-Szia cicàm.
-Szia kicsim.Amikor a sràc rám pillantott elhùzta a szàjàt ès kezet nyùjtott.
-Csà,Denis vagyok.
-Èn peddig Adam.Megràztam a kezèt aztàn Amberre figyelt.
-Emiatt kellett itt hagynod?
-Muszàj volt nemrèg hàzasodot össze az "apàmmal" mit mondhatam volna?
-Igazad van,de este vàrlak vissza a fiùk nem lesznek itt ùgyhogy nyugodtan ki adhatod a hangodat.Fùj ezek most komolyan elöttem beszèlik ki a szexuàlis èletüket? Amber Denis szàjàra tapadt aztàn a nyakàra.
-Kicsim vidd haza a mostohatesòd ès utàna gyere vissza.
-Gyere te is az anyja ugyis megakar ismerni.
-Ès Dèmonnal mit csinàljak?
-Hozd őt is. Màr elèg jòl haladtok nem lehet baj.
-Azèrt rà teszem a szàjkosarat.
-Rendben. Itt megvàrunk.Denis bement mi meg kint àldogàlunk ès vàrunk,hogy Dèmonra rà tegye a szàjkosarat.
-Dèmon egy kutya?
-Nem.
-Akkor mi?
-Egy farkas.
-Ès ő is ilyen kis pici...Nem tudtam befejezni ugyanis a következő pillanatban Denis egy kifejlet farkast sètàltatott velem szembe.
-Mièrt Dèmon a neve amikor ilyen szèp fehèr.
-A làtszat nèha csal Adam. Hiàba vagy szèp,ha benned egy dèmon van.Nem tudtam rà vàlaszolni,Dèmon pontossan elötem àllt ès morgott.
-Mèg mindig szèpnek tartod?
-Egy kicsit para ahogy itt morog.Amber Denis kezèbe adta a màsik pòràzt ès àt vette Dèmonèt az àllat rà nèzett ès halkabb morgàsba kezdett,de Amber pislogàs nèlkül nèzett a szemeibe vègül Dèmon nyüszitve a hàtàra feküdt. Mindketten tàtot szàjjal nèztük a jelenetet ami szerintem fantasztikus volt.
-Vedd le ròla a szàjkosarat.
-De...
-Kicsim bíz bennem.Denis le vette Dèmonròl a szàjkosarat aki idő közben felàlt. Amint megèrezte,hogy nincs elötte akadàly nekem akart rontani,de Amber megàlitotta egy puszta bökèssel. Onantòl kezdve az àllat nem probàlt töbször nekem jönni.
-Èn tudtam,hogy profin bànsz a farkasokkal,de ennyire.
-Csak tudadtam vele,hogy nem díjazom a viselkedèsèt.
-Most,hogy kisèrleti nyùlnak hasznàltatok,mehetünk?
-Persze,de a farkasok között kell lenned.
-Nekem mindegy csak menjünk màr èhenhalok ès az anyàmmal is szeretnèk vègre beszèlni.Nem kellet többet mondanon,màr inditotta is a kocsit ès nègszàzzal hajtott vèg az utcàn. Ezzel a sebesèggel öt perc alatt haza èrtünk. Kiszàltunk a dögökkel együtt a kocsibòl ès elindultunk be. Amikor be lèptunk az anyàm a nyakamba borult ès agyon csòkòlt.
-Vègre itthon vagy,màr nagyon vártalak. Jòl utaztàl? Milyen volt apàddal ez a nyolc èv?
-Tökèletes volt ez a nyolc èv apàval. Ugyanis ő nem röktön vàllàs utàn pasizik ès szed össze olyan palit akinek a mostohalànyànak egy rock ènekes a pasijja!
-Milyen rock ènekes? Miről beszèlsz hiszen az pasijja focista nem rocker.Ès anyàm èszre vette a kèt farkas gazda tinit.
-Amber mièrt hazudtàl?
Òòò...ezt muszàly lessz vèg hallgatnom. Remèlem kidobja a pasit a Dèmonjàval együtt.
-Èn csak nem...èn nem tudtam,hogy mondjam el.
Az anyàm egèsz èletèben utàlta a rockot ès a rockereket. Dràga Amber ennèl többre lessz szüksèged.
-Ez nem mentsèg,hogy hazudsz nekem ès az apàdnak is.
Az ajtòban egy 40-es fèrfi jelent meg.
-Liz èn tudtam ròla.
-Egy ilyen sàtàn fajzat nem fog Amber csalàdi körèbe tartozni rengeteg rosz dolgon ment keresztül ès azis lehet,hogy ez volt az aki megerőszakolta!Amber àrtatlan kèk szeme,teljesen elfeketedet.
-MIT TUDSZ TE DENISRŐL?! MIT TUDSZ ARRÒL A FOGALOMRÒL,HOGY CSALÀD?! AZ ÈGVILÁGON SEMMIT OTT HAGYTAD A FÈRJEDET!RÀ HAGYTAD A TÍZ ÈVES GYEREKEDET!MÈGIS Ő A ROSSZ,MERT BÁNATÀBAN ISZIK!MÈGIS MINDIG JÒZANON MENT HAZA! MIT TUDSZ TE ARRÒL,HOGY KI ERŐSZAKOLT MEG?! KURVÀRA NEM TUDSZ RÒLA SEMMIT!ÈS MILYEN ALAPON FOGOD AZ EGÈSZET DENISRE!?
Beszèd közben megindult anyàm felè ès,ha Denis nem tartja vissza neki is megy. Nem sajnàtam az anyàmat hiszen Ambernek igaza van. Őt se sajnàlom hisz "annyira felkavarta anyám viselkedèse",hogy most a sarokban ül ès "alig kap levegőt Denis peddig kètsègbe van esve". Röhejes. Így megjàtsza magàt csak azèrt,hogy sajnálják.
-Szerelmem nyugodj meg. Nem törtènt semmi baj. Hallod. Kèrlek ne csinàld ezt. Nyugodj le.
Denis arcàn könnyek folynak vèg ahogy Amber teste a földre hull ès nem vesz levegőt.
-Tudod,hogy kell szàjjon àt lèlegeztetni?
-Igen.
-Akkor addig csinàld amíg kihìvom a mentősöket.Denis elkezdi a szàjjon àt valò lèlegeztetèst èn meg kezdek pànikba esni,hisz,ha Amber csak meg jàtsza a rohamot nem àjul el ès Denis nem sírna.
-Bazd meg ne csak àlj ott menj ki ès nèzd mikor jönnek a mentősös!
Ki mentem ès figyeltem a mentősöket aki nagy szirènàzàs közepette àlltak meg a hàz elött. Az egyik oda jött hozzàm míg a màsik kettő be ment a lakàsba egy hord àggyal ès egy lèlegeztető gèppel.
-El tudnàd mondani mi törtènt.
-Veszekedett az anyámmal a következő pillanatban màr a földön ült ès kapkodott a levegő után aztàn elàjult.
-Rendben. Van kocsitok?
-Igen. Mièrt?
-Egy embert eltudunk vinni de többet nem.
-Èrtem.A két mentős kitolta a hordàgyat amin Amber feküdt ès be tettèk a mentőbe a màsik is be szàlt Denisszel együtt ès elmentek. Mi a mostohámmal Amber kocsijàba ültünk ès ùgy követtük a mentősöket.
*Egy òra mùlva a vizsgàlatok utàn*
*Denis szemszöge*
Kètsègbe vagyok esve. Nem veszíthetem el,mert abba èn is bele halnèk. Az egèsz miattam van,ha nem megyek el hozzàjuk akkor nem lenne ez. Most boldogan feküdnènk otthon,samàrolnànk filmeznènk,de mind ezek helyet egy retkes kòrhàzba jutattam. A szòbàbòl megjelenik az òrvos ès egyenessen felèm tart. Amikor oda èr hozzàm vègig nèz rajtam.-Te kivagy?
-A baràtja.
Nyitotta a szàjàt èn meg elfehèredtem a vàlasza hallatàn...
Dèmon:Tudom,tudom egy köcsög fasz vagyok amièrt itt hagytam abba,de hamarossan hozom a következő rèszt ès meg tudjàtok mitöl fehèredett el Denis😨.
Lara voltam.
Peace and Love✌&❤