part 14

886 55 0
                                    

Reggel szinte egyszerre keltünk fel.Az órára néztem ami 10:30-at mutatott.Vagy már dél van.Louis egyből az ajkaimra hajolt s lágyan megcsókolt.A szokásos reggeli csók.Mivel ma szombat van ezért nem csinálunk semmit.Csak pihi.Vagyis nem tudom mit tervezett Louis.Megtettük a "reggeli"rutinjainkat,majd kajáltunk.Amíg Louis csinálta a piritósokat addig én hátulról átöleltem derekát s lassan ide-oda ringattam.

-Harry ne csináld mert elalszok.-ásította,mire a piritósokhoz nekiálltunk enni.Louis olyan aranyos amikor álmos.Evés közben néztem mire egy csábos vigyor ült arcán.Amint befejeztük Louis fölállt és az ölembe ült s hevesen csókolni kezdett.De én eltoltam.

-Mit csinálsz?Csak nem kanos vagy?Rögtön mikor felkelsz?-röhögtem ajkaira.

-Mivel ma szombat van,azt terveztem hogy elmehetnénk egy buliba.Sőt már meg is terveztem hogy hova és este megyünk.-mondta de az ölemből még mindig nem szállt ki.

-És addig mit csináljunk?-kérdeztem.

-Menjünk vasárolni.Anyu hagyott itt nekünk egy csomó pénzt.-vasárolni?Tudom hogy kell a bulira cucc de mégse húzhatom le Lou anyját.

-De...

-Semmi de Harry.Tudom hogy mire gondolsz,anyunak van egy csomó pénze és azért hagyta itt hogy neked is meg nekem is vásároljunk!-szakított félbe mire egy sóhaj szakadt ki ajkaimból.

-Rendben.-húztam a számat.

-Helyes.-s kiszállt az ölemből majd mentünk öltözni.

A pláza felé vettük az irányt mikor asszem Lottie szólította le.

-Hey Loui!-futott oda hozzánt egy másik lánnyal.

-Sziasztok!-köszöntünk.

-Lottie Danielle,Ő itt Harry.Harry ő itt Lottie és Danielle.Lottiet már biztos láttad.-mutatott be.Dani derékig érő barna hullámos hajával s apró termetével nagyon szép volt.

-Ti is plázázni mentek?-kérdezte Lottie mire Lou bólintott.

-Jah Lou elráncigált.-forgattam szemet,amin csak a lányok nevettek Lou pedig durcázott.-Ne durcizz cukipofi!-gügyögtem neki és bújtam hozzá,de ő ellökött.

-Ez nem vicces.-durcizott tovább.

-Oké törpe azért nem kell meg enni.-védekezően tettem fel a kezeimet,mire ő hasba ütött.Tettetve a fájdalmat Dani mögé rejtőztem.-Védj meg!-suttogtam s válla mögül néztem a durcipofira.(Ezt a durcipofit még kiskoromban mondta rám az ovónő.XD Szerk.)Be kellett rogyasztanom a térdem hogy rendesen elbújjak Dani mögött.

-Harry ha befejezted a gyerekes viselkedést akkor mehetnénk együtt vásárolni.-szólt rám Lottie mire kiegyenesedtem s Louist szorosan megöleltem.

-Bocsi.-mondtam lebiggyeztett ajakakkal amit csak a melletünk elhaladók láthattak.

-Nem vagyok törpe.-dünnyögött a mellkasomba.

-De az én törpém vagy aki mindig bújik hozzám.-simogattam a hátát majd óvatosan ellökött s mentünk vásárolni.

A plázában töltött idők nagyon jól teltek főleg a lányokkal,akik minden egyes boltnál megálltak,s egy órán át tartózkodtunk bent.Eldöntötték hogy nekünk választanak ruhát.Lottie Lounak,Dani nekem.Daniellenak nagyon jó ízlése van.Vettem egy pár feliratos pólót s egy csőnadrágot egy barna bokacsizmával.És még egy fekete inget is amit a bulira veszek fel.Utánna beültünk egy kajáldába ahol teleettük magunkat.Nagyon jól éreztem magam velük.

S eljött az este.Már kilenc óra volt.A bulihoz kézülődtünk,Louis a szekrény előtt állt vagy egy órát amíg én öltöztem.Fölvettem a fekete inget a fekete csőgatyával s a barna csizmával.Az inget csak a mellkasomig gomboltam be.Amikor kiléptem Lou már felöltözött.Fekete hosszú ujjú  felső amiben a keze eltünt,ugyaz az a csőnadrág és egy fekete Vans cipő.

-Nagyon szexi vagy.-suttogtam beharapott ajkakkal,s Louis lassan közeledett felém majd megcsókolt.Nyelvem azonnal bejutást kért s táncot járt övével.Mikor elváltunk lementünk a garázsba.

-Anyának két kocsija van és az eggyiket itt hagyta.Ugye van jogsid?-kérdezte majd a villanyokat felkapcsolta s megvilágította az éjfekete Range Rovert.

-Ja.Hol van a kulcs?-kérdeztem s a kulcsot már is a kezembe nyomta.Beszálltunk s kiálltam az utra.Megvártam míg bezárja a házat és a garázst is.Az út csendben telt.Csak a rádió szólt.S mikor meghallottam a kedvenc számom hangosabbra tekertem.

-You're broken down and tired
Of living life on a merry-go-round
And you can't find the finghter
But...-nem csak én énekeltem hanem Louis is.A hangja valami kész csoda volt.Még élni is elfelejtettem olyan gyönyörű volt.A refrént hangosabban énekeltük.

-And i'll rise up
I'll rise like the day
I'll rise up
I'll rise unafraid
I'll rise up
And I'll do it a thoushand times again.
For you...-s meg is érkeztünk a buli helyszinére amit Louis diktált.A zene már jól hallható volt.

-Gyönyörű hangod van.-szólaltunk meg egyszerre ahogy közeledtünk a hatalmas ház felé.

-Nem neked van.-megint egyszerre majd nyílt is az ajtó s egy fekete hajú csokibarna szemű srác jelent meg.

-Hey mizu srácok?És te ki vagy göndörke?-már látszik hogy ivott.

-Ő itt Harry.Harry ő itt Zayn.-mutatott be megint az egyik barátjanak a mai napon Louis.

-Akkor gyertek be!-terelt minket az alkohol szag s fiatal bulizókhoz.Kezdődhet az este.

Vixy ♥ xx

Vad Vágyaink L.SDonde viven las historias. Descúbrelo ahora