part 5

1.2K 74 9
                                    

Miután Niall száját elhagyta egy sikítás azonnal berángatott a konyhába.Elösször hebegett-habogott de utánna végre sikerült belekezdenie mondókájába.

-Ez mi volt?Harry ő Louis!Dave haverja,aki próbált megölni!!Te normális vagy?-erre csak bólintani tudtam,de nem tettem jól mert Niall csak dühösebb lett.

-Niall,szerintem emlékszel hogy a suliban mondtad neki hogy beteg vagyok...-és elmondtam neki hogy Louis mint mondott.Csak hümmögött és bólogatott majd megszólalt.

-És te elhiszed neki mindezt?-csak a vállamat rántottam.Bár még én magam se tudom hogy másodszorra is bíznom kellene benne.De a csókban hihető volt minden.Ott éreztem hogy komolyan gondolta.

-És mi volt az a csók?-tért rá a lényegre.

-Nem tudom de..csodálatos volt és szerintem...tetszik nekem Niall!Louis bejön!!Érted?-az álla már véglegesen a padlót érintette.Szerintem még a Föld magváig is eljutott.

-Te most csak viccelsz?-röhögött fel szarkasztikusan.-Ugye nem?Harry ugye még nem jártok?-tette fel komoly kérdését.

-Nem dehogy.-bár...Nem Harry!Fejezd be!Ohh miért nehéz irányítani az érzéseinket?Niall csak sóhajtott majd halkan megszólalt.

-Figyel visszamegyek a suliba mert lyukas óránk van és tudom hogy ma találkoznál Louisval és megengedem hogy maradjon.-a nyakába ugrottam s szorosan öleltem.-De egy feltétellel!-figyelmeztetően tartotta fel mutatóujját.-ha nem fektet meg!-arcom megint erős pírbe borult s fejet ráztam.

-Oké.-s visszamentünk a nappaliba ahol Louis a csoki összetevőit olvasgatta.Amint meghallotta az ajtócsapodást egyből rám nézett.

-Szerintem az a csoki már vagy ezerszer megolvadt úgyhogy add ide és beteszem a hűtőbe,később megesszük.-mosolyogtam s csokival a kezembe léptem be a konyhába.Amint be akartam tenni a hűtőbe a csokin kis üzenetet találtam.

"Hamar edd meg és jobban is leszel.

Louis :)"

Elmosolyodtam kis üzenetét látva s visszamentem a nappaliba.A laptopom már ott volt.

-Mit nézzünk?-kérdeztem miközben kerestem a filmek közül valamit.

-Nem tudom,Démonok között 2.?-kérdezte vállát felhúzva.

-Azt már láttam de rendben legyen.-sóhajtottam.

-Én is de szerintem nagyon jó.-mosolygott.

Miközben néztük a filmet,mellkasára hajtottam a fejem s ő játszott rakoncátlan tincseimmel.Néha-néha lágy csókot nyomott homlokomra.Tetszett ez az érzés.De vajon mi lesz velünk?Járni fogunk?

-Louis kérdezhetek valamit?-néztem rá de a filmet nem állítottam meg.Úgy is már láttuk.
Bólintott.

-Te meleg vagy?-kérdésemre ismét bólintott.

-Igen Harry az vagyok,és tudom hogy te is.-meglepett nyugodt válasza.-És tetszel nekem.De nem szeretnék elhamarkodni semmit és...lehetnénk barátok extrákkal?Már úgy is megcsókoltalak és te is engem és tudom hogy én is tetszem neked.-hadarta.Igazi gondolat olvasó.

-Igen lehetnénk barátok extrákkal,és te egy gondolat olvasó vagy.-már leheltem ajkaira s lassan tapadtam rá.Elösször lágy volt de utánna egyre durvább.Majd felfaltuk egymást.
Tényleg szeretem és jobb hogy egyenlőre csak barátok extrákkal.Igaz még nem ismerjük egymást de ha többet lógunk akkor simán menni fog.Abba hagytuk vad csókunkat s elkeztünk beszélgetni.

-Mesélj magadról.-csukta le a laptopot s egy sóhajjal belekezdtem.

-Hát...

Hi!!Ez egy újabb rész újabb csók!

És huh!!Köszönöm a több mint 100 olvasót!!És köszönöm a voteokat és komikat!Hamarosan hozom az új részt!!

Vixy ♥ xx

Vad Vágyaink L.STempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang