Hatalarım varsa affola. İyi okumalar~
-----------
Baekhyun kafasını yediği yemeğinden kapının çalmasıyla kaldırdığında içini bir heyecan alıp götürmüştü.
Tam da onun doğum gününde, eve biri mi gelmişti?
"Benim küçük bebeğim için şanslı bir gün ha?" Babası yediği yemeğini bırakıp ayağa kalktığında Baekhyun küçükçe gülümsedi. Yaptığı yanlış hareket ile babasının gözleri ona kötü bir şekilde bakmaya başlamıştı. "Gülümseyip durma Byun Baekhyun. Yoksa bugünün hediyesi yerine ceza yiyeceksin."
Baekhyun gülümsemesini fark etmesiyle hızla ciddi haline büründü. "Üzgünüm baba, gidip kapıyı açayım."
Baekhyun artık yemek istemediği yemeğini bırakıp ayağa kalktı ve kapıya koştu.
Bugün diğerlerinden farklıydı. Bugün 6 yaşına girmişti.
Babasının ona verdiği bir sözü vardı. Gerçi, bu bir söz değildi. Bu bir kuraldı fakat yine de o babasından bunun için söz vermesini istemişti.
O söz ise tam 6 yaşına geldiğinde adam öldürmesine izin vermesiydi.
Bunun için çıldırıyordu! O hep kapıyı açıp sevimliliği ile insanları kandırıyor, ardından abisinin karanlık odayı hazırlamasına yardım ediyordu. Fakat bugün farklıydı. Bugün, artık abileri ve babası yerine o bu işi yapacaktı!
Silah taşımak onun için biraz zordu. Silahlar ağırdı ama sorun değildi. Babası ona yardım ederdi.
Heyecanla terlemiş elleri ile kapıyı açtı ve sevimlice gülümsedi. "Buyrun, efendim."
"Tanrım, sonunda." Fazla uzun olmayan ve takım elbise giymiş bir adam umutla ona bakıyordu. "Bu evde birinin yaşadığı hakkında bile endişeliydim artık."
Cidden, gele gele takım elbiseli bir moron mu gelmişti? Baekhyun bir kadın öldürmek ve onun elbiselerini almak istiyordu. Bu adamın elbiselerini alamazdı ki! Büyük ihtimalle babası alırdı.
"Şey, arabamın lastiği aniden patladı ve yardım isteyecek başka bir yer yoktu. Bana yardım edecek bir büyüğünü çağırır mısın?" Adam hafif bir sinirle söylediğinde Baekhyun gülümsedi. "Elbette, hemen çağırıyorum."
Böyle durumlarda gülümsemesi işe yarıyordu ve ancak böyle zamanlarda babası gülümsemesine kızmıyordu.
Hızla arkasını döndü ve mutfak kapısının önünde onu bekleyen babasının yanına gitti. "Baba, onu öldürmek için 3 gün beklemem mi gerekecek?"
Adamın duymaması için sessizce sorduğunda babası saçlarını karıştırdı. "Bugün senin doğum günün. Bu yüzden onu gece öldürmene izin vereceğim. Fakat bu bir daha tekrarlanmayacak."
Baekhyun kocaman gülmek istese de, sadece sevindiğini belli ederek babasına sarıldı. "Yaşasın! Sağol baba."
"Bana sarılmayı bırak Baekhyun ve Woohyun ile aşağı inin." Baekbom babasının yanına geldiğinde arkadan abisi Woohyun söylendi. "Yemek bile yiyemiyoruz doğru düzgün. Bu çok sıkıcı."
"Söylenme Woohyun. Çabuk olun." Babası azarlayarak söylediğinde Baekbom ile odadan çıktılar.
Sonunda o adamı yakalayacak ve öldürecekti. Bu çok heyecanlıydı ve 3 gün beklemek de zorunda değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Until It's Gone || Chanbaek
Fanfic"Neden saçların gri senin?" "Sen neden hastane kokuyorsan, ondan."