Louival ismét vad csókba kezdtünk.Nőies fenekét markolgattam de ezt az ő apró keze megállította.
-Ma te már kényeztettél.Most én jövök.-ezt a Louist kerestem.A vadóc Louist.
Fölkisértem a szobámba és teljes erejével lelökött az ágyra.
-Mindjárt jövök.-s kilépett az ajtón.Már lihegve vártam,de amikor visszajött a kezében egy fekete csipkés bugyi volt.-Ezt neked vettem és szeretném ha szombaton fölvennéd mert nálam fogsz aludni.-dobta a sarokba az említett ruhadarabot,s közelebb jött hozzám.Pólóját azonnal levettem,majd ő is az enyémet.Lou egy csókot nyomott ajkaimra,majd áttért a nyakamra s szívni,harapni,és csókolni kezdte azt.A torkomból mély nyögések jöttek.Egyre lejebb haladt s elérte a nadrágom.Lassan kezdte le húzni a boxerommal együtt.Amint teljesen lehúzta rólam,merev férfiasságom egyből a hasamra csapódott.Lou nem bírta tovább s egyből bekapta hosszomat.
-Csak ne fogazz.-kértem suttogva de minta nem hallotta volna,puha ajkaval,nyelvével s fogaival együtt szopni kezte.Mély nyögéseim s zihálásom hangjai töltötték be a szobát.Lou gyorsabb tempóra kapcsolt mire azt hittem hogy megalok az élvezettől.
-Mi...nhhh..djáhrth.-ziháltam s egy perc sem kellett Lou szájába élveztem amit le is nyelt.
-Tetszett?-kérdezte s betakart minket.
-Kurvára.És ha legközelebb azt mondom hogy ne fogazz akkor ne fogazz.-próbáltam lélegzetemem kicsit lassítani ami sikerült is.
-Talán.-ez volt az utolsó szó amit hallottam s elaludtam.
***
Lou édes hangját hallottam,hisz az nem lehet biztosan álmodom.
S lágy csókokat éreztem testemen végighaladni.Kinyitottam a szemem s két rikító kék szemet láttam.-Jóreggelt csipkerózsika.-adott az orromra egy puszit és az ajkaimra.
-Jóreggelt.-mondtam rekedt hangon.-Mennyi az idő?
-Fél hét.-csókolt meg Lou s nyelve azonnal bejutást kért.Csókcsatánkat erős kopogás zavarta meg.
-Gyere.-kiabáltam s egy szőke buksit vettem észre.
-Harry ugye nem csináltatok semmit?-nézett félmeztelen testemre.Vagyis meztelen mert alsó sincs rajtam Lou miatt.Így félig a takaró takar.
-Csak leszoptam.-kacsintott Lou s Niall kidülledt szemekkel meredt rám.
-Kimennétek mert én kmh...-Niall azonnal kiment de Lou maradt.
-Én már láttam úgyhogy mindegy.-vigyorgott majd egy szemforgatás kíséretében a szekrényemhez léptem.
Ahogy lehajoltam a boxeres fiókomhoz egy nyögés hallatszott mögüllem.-Harry miért kínzol.-tette merev farkára a kezét a vadóckám.Most vettem észre hogy más ruha van rajta mint tegnap.Azok nem az enyémek.
-Ohhh foglak én még kínozni,de te az éjszaka közepén hazementél tiszta ruháért.-kérdeztem rámutatva a Nirvana-s pólójára.
-Nem csak hoztam magammal mert tudtam hogy miután a kicsi Harryvel játszottam te aludni fogsz reggelig.És én nem mentem volna haza mert tök jó volt nézni ahogy aludsz.-azt hittem ott helyben elolvadok.Észbekaptam s bementem a fürdőbe.
Gyorsan lezuhanyoztam,és amikor kimentem nem az várt amire számítottam.
Hi!Ma még volt egy kis időm úgyhogy megírtam ezt a vadóc részt!Sajnálom hogy rövid lett de ennyire volt csak idő.Remélem tetszik!Hagyatok nyomot és szép hétvégét mindenkinek!!
Vixy ♥ xx
YOU ARE READING
Vad Vágyaink L.S
RomanceLarry Stylinson Ha érdekel,akkor jó olvasást kívánok!♥ -Vixy 20. helyezés Larry Stylinson néven: 2021/01/28