-Menni kéne a suliba nem?-kérdezte Louis reggeli rekedtes hangján.
-Még van időnk.Csak 6:18 van.-ásítottam.
-De még haza kéne mennem a ruháimért.És...-nézett félre amin kuncogtam.
-Majd keresek neked az én ruháimból.Biztos van még egy pár kinőtt.Sőt van mert Niallnak is adtam párszor ruhát.
-Mióta ismeritek egymást Niallel?-kérdezte s elkezdte simogatni a hasam.Sóhajtottam mert ez kurva jól esett.
-Első osztály óta.-kezei lejebb vándoroltak s már V vonalamon húzta végig ujjait.A jóleső érzés miatt egy aprót nyögtem mire Lou felnézett rám s hatalmas vigyor terült szét arcán.Keze még lejebb ment s már majdnem elérte félig merev büszkeségem mikor megköszörűltem a torkom s kibújam a meleg és puha ágyamból.
-El kellene készülni.-mentem szekrényemhez s kivettem egy törülközőt.-Menj el zuhanyozni.-dobtam neki a puha anyagot és értetlenül nézett rám.-Ja ott van az ajtó.-mutattam a szobámban lévő másik ajtóra.Szerencse hogy van saját fürdőszobám.-Mindent megtalálsz a polcon.
-Köszi.-majd eltünt a nyugalomszoba ajtaja mögött.
Addig én is kerestem magamnak ruhát.Egy egszerű fekete csőgyatya és...na jó melyik pólómat vegyem föl?Válsztásom egy sima fehérre esett és mikor lehajoltam a fiókomba keresni egy tiszta alsót.Louis lépett ki a fürdőből,a derekára kötött törülközőben.Beharapott ajkakkal néztem.Lassan közeledtem hozzá és mikor megálltam zavartságot vettem észre arcán.Szemeim a törülközőt figyelték s mutatóujjamat bedugtam az anyag és Louis bőre közzé.Lou arcát erős pít borította s dadogni kezdett.
-M..it..cs..in..álsz?-nézett az ujjamra ami lassan húzta lejebb a büszkeségét takaró anyagot.
-Louis nem kell takarnod mert nekem is van,és így is úgy is meg fogom nézni azt a méretet.Sőt még kényeztetni is fogom.-súgtam fülébe.Bár nem tudom mióta vagyok én ilyen perverz de tetszett.Persze még Louisval nagyon az elején járunk és csak az ami köztünk van az barátság extrákkal.
Már félig látszott férfiassága mikor kihúztam az ujjam s nekidobtam azokat a ruhákat amit találtam.
-Mindjárt jövök.-kacsintottam majd én is mentem zuhanyozni.
Mikor kiléptem a fürdőből Louis az ágyamon ült és mintha...gondolkozott volna?A fekete csőnadrág és póló irtó szexin állt rajta.
-Te normális vagy?-sziszegte fogai közt de látszott rajta hogy mindjárt elneveti magát.
-Teljesen.-elésétáltam majd ledöntöttem az ágyra,és ráültem a csípőjére.Ahogy férfiasságunk összeért hatalmasat nyögtünk.
-Harrieehhh.-suttogta Louis.Az órara néztem ami 7:30-at mutatott.Leszálltam róla és fölkaptam az iskolatáskámat.-Öhm az én táskám otthon van.Még van időnk?-kérdezte s egy bólintással fölkaptam a kocsikulcsot és kiléptünk az ajtón.Anya még alszik,mert ma szabadnapos és inkább nem ébresztem föl.Ezért írtam neki egy SMS-t hogy elvittem a kocsit.
Amint Lou elment a táskájáért addig én a kocsiba vátam.Szép kis kertesházuk van és az előkertben tele virágokkal.Biztos az anyukája imádja a virágokat.Louis kilépett,és bepattant a kocsiba.
Amint odaértünk Louis megragadta a karom s mélyen a szemembe nézett.
-Ma kerüld el Dave-et oké?-komolyan mondta és csak bólintottam.
Remélem nem fog a közelembe jönni...
Hi babes!Sorry hogy tegnap nem raktam fel részt de szombaton esküvőre megyek és sokat kell készüni!És még ajándékba egy festményt is csinálok az ifjú párnak és sokat kell dolgoznom rajta!Lehet vasárnap több részt rakok fel!Vagy ahogy tudok írok nektek!Tényleg nagyon sajnálom!Remélem tetszik hagyatok nyomot!
Vixy ♥ xx
DU LIEST GERADE
Vad Vágyaink L.S
RomantikLarry Stylinson Ha érdekel,akkor jó olvasást kívánok!♥ -Vixy 20. helyezés Larry Stylinson néven: 2021/01/28