Reggel fáradtan másztam ki az ágyból, és ahogy anyára gondoltan egyből mosoly terült szét az arcomon. A füzet az ágyamon volt, és a gitárt már becsúztattam anya ágya álá. Elpakoltam és lementem a konyhába, felmérni a terepet. Anya még mélyen aludt, addig én összeütötten neki valami reggelit.
A tálcára pakoltam, a tányért, amin saláta, és tükör tojás volt. Kávé helyett frissen facsart narancslevet töltöttem egy pohárba. Még gondoltam hogy lehetve valami. Áháh. A fehér lapos, kocka alakú jegyzettömbről leléptem egy lapot, és kacskaringós betűkkel firkáltam rá:
Boldog szülinapot Anya!
-H .xA tálcával csendben mentem fel a lépcsőn, és ahogy nyikorgott alattam a padló, úgy ugrottam fel, és néztem körül hogy nem keltettem-e fel senkit. További néma csendben nyitottam ki anyu szobájának ajtaját. Mélyen aludt ahogy azt gondoltam. Az éjjeli szekrényére tettem a tálcát, és halkan szedtem elő az ágya alól a gitárt.
Egy párat pengettem aztán halkan belekezdtem.
-If I could fly,
I'd be comming right back home to you.
I thing i might,
Even when everything's all left untoldPay attention, i hope that you listen,
Cause I let my quard down,
Right now I'm completely defenceless.-anya lassan nyitotta ki a már könnyektől áztatott szemeit.-For your eyes only
I'll show you my heart
For when you're lonely and forget who you are
I'm missing half of me when we're apart
Now you know me
For your eyes only
For your eyes only......For your eyes only...
For your eyes only...
For your eyes only.- letettem a gitárt, és anya egyből a nyakamba ugrott és szorosan ölelt.-Boldog szülinapot anya.- nyomtam egy puszit az arcára.
-Szeretlek Harry.- suttogta a fülembe.
-Én is téged.-suttogtam vissza, majd eszembe jutott a reggeli amit neki készítettem.- Oh csináltam neked reggelit.- vettem el a tálcát, és az ölébe nyomtam.
-Jaj Harry. - kóstolt bele, és hümmögve jelezte hogy ízlik neki.
-Boldog szülinapot!!!- törte be az ajtót Louis és Lottie, majd puszikban fonódtak össze.
-Harry gyere ide!- mondta Louis, mert én csak a karomat vakargatva néztem a földet. Én is beleolvadtam a kis családomba amit remélek hogy örökké láthatok és szerethetek. Főleg Louist.
A pár perces ölelések után, jöttek a vendégek, és együtt ünnepeltünk tovább. Sajnos Niall még nem ért ide, de ahogy most rá gondoltam megszólalt a csengő.
A szőke buksi egyből rám ugrott, és ahogy kicsit lejjebb engedtem a fejem, úgy láttam meg egy fekete hajzuhatagot.
-Harry, Ő itt Kristen, Kristen, Ő itt Harry!- ahogy lezajlott ez a kis bemutatkozás, lassan én is megöleltem a nálam sokkal alacsonyabb lányt.
-Végre Horan becsajozott. - szólaltam meg, mire nevetésben törtünk ki.
-Nem baj ha elhoztam őt is? - tette fel a leghülyébb kérdést, szőke barátom.
-Dehogy is, szivesen látjuk ő is. Főleg anya. - invitáltam be Kristent, de Niallel még egy kicsit az ajtóban ácsorogtunk. -Szóval, hogy is történt ez?- húztam fel bal szemöldökömet, és karjaimat mellkasom előtt összefontam.
- Hát öhm, amikor elkezdtem anyuék üzletébe besegíteni, akkor rájöttek hogy kell még ember. Aztán fölvették Kristent, akivel az első pillanatban flörtölgettem. És haladtunk tovább bla bla bla... És most itt vagyunk.
-Aha.-volt rövid hozzáfűzésem ehez a szintén rövid történethez. A Horan bútor üzletház, nem véletlen nehéz.
A parti hangulata kezdett feljebb emelkedni, és éreztem hogy az a pár korty alkohol kezd hatni. Anya ezt észrevette, és az "öregekkel" elment Bowling-ozni. Mi fiatalok ezért maradtunk itthont hogy ne maradjon üresen az a pár palack.
A zenét hangosra vettük és táncoltunk. Mindenki a párjával, én Louisval, Niall Kristennel, és Lottie, az alig ismert barátjával, Tommy-val. Éreztem ahogy az alkohol teljesen elvette az irányítás felettem. Ahogy láttam a többiek is kezdik kiütni magukat. Még áthívtam pár barátot, és így gyülekezet a tömeg. Kaptam az alkalmon, és Louist felráncigáltam a szobámba.
A zene hangereje tompább volt, de mégis mélyen éreztem a dümörgést. Louist mondhatni a falnak préseltem, és hevesen csókoltam. Ő nem volt olyan részeg mint én. De rögtön kapcsolt, és pólóm szegélyét meg markolva húzta fel, és végül jó messzire dobta. Az ágyhoz tolt és folytatta a csókcsatát. Már éppen haladtunk volna tovább amikor Kristen nyit be Niallel az oldalán. Feljemet a párnába préseltem, míg Louis a mellkasomon pihentette a fejét, és mélyet sóhajtott, és halkan egyszerre suttogtuk: Miért most?
-Hoppá.- szólalt meg Niall, és kimentek a szobából.
-Louuuiiis- nyávogós hangom lepte be a szobát, ami perverzen is hangzott. Nem figyelt rám, csak nadrágom gombját birizgálta, és tolta le a ruhadarabot. Apró ujjai azon területen maradtak, míg a teste többi része feljött hozzám. Ajkai a nyakamat vették célba, de a kezei lent munkálkodtak. Az a jellegzetes szívás folt a nyakam jobb oldalán ékesedett. Majd hirtelen éreztem hogy elájulok. És elringatom magam egy álmos világba.
Másnap reggel palacsinta illatra ébredtem. Az orrom fel-le mozgott, mélyeket sziplantott a levegőből, míg lábaim kikeltek a takaró alol s megindultak. Fejem hasogott a fájdalomtól.
A konyhába Louis ügyeskedett. Megdörzsöltem a szememet, hogy ez biztos az amit látok. És rá kellett jönnöm hogy ez tényleg igaz.
-Jó reggelt édesem.- mentem oda mellé, és adott egy csókot, majd vissza tért a palacsintához.
-Hűha, ilyet se látni minden reggel.- mondtam, egy kis szakazmussal megfűszerezve.
- Úgy látszik az alkohol még mindig benned van másnapos barátom. - kuncogott saját mondatán, és az elkészült palacsintákat egy tányérba tette. Már épp vettem volna el egyett, amikor rácsapott a kezemre, és tőle jobbra lévő pohára és kis tablettára mutatott.- Előbb azt!- parancsolt rám
Nyúltam volna a pohárért, amikor az ajtó kicsapódott és anya dülöngélve lépett be majd összeesett.
______________________________________
Hi,hi! Öhm bocsánat ezért a késésért, de valamiért nem akarta kitenni. Egész éjjel ezzel szarkodtam, de végük megoldódótt a probléma. És emiatt is aludtam át az egész délutánomat 😂 És bocsánat hogy ilyen rövidke lett❤ A kövi részt próbálom minél hamarabb hozni, és az sokkal hosszabb lesz mint ez a rész vagy akár a többi, mert egy kis meglepivel készülök.A tegnapi díjnak nagyon örülök, és.............................. 20K MEGTEKINTÉS. *-* WOOOOOOOOOOOOOOOHHHOOOOOOOOOOOOOOH
Nagyon boldog vagyok, és sírok az örömtől. Nagyon nagyon de nagyon szépen köszönöm nektek könyvmolyocskák! Imádlak Titeket!!!❤❤❤❤😍Have a nice day babes ❤ All the Love.
Vixy ♥ xx
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Vad Vágyaink L.S
Любовные романыLarry Stylinson Ha érdekel,akkor jó olvasást kívánok!♥ -Vixy 20. helyezés Larry Stylinson néven: 2021/01/28