Amber nem alszik velem màr kèt napja ès Avery se. Tegnap vele ment el a fiùkhoz,de làtszott rajt hogy semmi kedve. Fel tette a VLOG vidit amit màr több milliòan làjkoltak ès komenteltek azonban a videò vègère be jelentette,hogy lehet abba hadja az egèszet. Sokan ellenzik ezt ès köztük èn is. Mind a kettőnket tönkre tettem ő pèldàùl ki szàl az àgyból csak,ha muszàly ès ebbe nem tartozik bele az evès ivàs.
Èn kiszàllok az àgybòl,de csak enni ès,ha WC-re kell mennem. Fel emèsztenek a gondolatok. Az egèszben az a legrosszabb,hogy mindenki èszre veszi,hogy kerüljük egymàst.-Adam nyisd ki az ajtòt!
-Nyisd ki te!Nyitòdik az ajtò ès hangokat hallok.
-Sziasztok fiùk.
-Jónapot Amber-höz jöttünk.
-Nem tudom jò ötlet-e most zavarni Michael,de egy pròbàt megèr. A szobàjában van. Ès ezt vigyètek felvinnètek neki?
-Persze.Hallom ahogy feljönnek a lèpcsőn ès be mennek a szobàba.
-Itt nincs senki.
-Csajszi merre vagy?
-Itt vagyok csak fogd be.Gondolom a takarò alatt lehetett.
-Borzalmassan nèzel ki.
-Kösz a bòkot Calum ez mèg jòl is esett.
-Nem vagy normàlis haver.
-Ezt Kate küldi.
-Burisd rà,mert èn nem fogok enni.
-Enned kell valamit.
-Inkàbb a halàl. Adam biztos örülne neki,ha meg halnèk ùgyse akart mostohatestvèrt.Felzokogott Asthon peddig le tette a tànyèrt.
-Szàljatok ki az àgyambòl.
Gondolom valaki àtölelte,mert kezdett megnyugodni.
-Minden az èn hibàm.
-Fogd be te majom,ha szeretnè nem ribancoznà le ès nem mondanà azt,hogy megis hallhat!
-De,ha nem fogom meg a fenekèt nem lessz fèltèkeny.
-Te meleg vagy.
-Ès Amber vèrszerinti bàttya.
-De ezt mind nem tudhatta!
-Luke ne hibàztasd magad okè? Te azt hitted tud ròlatok vagy ròlad. Èn is kiabàlnèk vele,ha màs csajok màsznànak rà.
-Hàt az biztos,hogy èn is rà màsznèk.Szòval èn mèg a buziknak is bejövök.
-Fiùk nem mennètek ki?
-Nem.
-Mièrt jöttetek?
-Őszintèn.
-Aha.
-Michael Luke ès Calum felakarta pofozni Adamat.
-Ès te?
-Èn?
-Aha.
-Hàt èn le akartam tèpni a herèit amiket utàna megetettem volna vele.Az említett ponthoz nyùltam. Nem,nem a torkomhoz. Amber nevet ez jò. Szeretem a nevetèsèt. Fura,nem? Èn èrtem el nàla,hogy ne nevessen ès mèg is szeretem a nevetèsèt. Ez nem nevetès ez síràs.
-Hè mi a baj.
-Adam...
-Mi van vele?
-Mindig tetszett neki a nevetèsem.
-Nekünk is tetszik a nevetèsed. Lehet beleteszük a kövi klipünkbe.
-Igazad van tök jòl hangzana. Mit gondolsz?
-Megakarok halni.
-Nem nem akarsz.Csörömpölèst hallottam aztàn Calum hangjàt.
-Luke!Mièrt te eszed a kajàjàt?
-Èhes vagyok,na. Ő ezt amugyse szereti.
-Honnan veszed?
-Hmm làssuk csak... megvan,ő a hugom.
-Ma mit fogtok csinàlni?
-Döglünk mint a kutyàk.
-Este àt ugrom.Szerintem mindenki olyan meglepett fejet vàgott mint èn.
-Akkor öten bulizunk egyett.
-Inkàbb tizen.
-Luke miről beszèlsz?
-A pasimròl ès a haverjairòl?
-Van pasid?
-Nem csak tetszik valaki.
-Louis?
-Nèzzètek,hogy vörösödik!
-Hadjad te fasz. Louis is meleg nem?
-Ja csak van pasijja.
-Ò te szegèny. Amm...Nick az a sràc aki itt lakik azis meleg ès mùltkor kèrdezte ki vagy.
-Ès mit mondtàl?
-Hogy a bàttyàm. Csak bòlintott aztàn elment.
-Èrtem.
-Na hercegnő most megyünk,majd küldjük a szőke hercegedett.
-Niallt?
-Nem Lukeot.
-Ne màr.
-Ennyire ne őrülj.
-Küldjètek màr őt.
-Csak nem szereted?
-Még jò,hogy szeretem.
-Ùùù ès mi lesz Adammal?
-Hàt...Nem hallotam semmit,de jòt se sejtettem.
-Èrtem akkor küldjük Niallt okè?
-Rendben.
-De ugye tudod,hogy meg fogtok àllni egy mekiben?
-Aha.
-Okè akkor mi megyünk majd este làtunk. Nyolcra kèsz legyèl.
-Rendben.
Csukòdott az ajtò aztàn a bejàrati is. Gondoltam Amber nincs lemt ezèrt le mentem. Hàt tèvedtem. Amint le èrtem èszre vettem,hogy lent eszik anyàm meg mosolyogva nèzi.-Na mi van nem fogadtad meg a tanàcsom?
-Melyiket is?
-Nèzzük csak...mondjuk amit az öngyilkossàgròl mondtam.
-Adam most azonnal menj fel a szobàdba! Ès addig le se gyere amíg nem higadtàl le.
-Kate hagyd.
-Na ide figyelj te neked nem kell engem megvèdene! Szakítottunk nem emlèkszel?!
-Mi az,hogy szakítottatok?Remek mèg Jackson is kèrdezget.
-Szòval? Miről beszèlsz Adam?
-Nem mindegy az?
-Nem.
-Okè. Jàrtunk egy napot.
-Az nem csak egy nap volt.
-Miről beszèlsz?
-Egy hònapja elvetted a lànyom szüzesègèt. Igazam van.Megàllt bennem az èlet. Honnan tud ròla amikor mindig akkor csinàltuk,ha ők el mentek.
-Adam le feküdtèl a lànyommal?
-Honnan veszed?
-Egyszer haza jöttem ès hallotam ja ès nem vagyok hülye èszre veszem a jeleket. Mièrt nem szòltatok?Nem szòlt egyikünkn se semmit. Nem mertünk.
-Mondjatok valamit!
-Jackson nyugodj le kèrlek?
-Nem Kate,nem nyugszom le uhyanis a fiad le feküdt a lànyommal ès lehet,hogy terhes!
-Adamnak van annyi felelősège,hogy ne ejtsen teherbe lànyokat!
Ennyi volt a szülők idegessek Amber meg sírva bùjik hozzàm. Amikor hozzàm èrt melgsèg futott àt rajtam ès hiàba akartam ellökni magamtòl nem tudtam csak àt öleltem ès hagytam,hogy arcàt mellkasomba fùrja.-Bocsàs meg Csöpi.
Csak bòlintott ès mèg szorossabban ölelt magàhoz. Hirtelen mindenki csöndben maradt ès amikor a szülőkre nèztem akik csak mosolyogtak rànk. Le hajoltam szerelmemhez ès a fülèbe súgtam.
-A szüleink össze beszèltek.
Hàtra nèzett aztàn megpuszilta a karomat.
-Anya ti min mosolyogtok?
-Össze beszèltünk Jacksonnal,hogy kibèkítünk titeket.
-Èszre vettem.
-Hiànyzott az a sok hülyesèg amit csinàltatok.
-Köszönjük. Ugye nem haragszotok?
-Mièrt?
-Hàt,hogy mi lefeküdtünk.
-Nem.
-Amugy anya nincs igazad Amberrel tènyleg nem hasznàltunk gumit.
-Mi?
-Elvoltunk foglalva a rànk törő vàggyal ès elfelejtettük a gumit.
-Adam Richard White,ha teherbe ejted ezt a lànyt esküszöm pàros làbbal ruglak ki itthonròl.Azok az ideges arcok,de gondoltam hùzom mèg az agyukat.
-Hàt nem szeretnètek kisunokàt?
-Mèg nem.
-Hàt mikor? Hamarossan tizenkilenc èvessek leszünk.Màr nem bírtam tovàbb azokat a meglepett ès ideges fejeket bàmulni. Ùgy tőrt ki belőlem a nevetès mint a vulkàn ès amikor rà jöttek,hogy mi is történt velük ők is nevetni kezdtek viszont Amber csak àllt ott ès nèzett maga elè. Mikor abba hagytuk a nevetèst felmentünk a szobájàba.
-Hàt te mièrt nem nevettèl velünk?
Idegessen kutatott a telefonja utàn. Ès mèg csak a kèrdèsemre se válaszolt.
-Hol az a telefon!?
-Az èjjeli szekrènyeden.
-Köszi.Fel kapta a telefont ès nèzni kezdett valamit,ha jòl làttam a naptàrat. Le ültem mellè ès ènis tanulmànyozni kezdtem. Rohadtùl nem èrtetem belőle semmit.
-Babe ez milyen naptàr?
Remegett a keze èn meg agòdni kezdtem.
-Ez egy menstruàciòs naptàr.
-Valami baj van?
-Ha nem beszèlnél folyton rà jönnèk!Nem szòltam semmit csak nèztem ahogy szàmol.
-Òhh...hàla Istennek.
-Mi az.
-Nem vagyok terhes!
-Ezt,hogy èrted?
-Adam mi tènyleg nem használtunk gumit.Unatkozom,de nagyon. Na mindegy. Itt van a 13.rèsz.Remélem tetszik.
Peace and love ✌&❤