part 19

661 40 4
                                    

Én sem értettem a sírásom okát.Vagyis de.Szeretem Louist akivel járok és megcsal.Úgy érzem enne semmi értelme.Ha szakítok vele akkor...Akkor nagyon fog hiányozni,és egy perc nem telne el úgy,hogy ne rá gondoljak.

-Hey Harry.-törölgette le könnyeimet anyu.

-Miért ilyen nehéz a szerelem?-suttogtam halkan,amit persze anyu meghallott.Tudom nem mondtam el neki hogy van "pasim",de már megszokta hogy alig mondok el valamit.

-Tudod kincsem semmi sem könnyű.Minden nehéz a maga módján.-tűrte a fülem mögé a szemembe lógó göndör tincset.Az anyák szavai mindig is szentek és igazak voltak.Mint az én anyukámé,akivel apa és Gemma halála óta,sokkal jobban foglalkozok.

-Anya,szeretlek.-bújtam ki puha karjai közül,hogy a szemeibe nézhessek.

-Én is szeretlek kincsem.Tudod mit,megiszunk egy forrócsokit közbe filmet nézünk, és a film után elmondod hogy mi a baj.-mosolygott ötleteit sorolva,ami engem is mosolygásra késztetett.Anya nem szerette a sírok vagy ha rossz kedvem van.Ő mindig csak azokat az édes gödröcskéket és a bolgog arcomat szereti látni.

-Rendben.-bólintottam s ő ment a konyhába,és meg a szobámba átöltözni.Szürke melegítő alsón és hozzá egy kék Adidas-os pólón esett a választásom.Ahogy mentem le a fa fényezett lépcsőn, meghallottam a csengőt.

-Nyitom.-kiáltottam be a konyhába s amikor kinyitottam a fehér ajtónkat rögtön visszacsuktam.Mit akar?Tudtommal barátnője van.Erre a gondolatra a szemem bekönnyesedett de gyorsan megtöröltem.

-Harry kérlek engedj be.-az ajtón keresztül hallottam a tompított érces hangott.Erőt vettem magamon s kinyitottam.Louis egy szál vörösrózsával állt kisírt szemeivel.

-Mit akarsz?-kérdeztem flegmán ami látszott hogy rosszul esik neki.A szívem mélyén nekiesnék ajkainak s az örökké valóságig csókolnám.De nem lehet.Két fél harcol a fejemben.A jó aki a békülést választja,és a rossz,aki egyszerűen rácsapná az ajtót,másik iskolába iratná magát,s örökre elfelejtené.

-Csak sajnálom.Tudom hogy van barátnőm aki csak a szexre kell de..-nem hagytam hogy ?-ordítottam teli torokból,s a könnyim már egy egész tócsát alkottak az előszoba padlóján.Louisnak is bekönnyesedett a szeme,s egy utolsó "sajnálom" szó s a rózsát ledobta,és eltünt mint fehér felhőben a repülőgép.

Egy percig ott álltam a nyitott ajtónál,felvettem a cipőm,s mire akit ágyúból lőttek volna ki,futottam utánna.Nem érdekelt hogy minuszokon jár az idő,s én egy szál pólóban futok,nem érdekelt hogy szakad az eső-amint futásnak eredtem,az eső is velem tartott-,nem érdekelt semmi más csak az hogy Louis az enyém legyen.Nem tudom hogy mi van velem,de anyit tudok.Louis Tomlinson az én szerelmem,akit soha se fogok elengedni.Pedig ez egy fél napra meg is történt.

Az eső egyre jobban szakadt.Louist egy padon ülve láttam sírni.Odarohantam hozzá, felrángattam,s arra kényszerítettem hogy a szemeimbe nézzen.

-Szeretlek Louis.Nem akarom hogy elhagyj.-csuklott el a hangom,s bocsánat kérően ajaira tapadtam.Ott álltunk a szakadó esőben,s ajkaink ritmusos táncot jártak.Louis elvált,s szememből egy vizes tincset elsimított.

-Én is szeretlek Harry.Sajnálom hogy becsaptalak,és hogy elvettem azt amit soha nem kaphatsz vissza.Teljes szívemből sajnálom.És szeretném ha örökké velem lennél.-nézett tengerkék szemeivel az én borostyán zöldjeimbe.Újra egymás ajkát birtokoltuk,s karjaimat derekára vezettem s átöleltem apró testét.Ő is ugyan ezt tette a nyakamnál.Megszakítottuk az édes csókot s szorosan öleltük egymást.

*Styles ház*

Csurom vizesen betoppantunk a házba ahol anyu aggodó szemeivel találtuk magunkat.

-Fiúk gyorsan vegyetek egy forró fürdőt,öltözzetek át és gyertek le.-anya szinte parancsolta.

A szobámba érve kivettem mindkettőnknek száraz ruhát majd a fürdő felé vettük az irányt,de megtorpantunk.

-Mész?-kérdeztük kínosan egyszerre.

Hi babes!Sorry hogy ilyen szar résszel érkeztem de ez az iskolakezdés kikészít.Tegnap láttam különböző méretű festő vászonokat hozzá festéket és ecsetet majd azt hittem hogy a szívem szakad meg ha otthagyom.Persze meg is történt de anya mondta "hogy majd a nevelőapáddal megbeszélem".Hát ez az mire oda kijutunk elfogy mert nagyon jó árban van és megéri.Úgyhogy én itt depizek😭😭.Hagyatok voteot-komit.

Ui.:Ma dupla részel érkezem!

Vixy ♥ xx

Vad Vágyaink L.SNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ