2 season-part 3

611 31 8
                                    

"Most jöttem csak rá,hogy mennyire kellesz."

Másnap reggel az ébresztő idegesítő hangjára ébredtem.Suli.A fürdőbe mentem persze.A tükörbe nézve kissé megijedtem.Hatalmas fekete karikák,a szemem vörös volt  a sírástól,sápadt arc,és persze most veszem észre hogy a hajam se nőtt keveset.Már majdnem elérte a vállam.Átmentem a lenti fürdőbe amit anya használ.Megkerestem a sminkes dolgait és egy szemceruzával,és egy alapozóval mentem vissza,na meg egy korrektor sem árt.

Sosem sminkeltem,de most a kinézetem miatt muszáj volt.A szemceruzát fogalmam sincs miért használom,de bevallom.Jól kiemeli a szemeimet,ami nagyon szexi.Most szexinek tartottam magam?Komoly Harry?Komoly?Kicsit kuncogtam saját magamom.

Beértem az iskolába, és mentem a termünkbe.Az osztályom sokat változott.George,a stréber nőtt vagy 30 centit.Dorina kicsit hízott,Markus akivel szintén jóba vagyok,pedig,izmososdott.A pázacicáknak egyre több smink rakódott le az arcán,és kevesebb ruhadarab rakarta őket.Mármint értitek.

Niall és Louis már hamarabb beért,de Niall maga elé fordította az arcomat és kémlelt egy idejig.

-Rajtad van smink?És szemcerurával ki van húzva a szemed?-hunyorgott de hangereje hangosabbra volt tekerve.

-Kussolj már bazdmeg!Igen és akkor mi van?-suttogtam ingerülten.Nem szerettem volna ha valaki meghallja ezeket.Niall leült de egy furcsa vigyor ott ült arcán.Na neee.Sajnos tudom mire gondol.

-Niall nem!Nem azért van rajtam!-arra gondol hogy most ez mind,Louis miatt van.

-Ne hazudj Harold!-az ofőnk,Mrs.Stilinski is megérkezett.Olyan déjá vu érzésem van.Louis ismét nincs itt,az ofő ugyan abban a kosztümben tündökölt mint tavaly.Várj hol van Louis?Miért nincs itt?

-Jó reggelt kedves osztály!-fölálltunk,köszöntünk és leültünk.Ahogy letettem a fenekem a kényelmetlen fa székre,Louis is megjelent.Kék szeme csillogott,de arca ugyan úgy sápadt és nyúzott volt mint nekem.Valami,olyasmi érzésem volt hogy ivott.Full részegre leitta magát.Vagyis szerintem az este folyamán.Csak van annyi esze,hogy nem jön be részegen az iskolába.

-Tomlinson késett.-Louist nem érdekelte csak ismét oda ült,elém.Hátrafordult,majd köszönés képpen,lágyan rám nosolygott.Nem tudom miért de visszamosolyogtam.

-Imádom a gödröcskéid.-tátogta mire éreztem pirulok.Mi van velem?Lehet hogy,vissza vágyom Louishoz.De én időt szeretnék.Még több időt.Talán,akkor elérem azt a pontot hogy végleg elfelejtem.De...nem szeretném.Vagyis,nem tudom.Nem tudom irányítani az érzéseimet.Mindig valami visszaránt a szakadékból.És ez a valami Louis iránti kötődésem.Kötődöm hozzá.

Már otthon üldögéltem,mikor is anya hazaért.De nem egyedül.Mellette volt Gemma.Nem!Ez nem lehet.

-Harry,Gemma nem halt meg,csak Californiában élt eddig.Nem hiszem el.És azt szeretném mondani,hogy mostantól itt fog lakni.-nem hittem anya szavainak.Újra előjönnek majd azok a napok,amikor Gem piszkál.Tudom nem vagyunk már kisgyerekek,de érzem hogy minden újra kezdődik.Gemma édesen,és kedvesen mosolygott,de éreztem a kígyó nyelvét a szájában sziszegni,az ördögszarvakat szőkére festett hajából kibukni.És szintén zöld szemét,feketévé válni.Maga a megtestesült ördög.A szörnyeteg.De nincs más választásom,hisz ő az édes testvérem.A telefon beszélgetés óta,már pont leszartam.

Gemma közelebb jött hozzám,és megölelt.Lefagytam.Ezek után képes engem ölelgetni?Megalázott,lebuzizott.Mindennek elhordott,csak nem testvérnek.

-Sajnálom Harry.Nagyon hiányoztál.-suttogta mire ellöktem.

-Nem kérek a hazugságból!Tudod te milyen érzés ez most?Megaláztál,mocskos picsának neveztél,és hímringyónak!Hat kibaszott év után,felhívsz,megjelensz és még van bőr a pofádon azt mondani hogy sajnálom?Gemma,neked mint nagyobb tesvérnek,segítened kellett volna,bíztatni,megmutatni a jó példát.De nem te mindent csináltál csak ezt nem.Tudod mit?Pont leszarom hogy mi van veled!-a szavakat köpködtem.De éreztem hogy pár szempillantás és megtörök mint Gemma.A szavaimnak nem kis súlya van.Az ő szemeiből megállás nélkül folytak a könnyek.De az amit mondam,mind igaz volt.Anya ledöbbenve állt Gemma mögött,és kezét a szája elé tette.Elegem van!Hisztisen,mégis csalódottan és szomorúan felfutottam a szobámba és sport táskámba pár ruhát és egyebet bepakoltam,majd az ablakot kinyitottam,és távoztam a házból.Nem tudom miért de most arra az emberre van szükségem,akit próbálnék elfelejteni.Akire időt kértem.

A kis kertesház ugyan úgy tündökölt mint mindig.Vettem a bátorságot,és becsengettem.

-Hát te Harry?-nyitott ajtót Lottie.

-Louisval szeretnék beszélni.-néztem kék íriszeibe,amibe megértést láttam.

-Utána velem is beszélsz?-léptem fel az első lépcsőfokra és ez a kérdés ütötte meg füleimet.

-Persze.-mosolyogtam majd Louis szobájához érve éreztem,hogy a szívem hevesen ver.

Voltam olyan bunkó hogy kopogás nélkül beléptem.Louis pakolgatott.

-Mondam hogy ha...-nem tudta befejezni,mert megpillantott engem.

-Harry?Te mit keresel itt?Vagyis nem baj csak...-beszéde végén elhalkult.Nem fejezte be,mert hagyta hogy én szólaljak meg.

-Ühm...beszélni szeretnék veled.-mindent ledobott majd az ágyára ült és megpaskolta magamellet a helyet.Leültem mellé,majd az egész Gemmas dolgot elmondtam neki.

-De miért van nálad sport táska?-

-Tudom most nem a legjobb,de pár napot itt maradhatok?-kérdeztem szégenylősen és a földet néztem.Louis felemelte a fejem arra késztetve nézzek rá.

-Akkor vagy itt és ameddig amikor csak akarsz.-szemeiből átpillantott ajkaimra,és nem tétovázott.Megcsókolt.Jól esett.Visszacsókoltam.Könnyeim folyni kezdtek,s Louis hátradöntött az ágyon,majd felémtornyosult.

-Hiányoztál.-suttogta,és könnyeimet letörölte.

-Te is nekem.-sírtam.Talán azért,mert éreztem;kell nekem.Vissza akarom kapni őt.Ölelni apró testét,elveszni kék íriszeiben,méz illatán érezni.S napsugár mosolyán boldogulni.

___________________________________
Hey!Gyerekek nekem tengnap olyan jó halloweeni bulim volt!De most a sminkemre vagyok büszke amit csináltam😂Nektek már volt a suliban halloween?Ha igen mondjátok el milyen volt. :) És őszi szünet!!!!Lehet hogy több részt fogok hozni,mind a három könyvemre.Attól függ,hogy lesz rá időm.

Hát nem a legprofibb de nekem tetszik😂😂És a smink azért sokat segít a kinézetemenVixy ♥ xx

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Hát nem a legprofibb de nekem tetszik😂😂És a smink azért sokat segít a kinézetemen
Vixy ♥ xx

Vad Vágyaink L.SМесто, где живут истории. Откройте их для себя