-Amber el fogunk kèsni!
-Egy perc és jövök.!
-A konyhàban leszek!Nem jött vàlasz èn oeddig el mentem a konyhába csinálni valami ehetőt,mert 100% hogy a cèges bulin ahovà megyünk nem fogok polipot enni. Èppen elèg,hogy öltönyben kell lennem.
-Mehetünk?
-Amber mèg öltözik.
-Rendben akkor majd gyertek utànunk. Amber tudja hova kell menni.
-Mièrt nem Nick ès a pasija megy?
-Azèrt,mert Ambert ismerik Ninck peddig meleg és azt hamar èszre vennèk.
-Èrtem.
-Okè. Mi most megyünk majd gyertek.Mielött bàrmit mondhattam volna Jackson-nak,elment anyàval eggyüt. Pár perc utàn Amber jött le a lèpcsőről egy gyönyörű ruhàban.(kèp fent☝⬆⬆)
-Gyönyörű vagy.
-Köszi.
-Mehetünk?
-Aha.Meg csòkòltam ès a derekàra csùsztattam a kezem. Amikor kezdtem nagyon elmèlyülni a csòkkal eltòlt magàtòl ès felvette a kocsi kulcsokat.
-Szexi ez a ruha.
-Tudom.
-Egoizmus.
-Ne sèrtegesd az egom jò?Adtam neki egy puszit ès hagytam,hogy elinditsa a kocsit.
Amikor az òràmra nèztem rà döbbentem,hogy jò sokat kèstünk.-Kapaszkodj.
-Mi...Mielött befejezhettem volna a mondatom egy jò nagyot fèkeztünk. Mèg szerencse,hogy hallgatam a baràtnőmre. Amikor ki száltunk jò messze àllt tőlem ès ùgy indultunk be. Amint be lèptünk a terembe èn màr ki is fordùltam elis tudtam volna szökni,ha Amber nem kapja el az öltönyöm nyakàt ès nem rànt vissza.
-Èn ettől hànyok.
-Èn is,de muszàly itt lennünk.
-De mièrt kèk ès lila minden?Nem szòlt semmit csak elengedett ès elindùlt be,èn is mentem utána csak elötte ki símítottam az öltönyöm. Pff kit akarok be csapi,ùgy hagytam ahogy volt.
-Na szòval,akkor te ès Adam mòstohàk vagytok?
-Igen.
-Àà ő az?Amikor Amber hàtra nèzett idètlen fejjel kezdtem el integetni,ő csak megràzta a fejèt ès mosolygot. Amikor oda èrtem le ültem ès feltünően unni kezdtem az agyam.
-Adam mesèlj egy kicsit magadròl.
-Szeretek aludni ès enni. Meg szexelni.Amber fejbe csapta magàt ès szerintem nagyon azon gondolkozott,hogy mièrt is jött velem össze.
-Ès van is barátnőd vagy csak letàmadod ami èl ès mozog?
-Van baràtnőm.
-Igen ès,hogy hívjàk?
-Amanda.
-Szèp nèv.Amber felàllt ès elment engem peddig ott hagyott azokkal az idegesítő emberekkel.
* Amber szemszöge*
Adam nem nòrmàlis. Komolyan ki az a hülye aki bevalja,hogy szereti a szexet. Ettől függetlenül imàdom minden hülyesègèvel együtt.Ùgy tünik nagyon el gondolkaztam,mert èpp most mentem neki valakinek aku magára öntött valami lötyöt.
-Ùr isten annyira sajnàlom.
Amikor felnèztem Justin cuki fejèvel talàltam szembe magam.
-Semmi baj.
-Te,hogy kerülsz ide?
-Meghívott az apukád.
-Èrtem.
-Na lèpek,mert a szüleimnek szánt trutyi a hasamon végezte mehetek ùjèrt.
-Menjek veled?
-Megtisztelsz.Elmosolyodtam és Justinnal együtt elindultunk inni valòért. Amikor oda adtuk szüleinek felém fordult és feltünően nèzett.
-Miaz?
-Semmi csak mèg mindig nem èrtem,mièrt vàrtam anyitt.
-Hè mi megpròbàltuk az,hogy nem jött össze az már màs kèrdès.
-Tudom. Ès remèlem Adam tudja,hogy milyen szerencsèlye van.Amint Justin befejezte a mondatàt jelzett a telefonom,hogy jött egy üzenetem.
Pocak😜:mikor jössz visza?
Me:menj ki a kocsihoz mingy megyek èn is.
Pocak😜:oks.-Nem akarsz el jönni velünk?
-Hova?
-Haza megyünk. Èn ès Adam.
-Elengednek?
-Inkább megszökünk. Jösz?
-Aha.*Adam szemszöge*
Amilyen gyorsan csak tudtam a kocsihoz mentem ès vàrtam,hogy barátnőm meg jelenjen,de amikor nevetèst hallotam nagyon meglepődtem,hogy Justin is vele van.-Hàt ez?
-Nem ez hanem ő,ès azèrt jön velünk,mert unatkozik meg ugyan úgy utàlja a lilát mint te.Magamhoz húztam ès meg csòkoltam amolyan "fèl òràja nem adtam csòkot"fèle volt. Amikor elengedtem beszàltunk a kocsiba ès elindultunk haza. Justin ès Amber is dùdolt valamit ès ez fura volt mert tökre ugyanolyan vòlt csak egy mèlyebb ès egy vèkonyabb hang keveredett.
-Ez mi?
-Mi?
-Amit dùdoltok.
-Nem ismered?
-Ki ènekli?
-Justin Kibaszottùl helyes ès kibaszottùl itt ül a hátsò ülèsen Bieber.
-Mindig szeretem hallgatni a rajòngòim,de ilyet mèg nem hallotam tőlük.
-Mindegy,ez kèrlek szèpen a Let me love you. Amit ez a sràc ènekel ès hiàba vagy te a pasim szèpen osztozòl rajtam,mert amiòta èlek ő a kedvenc ènekesem.
-Ez negtisztelő.
-Ez fura.
-Haza èrtünk.Kiszàlltunk a kocsibòl ès be mentünk a házba. Ott viszont Àrnyèk Justinra ugrott ès az arcàt kezdte nyalogatni.
-Jòl van nagy fiù èn is szeretlek,de màr ragad ràm a ruha ès mèg a nyàlad is.
Miutàn nagy nehezen elvàltak egymàstòl Justin elment zuhanyozni. Amber peddig velem együtt a konyhàba ment.
-Valami baj van?
-Mièrt?
-Szòtlan vagy.
-Nincs mit mondanom.
-Szererlek Pocak. Jöhet bàrmilyen ènekes akkoris te leszel az akièrt meghalni is kèpes vagyok.
-Tudom Csöpi.Èpp csòkoltam volns meg amikor Nick hangjàt hallottuk meg.
-Ööö...sràcok mièrt van Justin ruhanèlküli ès mellesleg nagyon helyes Bieber a fürdőnkben?
-Le öntötem.
-Èrtem,de mièrt pont a mi fürdőnkben fürdik?
-Mert a céges bulin talàlkoztunk èn vèletlen le öntöttem ès ide jöttünk itt le tud fürödni ezèrt van a fürdőnkben.Ninck csak bòlintott ès inkàbb elment csinàlni magànak egy szendvicset,miutàn fel ment Justin is megjelent egy alsòban.
-Mièrt bàmul az a sràc a lèpcsőről?
-Mert meleg.
-Èrtem,tudsz adni ruhát?
-Persze.Utànuk mentem,mert kiváncsi voltam,hogy honan a rákbòl van Ambernek fèrfi ruhàja. Amikor be mentünk a gardròbba egy dobozbòl elő vett egy fehèr pòlòt ès egy fehèr gatyàt ami pont jò volt Justinra.
-Ööö...merjem megkèrdezni?
-Van itt pàr ruhàjja Justinnak.
-Aha. Èrtem.Itt is lennèk a kövi rèszel. Elöbb hoztam volna,ha a WP nem töröl 1200 szòt.
Remèlem tetszik.
✌&❤