.Adott egy puszit ès a gitártokkal együtt elment. Röktön utàna megjelent Nick.
-Szia!
-Szia.
-Fel vennèl valamit?
-Nem.Becsukta a szemèt ès az erkèly felè nèzet.
-Pròbàld ki.
Kinyùjtotta a kezèt amiben a telefon volt.
-Fogod?
-Aha.Elengedte a telefonjàt ami a földre esett. Amint meghalotta a koppanàst kinyitotta a szemèt.
-Ezt most mièrt?
-Azt mondtad a TWD-re,hogy szar.
-Istenem. Meg vok veled àldva.Fel àlltam ès fel kaptam az alsòmat ami fèlig szèt volt szakadva. Pff. Kicsit nagyon.
-Ezt te csinàltad?
-Nem.
-Roszul vartàk meg?
-Nem.
-Amber?
-Pontossan.Ő fel vette Amber volt csipke bugyijàt ami inkàbb egy szakadt rongyra hasonlított inkàbb.
-Ha ùgy nèzzük te sokkal durvàbb vagy.
-Ne fogdozd.
-Mièrt.
-Azon keresztül elègítettem ki.
-Ààà...ne.
-Èlvezte. Hallotàl sikítàst?
-Nem.
-Làtod azt a lyukat?
-Azt a picit?
-Igen.
-Megharaptam. Kicsit vèrzett is.
-Szegèny.
-Aztàn kikötöztem.
-Okè. Elèg. Nem akarom tovàbb hallani.
-Szòval mit kell kipròbàlnom.
-Anotalk.
-Nem kösz.
-Beàlítottam pasi vagy ès csajt keresel.
-Nem.
-Mièrt?
-Mert van baràtnőm akinek nem mellesleg megkèrtem a kezèt. Nem fogok minden fèle ribancokkal törődni.
-De csak beszèlsz velük.
-Nem èrdekel.
-Hát jò. Megmondod anyunak,hogy lelèptem.
-Aha.Nick ki ment èn peddig vissza feküdtem az àgyba. Eszembe jutott a regelünk ès a elkezdtem merevedni.
-A ràk essen belèd.
Kopogàst hallotam ezèrt felültem.
-Gyere.
Az ajtò nyilt ès az anyàm jött be rajta. Màr szèp nagy hasa volt. Mosolyogva néztem rà.
-Szia anya.
-Szia kincsem.
-Valami baj van.
-Nem csak.
-Akkor.
-Csak beszèlni szeretnèk veled.
-Hát akk ülj le.Leült az àgyra ès mosolyogva figyelt ràm.
-Hogy vagy?
-Jòl.
-Pici?
-Ő is.
-Remek.Kínossan nèztem rà. Már nagyon règ beszèltünk egymàssal. És ez most fura,hogy csak ùgy spontàn akar beszélgetni.
-És nektek mikor lesz?
-Mi?
-Hàt baba.
-Nem tudom,az előző baba elvesztèse nagyon megviselte Ambert. Nem akarom,hogy megint valami törtènjen. Abba szerintem mind ketten bele halnànk.
-Èrtem. Bìzom benne,ha lesz is gyereketek akkor nem fog semmi sem törtènni vele.
-Èn is.Kínossan el mosolyodtam. Nagyon zavarò volt,hogy erről a tèmàròl akar velem beszèlni.
-Rendben. Hàt akkor èn most megyek,mèg meg kell csinàlnom az ebèdet.
-Okè.Kiment Amber szobàjàbòl. Èn peddig az oldalamra feküdtem. Aztàn szembe tünt valami. Amber telefonja az èjjeli szekrènyen volt a kocsi kulcsa mellet. Az alap,hogy a kulcsàt itthon hagyja,mert àlltalában buszal megy suliba,de a telefonja az èlete azt nem szokta csak így itthon hagyni.
-Istenem,mièrt akarod,hogy àllandòan ugràljak?
Fel àlltam àt mentem a szobàmba ès egy farmerrel,meg egy fehèr pòlòba mentem be a fürdőbe. Be àlltam a zuhany alà ès magamra engedtem a langyos vizet. Meg mostam a hajamt is. Miutàn vègeztem be mentem a szobàmba ès kèt telefonnal a zsebemben ès Àrnyèkkal a jobb oldalamon(mert èn olyan nagy arc vagyok)elindultam Amber sulija felè. Mivel elèg erőssen sötött a nap fel vettem a nap szemüvegemet is.
Amikor meglàttam a partot le lasítotam ès megálltam a közeli parkban. Kerestem egy padot ès elővettem Amber telefonját. Mibel nem zàrja le a telefonjàt csak vèghùztam az ujjam a kijelzőn ès belèptem a nèvjegyzèkbe. Felhívtam a barátnőjèt Kingàt. Valami magyar csaj,viszont itt tanul. Legalábbis nekem Amber ezt mondta.
-Szia.
-Szia Adam vagyok Amber barátja. Szòlnàl neki,hogy jöjjön ki a közeli parkba,mert el hoztam a telefonjàt?
-Amber a völegènyed vàr a parkban!
-Mit keres itt?!
-Mit tudom èn! Biztos egy parkban akarja csinàlni. Itt ügy làttam,hogy jò nagyok a bokrok.Barátnőm felnevetett azon az imádni valò hangjàn èn peddig mosolyogva halgattam.
-Mond neki,hogy mindjàrt megyek csak ezt mèg el pròbàljuk!
-Okè!A vonal màsik felèről egy nagyon hangos hörgèst hallotam aztàn baràtnőm hangjàt hallotam.
-Rendben. Pàr perc ès megy.
-Okè.
-Nem baj,ha én is megyek?
-Nem.
-Na csá.
-Szia.Miután elraktam Amber telefonját elővettem az enyèmet. Felnéztem az Instagram-ra. Semmi èrdekes nem volt rajta max annyi,hogy egy csaj több száz kèpet posztolt magáròl. Mikor felnèztem Amber pont akkor jött oda hozzàm,felálltam ès ùgy vártam meg,hogy oda èrjen hozzám.
-Szia csöpi.
-Helo.Kicsit rekedtessen beszèlt amit szòvà is tettem.
-Szèp a hangod.
-Tudom. Kicsit berekedtem a hörgèsektől.
-Èrtem. Itt a telòd.
-Köszi. Mièrt hoztad el?
-Amikor otthon vagy àllandòan ezt bujod. Gondoltam ez a suliban sincs màskèp.
-Itt nem szoktam annyit hasznàlni,de azèrt köszi.
-Nem nèztem bele.Furàn nèzet ràm aztàn eszèbe juthatot az amikor bele nèztem a telòjàba ès össze vesztünk,vègül el mosolyodott ès a kezembe adta a telefont.
-Mitcsinàlsz.
-Nèzd meg.
-Nem nèzem meg.
-Hàt jò akkor nem tudod meg,hogy mit írt nekem Justin.
-Mit írt?
-Nem mondom meg.
-Hàt jò.Vissza adtam neki a telefont ès magamhoz húztam egy csòkra. Erre több szàz vaku villant fel körölötünk. Elvàltam Amber ajkaitòl ès furàn nèztem rà.
-Merjem megkèrdezni?
-A youtube-on kicsit híresebb lettem a vàrtnàl,így most szinte mindenegyes mozdulatomat le fènykèpezik. Ezèrt nem eszek hambit,se hotdogot,mert ahogy ismerem magam "gyönyörűen" nèznèk ki.
-Jaj te hülye.Azzal az imádni valò mosolyával nèzett rám(kép fent ☝⬆). Én elnevettem magam és magamhoz hùztam mègegy csòkra.
Itt is lenne a kövi rèsz. Az utobbi napokban nagyon sokat hasznàltam az anotalkot ès egyarànt beszèltem perverz ès normális emberekkel. Mivel ott sokat voltam fent itt peddig nem kicsit kèstem a rèszel,de meg hoztam. Rem tetszik. Hamarossan hozom a kövit addigis:✌&❤