part 15 《+18》

1.5K 50 2
                                    

Zayn,vagy mit tom én kicsoda,a kezembe nyomott egy poharat valami kék cuccal benne.Nem tétováztam,egyből lehúztam.Az alkohol csak úgy marta a torkomat.Louisra néztem de nem volt mellettem.Ígyhát próbáltam megkeresni s a konyhában találtam Zaynel.Már látszik rajtuk hogy sokat ittak,és én is beszálltam az ivásba.Pár perc múlva már teljesen le részegedtem.

-Megyünk táncolni?-kérdezte Louis nehezen forgó nyelvel,mire bólintottam.Szerintem amit én csináltam az minden volt csak nem tánc,de Louis úgy rázta a csípőjét hogy nekem a nyálam csorgott.Szó szerint.Magamhoz húztam s a mellkasomnak csapódott.

-Ne rázd így a segged mert megbaszlak.-mondtam a füléhez hajolva amit meg is haraptam s áttértem a nyakára,de ő csak folytatta,majd megmarkoltam kerek fenekét.Ígyhát fölmentünk az emeletre mire egy nyitott szoba ajtót találtunk.Bementünk s egyből egymás ajkára tapadtunk,közben levettük egymásról a ruhát.Mikor már semmi nem volt rajtunk Louis az ágyra lökött s a nadrágjához ment majd kivett egy óvszert.

-Harry szólj ha hagyam abba.-mondta a szemembe nézve.Kettő ujját a számhoz tartotta.Elöször nem értettem mit akar de utána leesett így elkezdtem benyálazni azt.Az óvszert magára görgette s egyik ujját belémnyomta.Felsikítottam a fájdalomtól mire Louis abbahagyta.

-Folytasd.-lihegtem,majd folytatta.A hátam olyan ívbe feszült hogy csoda ha nem tört még el.Már kettő ujja volt bennem mikor már úgy érezte elég tág vagyok,elhelyezkedett a bejáratomnál s lassan jött belém.A lepedőt markolgattam fájdalmamban.

-Mindjárt jó lesz.-suttogta a fülembe s mozogni kezdett.Egyre gyorsabb volt a tempója.A szobát nyögéseink töltötték be.Kezeim Lou formás seggére helyezkedtek ezzel irányítva gyorsaságát.Élvezettel teli volt amit csinált s ajakimra tapadt ezzel elterelve a figyelmem.Közben az egyik kezét a farkamhoz vezette s verni kezdte.

-Oh Harry...Mindjárt.-nyögte Louis majd pár perc múlva elélvezett,s kihúzódott belőlem.Utánna én is eléveztem,majd Louis lenyalta a hasamról a fehér folyadékot.

-Köszönöm.-suttogtam majd felöltöztünk.Vagyis csak Louis mert én megmozdulni se bírtam.-Louis.

-Hm?-fordult felém.

-Segíts.-nyöszörögtem.

-Ohh.-sietett felém majd nagy nehezen de felöltöztem s lábra álltam.-Én köszönöm.-mosolygot majd kiléptünk a szobából.

-LOUIS!-ordította túl a zenét Zayn.-Hova mentek?

-Haza.-sóhajtott Louis.

-Ohb szóval ti..-mutatott hol rám hol Louisra.

-Igen lefeküdtünk.-bólintott Louis.

-Akkor sziasztok.Majd a suliban összefutunk.-köszönt Zayn.

-Ő is a suliba jár?-kérdeztem miközben az autóba ültünk.

-Igen.Csak eddig azért nem láttad mert elutazott és most jött haza.-tette kezét a combomra.

-Louis.-néztem rá egy pillanatra a piros lámpánál.

-Igen?

-É..én többet érzek irántad mint barátság extákkal.Tényleg nem tudom hogy mi van velem de szeretlek és már régóta szeretnék kérdeztni valamit.-most be kellett vallanom neki hogy mit is érzek.

-Harry ugyan ezt érzem csak nem mertem elmondani.Féltem hogy elutasítasz,vagy megutálsz.És én is kérdezni szeretnék valamit.-ledöbbentem.Ledöbbentem azon amit mondott.Louisék garázsába álltam be.Ahogy kiszálltunk bementünk a házba és egyből a nappaliban lévő kanapéra ültünk.

-Akkor kérdezz.-mondtam.Mert amúgy nem tudom hogy hogyan kérdezzem meg.

-Nem kérdezd meg te!-sóhajtotta, majd a szemébe néztem.

-Nem te!-nem merem.

-Akkor 3-ig számolok és egyszerre kérdezzük.-néztett ő is az én szemembe.

-1...2...3...

-Leszel a barárom?-kérdeztük meg egyszerre.Szóval ő is ezt akarta.

-Igen Harry.-tapadt az ajkaimra s lágyan megcsókolt.Érezrem ebben a csókban hogy ő mit érez.Szeretetett.Szeretetett érez irántam ahogy én is iránta.

-Szeretlek Louis.-mosolyodtam el.

-Én is szeretlek Harry.-tapadt ismét az ajkaimra.Elváltam s kiléptem az ajtón majd ház elé mentem.S ordítottam hogy egész London megtudja.

-SZERETLEK LOUIS TOMLINSON!-

Hát gyerekek sorry ha nem lett olyan jó a +18-os rész merthát ez volt az első amit írtam.Megértem ha nem tetszik, de akkor írjátok meg komiba és kijavítom.ÉS VISSZATÉRTEM!Nagyon jól éreztem magam,és aki még nem járt Miskolc-tapolcán annak nagyon is ajánlom.A Barlangfürdő,a bob hát ezek eszméletlenek.Főleg a bob.Nagyon hosszú a pálya és nagyon jó amikor lefele mentek!

Vixy ♥ xx

Vad Vágyaink L.SOnde histórias criam vida. Descubra agora