Πέντε χρόνια πριν...
"Να ζήσεις Δάφνη και χρόνια πολλά,μεγάλη να γίνεις με άσπρα μαλλιά" τραγούδησα στον εαυτό μου,σβήνοντας ένα μικρό κεράκι
Μια τέτοια σημαντική ημέρα είμαι μόνη μου.Ένα χρόνο πριν θα ήμουν μαζί με τα παιδιά του ορφανοτροφείου.Θα είχα έστω κάποιον μαζί μου.Θα μπορούσα να γελασω. Να νιώσω χαρά..
Ενώ τώρα που είμαι;
Σε ενα άδειο σπιτάκι,φθαρμένο και έτοιμο να καταστραφεί.Δεν είχα χρήματα για κάτι καλύτερο.
Μόνη
Μόλις έφυγα από το ορφανοτροφείο,έπιασα δουλειά σε ένα βιβλιοπωλείο.Ενώ παράλληλα ξεκίνησα μαθήματα στην σχολή Καλών Τεχνών.Οι κυρίες στο ίδρυμα με βοήθησαν πολύ αλλά απο την στιγμή που έφυγα δεν μπορούσαν να μου δώσουν κάτι άλλο.Στην αρχή προσπάθησα να παρακολουθησω τα μαθήματα μα τα έξοδα ήταν πολλά και αναγκαστικά τα παράτησα.Δεν το ήθελα όμως βρέθηκα στην ανάγκη να το κάνω.
Η Λίζα,η αδερφή μου,δεν παρέλειψε να με πάρει απο νωρίς για να μου ευχηθει για τα γενέθλια μου νιώθοντας παράλληλα τύψεις που είναι μακριά μου.Ήθελε να είναι κοντά μου τέτοια ημέρα.Πάντα μαζί την περνούσαμε.Την διαβεβαίωσα όμως πως δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.Τα καταφερνω και μόνη μου.
Έχω μάθει πλέον.
Η ζωή σου δείχνει την ασχήμια της πολλές φορες και εσύ το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να το δεχτείς και να το αντιμετωπίσεις
Ευτυχώς ο ιδιοκτήτης του μαγαζιού που δουλεύω με πλήρωσε σήμερα. Όχι πολλά αλλά αρκετά για να βγάλω το νοίκι και να περάσω την ημέρα μου.Είναι και αυτός σε δύσκολη θέση.
Τώρα αρχή της κρίσης τα πράγματα έχουν αρχίσει να στενεύουν.Όπως ήταν φυσικό πήγα να ψωνίσω ότι χρειαζομουν για το σπίτι.Φαγητά,λαχανικά,φρούτα, και ότι άλλο θα άντεχε για μέρες μιας και θα περνούσε καιρός μέχρι να πληρωθω ξανά.
Ο κύριος Σταμάτης, το αφεντικό μου, ειναι μεγάλης ηλικίας.
Έχει ένα παλιό βιβλιοπωλείο.
Τον βοηθάω που και που στο καθάρισμα.Τα βιβλία είναι η μεγάλη μου αγάπη.Κάθε φορά που ο κόσμος φεύγει μου αρέσει να μένω ως αργά και να διαβάζω. Όλα αυτά τα βιβλία με οδηγούν σε έναν διαφορετικό κόσμο.Μακάρι να ζούσα αλλού. Να ήμουν πιο τυχερή.Φοβάμαι πως δεν θα τα καταφέρω.Είμαι ανίκανη.Φοβάμαι
Θέλω και εγώ να είμαι ευτυχισμένη όπως οι ήρωες των βιβλίων.Να γνωρίσω τον άντρα εκείνον που θα με αγαπήσει και επιτέλους θα με κάνει να νιώσω ασφάλεια
YOU ARE READING
ΈΠΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΝΆΓΚΗ ΣΟΥ
RomanceΜια πρώτη περίληψη στο πρώτο κεφάλαιο Don't copy the story ΜΗΝ ΑΝΤΙΓΡΆΨΕΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΊΑ