20.Te meg csalsz?

237 9 0
                                    

Hàla istennek le tellt az egy hèt Amber arra jutott,hogy megszüli a babát ès megtartja. Megigèrte,hogy be mutat az One Direction-nak,hàt nem a legnagyobb az örömöm,de azt mondta Louis-val majd jòl el leszünk.

-Babe mit csinàlsz annyi ideig a fürdőben?
-Hànyok.

Ja igen ez a hànyàsos szarsàg megint vissza tèrt szegènyhez nem èrtem a lányok mièrt szeretik a terhessèget,ha egyszer ennyi hülyesèggel jàr.

-Segítsek?
-Hànyni?
-Aha.
-Hànynàl helyettem?
-Nem.

Semmi vàlasz. Szegèny. Benyitok a fürdőbe Amber peddig teljesen a vècèbe hajolva adja ki magábòl a reggelit. Azt a csekély hat darab tojàst amit ràntottànak csináltam. Kettőnknek. Ùgy gondoltam megfelezzük,de nem így törtènt.
Visszaemlèkezès:
-Bèbi gyere enni!
-Egy perc.

Fèl perc allat le èrt a lèpcsőn ès màr ült is az asztalnàl. Le tettem kèt tànyèrt közèpre peddig a ràntottát. A csalàd többi tagja is az asztalnàl volt,de magunknak èn csinàltam a reggelit.

-Pocak hozol ketchapot?
-Aha.

Elmentem a konyhàba ès a hütőből ki vettem azt a szart amit neki nem nagyon kène enni,de nem szòlok inkàbb semmit,mert mèg èn leszek a hibàs. Vissza mentem az ebèdlőbe ès a kajàt kerestem amit meg is talàltam baràtnőm tànyèrjàn. A felèt már megette ès amikor meg làtott bűnbánon nèzett engem.

-Te mit eszel?
-Hàt arra gomdoltam,hogy majd megfelezzük,de így màr csak piritòst.
-Mèg van,ha kèrsz.
-Azt màr megeheted.
-Köszi.
Visszaemlèkezès vège.

-Ha mèg egyszer ràntotàt akarok enni kèrlek tilsd meg.
-Rendben.

Össze fogtam a hajàt ès mellè ülltem.

-Jobb màr?
-Igen. Ès csak,hogy tudd kinem àllhatom a terhessèget.
-Azt làtom rajtad.

Felàllt ès elment fogat mosni. Amikor vègzet hozzàm bùjt ès az arcàt mellkasomba rejtette.

-Dèlben jönnek a fiùk.
-Niall is itt lesz?
-Igen.
-Remek legalàbb megismerkedik egy nagyon régi baràtommal.
-Ha az öklödről van szò akkor le fogom vágni.
-Én a gyerekünkről beszèlek.

Megpuszilta a mellkasom ès kibontakozott az ölelèsemből.

-Most mit csinàlsz?
-Zuhanyzok?

Le vette a ruhàit ès be állt a zuhany alà. Amikor vègzett ès magàra tekert egy törölközőt be ment a gardrobba. Az a ruha amiben ki jött az haláli:

-Hova mèsz?-Lesz egy találkozòm Justinnal

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


-Hova mèsz?
-Lesz egy találkozòm Justinnal.
-Mikor jössz?
-Egy òra.
-Rendben,de siess mostanában rossz dolgokat hallotam Justinròl.
-Okè.

Adott egy puszit ès elment. Amikor hàtra nèztem az àgyon ott volt a telefonja. Tudom a kòdját ès ezt most ki is hasznàlom. Feloldottam a telefont ès röktön az üzenetek jelentek meg. Az elejère pörgettem ès le ültem az àgyra.

Justin Bieber nevèt a következőre àllítottad:Jus cica😽

Jus cica😽 a következőre àllìtotta a nevedet:Sexy Girl😉

Jus cica😽:Akkor holnap tali
Sexy Girl😉:Igen ès szòlj lècci Shawnnak is.
Jus cica😽:De csak,mert te kèrted.
Sexy Girl😉:Okè. Köcce.
Jus cica😽:Akkor,hogy rendezzem be a hàzat?
Sexy Girl😉:Ahogy megbeszèltük.
Jus cica😽:Rendben. Most megyek majd mèg beszèlünk.
Sexy Girl😉:Oki. Szia. Puszi a pofidra.
Jus cica😽:Ès màshova nem?
Sexy Girl😉:Vagy a pofid vagy semmi.

A következő SMS akkor volt amikor szakítottunk.

Jus cica😽:Minden rendben nem írtàl?
Jus cica😽:Hat òrája nem írsz agòdom èrted.
Sexy Girl😉:Nincs kedvem beszèlni.
Jus cica😽:Mi a baj
Sexy Girl😉:Adam szakítoy velem.
Jus cica😽:Gyere át majd èn meg vígasztallak.
Sexy Girl😉:Nem zavarnèk?
Jus cica😽:Nem. Majd össze izzadunk miközben a Titanic megy a TV-ben.
Sexy Girl😉:Tetszik az ötlet

Ès egyre csak perverzebbek lettek az üzenetek èn peddig egyre biztosabb leszek abban,hogy Amber megcsal engem.

-Adam itt hagytam a...telefonom.
-Igen ez valahogy feltünt. Jò volt utànam Justin farka?
-Te miről beszèlsz?
-Tudod te azt nagyon jòl.
-Bele olvastàl az üzeneteimbe?
-Csak amit Jus cicànak írtàl.
-Semmi jogod nincs a fèltèkenykedèsre.
-Csak ezt az egy dolgot ne mond. Nem voltam neked elèg jò? Nem volt elèg nagy a farkam? Mit tudott neked megadni Justin amit èn nem?
-Semmit nem adott meg nekem Justin. Csak amikor te szakítotàl velem akkor ő meg hallgatott.
-Ja meg hallgata ahogy nyögöd a nevèt. Fogadok a gyerek is az ővé.

Nem hiszem el,hogy kèpes volt megcsalni azzal a...azzal a kis buzival!

-Szakítok veled vègleg.

Hiànyozni fog,de nem èrdekel. Nem hiszem el,hogy az a làny akivel először jövök össze akibe tènyleg szerelmes vagyok ezt teszi velem.

-Jò szakíts velem,de rà fogsz jönni,hogy eddig egyszersem feküdtem le rajtad kívűl màs pasival.
-Miaz,hogy eddig.
-Szakìtotunk azzal fekszem le akivel akarok.

Le szàlltam az àgyàrol ès hangossan "bezàrtam" az ajtòt.

-Nem hiszem el ezeket a ribancokat!
-Mivan tesò?
-Ez a kibaszott kurva megcsalt azzal a Bieber gyerekkel.
-Biztos ez?
-Làttam azokat a kurva üzeneteket. Jus cica volt a beceneve annak a buzinak.

Kicsit megbàntva nèzett ràm ès èn rà jöttem,hogy egy kicsit ezzel őt is szidom.

-Figyelj nem ràd mondtam oké csak mèrges vagyok,mert èn tènyleg mindent megadtam neki ő peddig megcsalt.
-Haver szerintem egyàltalàn nem csalt meg tèged.
-Honan veszed?
-Csak làtom a tènyeket. Pèldàul,ha nem szeretne tèged akkor nem zokogva menne el.
-Nem èrdekel.

Be mentem a szobàmba ès megàltam közèpen. Hirtelen kitört belőlem minden. Romboltam,zokogtam. Szèt tèptem az összes papìrt,földhöz vàgtam a laptopomat,kitèptem a gardròbom ajtajàt,ès pont vàgtam volna bele az öklömet a tükörbe amikor valaki elkapta a kezem.

-Adam àllj le! Elment,most màr nincs èrtelme mèg jobban szètverni ezt a szobàt!
-Mi-miaz,ho-hogy el?

Kètsègbe voltam esve zokogtam ès remeget mindenem. Az nem lehet.

-Adam ő elfog költözni.
-M-mi?
-Elmegy.
-D-de mi-mièrt?
-Azt mondta idèzem "Adam egy kurvànak nèz ès tudom,hogy nem akarja a kèpem bàmulni."
-È-ès a-anyàèk mit m-mondtak.
"Biztos vagy ebben? Mert ugye tudod,hogy Adam nèha megőrül ès akkor mindent ki mond."

Remek az anyàmèk mèg őt vèdik. Ökölbe szorítottam a kezem ès bele ütöttem a tükörbe. Minden csupa vèr,de ezen csak mosolyogtam,jò volt làtni ahogy a szilànkok ki àlnak a kezemből.

Itt is lenne a 20.rèsz remèlem tetszik,mert ezzel most nagyon meszenvedtem. Egyik rèsszel se szenvedtem enyit mint ezzel.
Peace and love✌&❤

Mostohatesò[À.M]Where stories live. Discover now